;
coinex

تلاش ایلان ماسک برای جذب سرمایه‌گذاران جدید برای توییتر

به نظر ایلان ماسک با وجود تغییرات گسترده اما با نزدیک شدن زمان پرداخت بدهی‌ها و اعتراض کاربران احساس خطر کرده و در پی سرمایه‌گذاران جدید برای توییتر است.

بر اساس گزارشی که توسط Semafor تهیه و انتشار پیدا کرده، «جارد بیرچال»، مدیر‌عامل دفتر خانواده ماسک این هفته با سرمایه‌گذاران بالقوه ارتباط برقرار کرده و سهام توییتر را با همان قیمت 54.20 دلاری به آن‌ها در قالب پیشنهادی ارائه کرده است.

با توجه به این شواهد، به نظر می‌رسد که ایلان ماسک هم‌زمان با وقوع مشکلاتی در توییتر همچون اعتراض کاربران، عدم استقبال تبلیغ‌کنندگان از تغییرات جدید و نزدیک‌شدن به زمان پرداخت بدهی‌ها، قصد دارد هر طور که شده سرمایه‌گذاران جدید برای توییتر جذب کند. لذا ماسک در این راستا تصمیم گرفته، تا سهام توییتر را با همان قیمت 54.20 دلاری که برای این شبکه اجتماعی پرداخت کرده بود، به سرمایه‌گذاران پیشنهاد کند.

بیشتر بخوانید: تعطیلی خبرنامه توییتر ؛ شخم‌زنی توییتر توسط ماسک ادامه دارد!

ایلان ماسک در جستجو سرمایه‌گذاران جدید برای توییتر

در ادامه این گزارش اعلام شده است که «راس گربر»، یکی از سرمایه‌گذاران تسلا که در زمان خریداری اولیه توییتر توسط ماسک کمتر از یک میلیون دلار در آن سرمایه‌گذاری کرده بود، این ادعا را تأیید کرده و اظهار داشت که با او درباره دور دیگری از سرمایه‌گذاری با ارزش 44 میلیارد دلار تماس گرفته‌اند.

در حال حاضر گربر مشغول بررسی این پیشنهاد بوده، اما قصد دارد ایده شفاف‌تری از این طرح داشته باشد. او در این راستا اعلام کرد: «می‌توان گفت که او [ماسک] در توییتر ارزش ایجاد کرده یا ارزش آن را از بین برده؛ اظهار نظر در این مرحله سخت است».

سرمایه‌گذاران جدید برای توییتر

همچنین لازم به ذکر است که بیرچال در ایمیلی با موضوع سرمایه‌گذاران جدید برای توییتر به سرمایه‌گذاران بالقوه نوشته است:

«در هفته‌های اخیر، درخواست‌های داخلی زیادی برای سرمایه‌گذاری در توییتر دریافت کرده‌ایم. بر این اساس، بسیار خوشحالیم که یک پیشنهاد برابر برای سهام رایج شرکت با قیمت و شرایط اولیه آن اعلام کنیم».

انتشار این گزارش در حالی رقم خورده است که ایلان ماسک و شبکه اجتماعی توییتر در چند وقت اخیر با حواشی مختلف مواجه شده‌اند. اخیراً توییتر حساب چند روزنامه‌نگار را به‌دلیل انتشار محتوا علیه ماسک به حالت تعلیق درآورده است؛ که این امر علاوه بر مشکلات مربوط به ایده دریافت تیک آبی با پرداخت هزینه و تعدیل نیروی گسترده این شبکه اجتماعی، به معضلات ماسک و توییتر افزوده است. این اقدام اخیر واکنش سازمان ملل را نیز به همراه داشته و شاید اتحادیه اروپا این شبکه اجتماعی را با تحریم روبرو کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره جستجوی ایلان ماسک جهت پیدا کردن سرمایه‌گذاران جدید برای توییتر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر