;
coinex

توضیح پنتاگون درباره حضور موجودات بیگانه در زمین ؛ «باید بیشتر تحقیق کنیم!»

توضیح پنتاگون درباره حضور موجودات بیگانه در زمین اعلام شده و این نهاد گفت: هنوز هیچ موجود بیگانه‌ای در زمین کشف نشده، اما به تحقیقات ادامه می‌دهیم.

طبق گزارشی از واشنگتن پست، به‌تازگی مقامات ارشد دفاعی ایالات متحده اعلام کرده‌اند که دفتر جدیدی در پنتاگون صدها گزارش از اشیای ناشناس در هوا، دریا، فضا و فراتر از آن را بررسی خواهد کرد. بر اساس توضیح پنتاگون درباره حضور موجودات بیگانه در زمین به نظر می‌رسد که تا به امروز هیچ نشانه‌ای از حیات بیگانه در زمین پیدا نشده است، اما وزارت دفاع آمریکا کماکان به جست‌وجوهای خود در این زمینه ادامه داده و حتی آن را افزایش خواهد داد.

در همین راستا، «رونالد مولتری»، مقام ارشد اطلاعاتی پنتاگون در طی یک کنفرانس خبری که برای اولین‌بار در مورد این دفتر و کار آن‌ها اظهاراتی مطرح شد، در مورد وجود بیگانگان فضایی به خبرنگاران اعلام کرد: «در حال حاضر… ما چیزی برای ارائه نداریم».

بیشتر بخوانید: ساخت یک زیستگاه حبابی برای سکونت در مریخ ؛ ایده جدید دانشمندان برای سیاره سرخ!

توضیح پنتاگون درباره حضور موجودات بیگانه در زمین

در حالی گزارش واشنگتن پست در این روزها منتشر شده است، که یک گروه دو‌حزبی متشکل از قانون‌گذاران جهت بررسی مواردی از پدیده‌های ناشناس به وزارت دفاع فشار وارد کرده و خواستار این شده‌اند که اطلاعات مربوط به آن‌ها را به‌طور عمومی افشا کنند.

توضیح پنتاگون درباره حضور موجودات بیگانه در زمین

براساس اعلام مقامات پنتاگون، عامل بسیاری از گزارش‌هایی که به این نهاد می‌رسد در واقع افزایش ناگهانی پهپادها، از جمله آن‌هایی که توسط دشمنان خارجی و افراد آماتور اهل سرگرمی اداره می‌شوند، بوده است. «شان کرک پاتریک»، مدیر دفتر جدید که همراه با مولتری در کنفرانس جدید با رسانه‌ها حاضر شد، در این مورد بیان داشت: «برخی از این چیزها تقریباً با هواپیما برخورد می‌کنند و ما این را به‌طور منظم نیز می‌بینیم».

توضیح پنتاگون درباره حضور موجودات بیگانه در زمین

همچنین آن‌ها در جریان این کنفرانس اعلام کردند که دولت ایالات متحده به منظور جمع‌آوری داده‌های مورد نیاز خود از حسگرهای پیچیده در سراسر جهان بهره می‌برد و این دفتر وظیفه تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به آن‌ها را دارد، لذا از ارائه توضیحات بیشتر در این خصوص خودداری کردند. لازم به ذکر است که براساس اعلام این مقامات، دفتر All-domain Anomaly Resolution در ماه ژوئیه (تیر ماه) تأسیس شده و گزارش‌های اخیر را ارزیابی کرده است بنابراین احتمالاً به‌زودی این روایت‌ها که قدمت آن‌ها مربوط به دهه‌ها قبل بوده تحلیل خواهد شد.

با اینکه اکثر گزارش‌هایی که تحت بررسی پنتاگون قرار دارند، درباره اشیای هوایی بوده، اما همچنین مقامات دفاعی به‌طور گسترده‌ای درباره فعالیت‌های غیرعادی در زیر سطح اقیانوس، در فضا و روی زمین ابراز نگرانی کرده‌اند. به همین خاطر، پنتاگون در حال حاضر به‌جای توصیفات قبلی خود مانند «شیء پرنده ناشناس» یا UFO (یوفو) از اصطلاح دیده‌های غیرعادی ناشناس یا UAP استفاده می‌کند.

مولتری در پایان گفته‌های خود اعلام کرد: «پدیده‌های ناشناس در همه حوزه‌ها، تهدیدات بالقوه‌ای برای امنیت شخصی و امنیت عملیاتی هستند و آن‌ها مستحق توجه فوری ما هستند».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره توضیح پنتاگون درباره حضور موجودات بیگانه در زمین چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر