;
coinex

وعده وزیر ارتباطات برای کاهش پینگ بازی‌های محبوب ؛ تکرارِ وعده تکراری!

وزیر ارتباطات در راستای وعده انتخاباتی رئیس جمهور به گیمرها، از کاهش پینگ بازی‌های محبوب تا یک چهارم در آینده خبر داد و تاکید کرد CDN صد و پنجاه بازی محبوب وارد ایران شده است.

عیسی زارع‌پور اوایل شهریور ماه وعده داده بود که تا پایان پاییز، CDN حدود 200 بازی پرطرفدار به داخل کشور منتقل شود. حال پس از گذشت سه ماه، بخشی از این وعده به حالت اجرا در آمده تا گیمرها تجربه بازی بهتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: سیستم مورد نیاز بازی Need for Speed Unbound مشخص شد

وعده وزیر ارتباطات برای کاهش پینگ بازی‌های محبوب

زارع‌پور در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به آمارهای بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد بیش از 30 میلیون گیمر در ایران وجود دارد که به طور میانگین روزانه نود دقیقه بازی می‌کنند. او در راستای وعده انتخاباتی رئیس جمهور در سال 1400، به گیمرهای ایرانی وعده داده تا پینگ برخی از بازی‌های محبوبشان را کاهش دهد:

بر اساس وعده ریاست جمهوری قصد داریم پینگ گیم‌ها کاهش پیدا کند.‌ با تلاش همکاران، CDN صد و پنجاه بازی پرمخاطب به داخل کشور منتقل شدند و زمان پینگ بازی‌ها تا یک چهارم کاهش پیدا خواهد کرد.

کاهش پینگ بازی‌های محبوب

به گفته وزیر ارتباطات، در هفته آینده سایتی اعلام خواهد شد تا گیمرها در آن نرم افزارهایی دانلود کنند که سرعت بازی‌ها را برایشان بهبود ببخشد. با اینکه اسامی این بازی‌ها هنوز اعلام نشده، اما بسیاری از بازی‌های محبوب گیمرها در سراسر دنیا یا در ایران فیلتر شده است یا کاربران ایرانی توسط سازندگان آنها مورد تحریم‌ قرار گرفته‌اند.

حل مشکل گیمرها یکی از وعده‌هایی است که رئیسی در مناظره انتخاباتی سال گذشته مطرح کرد. او در مناظره انتخاباتی خرداد 1400 گفت:

«می‌گویم مادر فضای مجازی عقب هستیم و کار بایسته نشده زیرساخت‌ها مشکل دارد. من از جوانان و بچه‌ها می‌پرسم وقتی شما در حال بازی و گیم هستید چقدر وسط بازی حالتون گرفته می‌شود.»

حال باید صبر کرد و دید وزیر ارتباطات چه زمانی به وعده‌های خود جامه عمل می‌پوشاند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره‌ی این وعده‌ی زارع‌پور چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    هر وقت آورد بعد بگه. منم الان میتونم بگم تا 1 ماه دیگه اینترنت 100 گیگابیت بر ثانیه میدم دست مردم. آیا اتفاق میوفته؟ همش وعدست…

    پاسخ