;
coinex

چهارمین پیش‌بینی صحیح کمپانی EA از قهرمان جام جهانی!

چهارمین پیش‌بینی صحیح کمپانی EA از قهرمان جام جهانی به طور متوالی در حالی رقم خورده که باعث تعجب بسیاری از کاربران شده است.

در روز یکشنبه هفته گذشته پس از مشاهده یک رقابت دیدنی و نفس گیر میان یاران دو تیم ملی فرانسه و آرژانتین، بالاخره این آرژانتینی‌ها بودند که به همراه لیونل مسی ستاره افسانه‌ای خود از زمین مسابقه فینال جام‌جهانی قطر 2022 به عنوان قهرمان بیرون آمدند. مسی که به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی نیز انتخاب شد در آن روز به آرزوی کودکی خود نیز رسید. این در حالی است که او تیم خود را بارها با گل‌های زیبا و بازی کم‌نظیر خود نجات داده و اکنون آن را به جایگاهی رسانده که لیاقتش را داشتند.

البته ذکر این نکته نیز لازم است که اعلام کنیم در همان شب با توجه به اینکه آرژانتین در نیمه دوم بازی افت محسوسی داشت، اما باز هم توانست ۳ بر ۲ جلو بیفتد، به هر حال نمی‌توان از بازی فوق‌العاده ستاره جوان فرانسه کیلیان امباپه نیز گذشت، او در این بازی نیز عالی عمل کرد و توانست بارها مانع از شکست فرانسوی‌ها در وقت‌های عادی بازی شود. اما سرانجام فینال رقابت‌ها با برتری آرژانتین در پنالتی پایان یافت و مسی و یارانش جام طلایی را از مدافع عنوان قهرمانی پس گرفتند. این موضوع باعث ثبت چهارمین پیش‌بینی صحیح کمپانی EA به طور متوالی شد.

بیشتر بخوانید: رکوردشکنی ترافیک موتور جستجوی گوگل در فینال جام جهانی قطر 2022

چهارمین پیش‌بینی صحیح کمپانی EA به ثبت رسید

حواشی اتفاقات پیرامونی جام جهانی، با اینکه بیشتر توجه‌ها روی بازی‌های حساس و مهیج داخل زمین است، اما دست کمی از اصل خود بازی‌ها ندارد. خارج از مستطیل سبز گاهی لحظات و حوادثی رخ می‌دهد که شاید کمتر کسی به آن توجه کرده باشد، اما حقیقت آن است که این مسائل گاهی طرفداران فوتبال را بسیار متعجب می‌کند. در همین راستا چهارمین پیش‌بینی صحیح کمپانی EA از قهرمان جام جهانی 2022 قطر به ثبت رسید. استودیوی بازی سازی EA Sports در واقع توانسته چهار مرتبه متوالی قهرمان جام جهانی را به درستی حدس بزند!

چهارمین پیش‌بینی صحیح کمپانی EA

این افتخار بزرگ و جالب برای کاربران و بینندگان مسابقات جام جهانی جای تعجب دارد که چگونه و با چه ابزاری این استودیو بازی سازی به چنین شکل دقیقی برنده‌های چهار دوره جام جهانی را پیش بینی کرده که مو لای درزش هم نمی‌رود. در واقع پیش از آغاز تورنومنت جام جهانی قطر 2022، این شرکت با کمک رنکینگ مخصوص به جام جهانی که در حالت‌های کیک آف و تورنومنت قرار دارند دست به چنین پیش‌بینی بزرگی زده است.

چهارمین پیش‌بینی صحیح کمپانی EA

البته همین جا لازم به ذکر است که کمپانی EA پیش‌بینی‌های دیگری در مورد کفش طلا و سایر جایزه‌ها داشته که آن‌چنان هم درست انجام نشده است، اما به هر حال چهارمین پیش‌بینی صحیح کمپانی EA از قهرمان جام جهانی تعجب عمومی را برانگیخته است. در دوره‌های پیشین نیز این استودیو اعلام کرده بود اسپانیا، آلمان و فرانسه برنده جام جهانی 2010، 2014 و 2018 خواهند شد و هر دفعه پیش‌بینی‌هایش درست از آب در آمده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره چهارمین پیش‌بینی صحیح کمپانی EA به طور متوالی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر