;
coinex

شرایط دریافت وام 150 میلیونی اعلام شد ؛ وام 4 درصد با بازپرداخت 7 ساله

شرایط دریافت وام 150 میلیونی توسط سازمان بسیج سازندگی اعلام شد. این وام به منظور اشتغال مشاغل خرد و خانگی و صنایع تبدیلی ارائه خواهد شد.

شرایط دریافت وام 150 میلیونی بسیج سازندگی اعلام شد. این وام با هدف اشتغال مشاغل خرد و خانگی و صنایع تبدیلی در نظر گرفته شده است. به گفته این سازمان، نرخ سود این وام 4 درصد بوده و موعد بارداخت آن نیز 7 ساله است. در ادامه شرایط و نحوه دریافت این وام را از زبان معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: وام 2 میلیاردی مسکن [+جزئیات، شرایط و نحوه دریافت]

شرایط دریافت وام 150 میلیونی اعلام شد

سازمان بسیج سازندگی با هدف حمایت از اشتغال مشاغل خرد و خانگی و صنایع تبدیلی اقدام به ارائه تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی کرده است. متقاضیان می توانند برای ثبت نام دریافت تسهیلات اشتغال و اقتصاد مقاومتی به بسیج سازندگی نواحی مقاومت یا به سامانه https://ebsvam.ir/?AspxAutoDetectCookieSupport=۱ مراجعه کنند.

مرتضی فیروزآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در دیدار با اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان عنوان کرد:

از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۸ هزار فرصت شغلی در کشور توسط کمیته امداد ایجاد شده است. همچنین از ۲۸ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته برای توانمندسازی مددجویان، تاکنون ۱۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان معادل ۵۲ درصد، جذب شده است.

شرایط دریافت وام 150 میلیونی اعلام شد

فیروزآبادی به تسهیل‌گری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال اشاره کرد و ادامه داد: «طبق ابلاغ بانک مرکزی اگر اعتبارسنجی متقاضی مناسب باشد با یک سفته تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان، تسهیلات پرداخت می‌شود و در غیر این صورت نیز یک ضامن کافی است.»
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تاکید کرد:

بر اساس تصمیم شورای پول و اعتبار، میزان سقف تسهیلات مددجویان از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده که گشایش خوبی است.

وام 150 میلیونی را چطور دریافت کنیم؟

وی توجه به مشاغل خرد را رویکرد کمیته امداد در اشتغال‌زایی نام برد و تصریح کرد: «تلاش می‌کنیم سرمایه لازم را در اختیار نیروی آماده به کار قرار دهیم و در نهایت با وصل کردن مشاغل خرد به اقتصاد بزرگ‌تر، آن را به پایداری برسانیم.»

فیروزآبادی، نوغان‌داری و فرش‌بافی را الگوی موفق کمیته امداد در زنجیره اشتغال دانست و اظهار کرد:

تلاش کرده‌ایم با ایجاد زنجیره تولید، ایجاد نهادهای پشتیبان و در نهایت توجه به فروش محصولات در فضای مجازی و نمایشگاه‌ها، زمینه رونق مشاغل خرد را فراهم کنیم.

وی با اشاره به تحقق ۵۰ درصدی برنامه اشتغال کمیته امداد در استان کردستان به میزان ۷۵۰۰ شغل، این استان را جزو پنج استان برتر در زمینه اشتغال‌زایی در سطح کشور نام برد.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان نیز در این دیدار گفت: «کمیته امداد مسیر ارتقاء و بالندگی را طی کرده و در کنار حمایت از خانواده‌های تحت حمایت، در حوزه کمک به اشتغال و توانمندسازی مددجویان فعال است.»

 

وی عنوان کرد:

طی یکسال گذشته بیشترین تمرکز را برای بحث اشتغال و جذب سرمایه در استان گذاشته‌ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، زارعی کوشا اضافه کرد: «در کمیته امداد کارهای خوبی در زمینه اشتغال انجام شده و آمادگی داریم هر نوع برنامه و طرحی را به عنوان پایلوت در استان اجرا کنیم.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شرایط دریافت وام 150 میلیونی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (14 نظر)

    خخخخ دیگه کسی باورنمیکنه ۴۲سالم هست هنوزنه ازدواج کردم نه خونه دارم نه ماشین ونه دیگه آرزویی!!! تباه شدیم والله

    پاسخ

    فقط وعده من تقاضا دادم گفتن باید دهک معیشتی بگیری رفتم تو سیستم خودشون گفتن دهک یک یعنی بدبخت بیکار بیچاره بامدرک دانشگاه سراسری با نزدیک بیست مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی بعد اعلام دهک مددکار مربوطه میگه اعتبار نداریم برو تا برج دو سال دیگه اگه زنده موندی و از خجالت بیکاری و بیپولی نمردی بیا شاید اعتبار بیاد روز بعدش رفیق بنگاه دارم که ماشین شرایط میزنه میلیاردی رفت و برای اون بودجه بود خدارو شکر

    پاسخ

    اینا محض رضای خدا موش نمیدوئونن
    ۱۰۰تومنشو فقط باید خرجه رفتو آمد کنی تا بهت وامه رو بدن

    پاسخ

    من بازنشسته با پنج میلیون حقوق و اجاره نشین و دختر دانشجو چه فرقی با کمیته دارم این صد و پنجاه میلیون را به من هم بدهند واقعا تحقیق کنند ببینند من نیاز دارم ویا الکی میگم ،من نمی‌گم بدون تحقیق به من وام بدهند

    پاسخ

    با سلام خدمت مسئول گرامی بابت اطلاع رسانی.
    راستش من الان چند وقت درگیر این وام جهت اشتغال زایی هستم الان نزدیک دو ماه پرونده بانکی همراه با ضامن ها تکمیل شده که باید واریز بشه ولی متاسفانه بانک ملی خراسان رضوی هنوز واریز نکرده میگن بانک مرکزی جلوی وام ها را بستن البته برای کلیه بانک هم شرایط همینطور فعلا چند ماه اصلا واریزی ندارند خواهشن در این شرایط بد اقتصادی اگه به فکر مردم هستین حداقل پیگیر باشین که آیا بانک ها هم این وام ها را پراخت میکنن یا نه با تشکر.

    پاسخ

    الکی.

    پاسخ

    کمیته امداد ملایر فقط برا هرکه دوست داشته باشه کار میکنه خدا خیرشون نده من مادرم حدود یک سال نوشته برا وام هرچه میره سر میزنه میگه بودجه نداریم دولت دروغ میگه پول کجا بوده

    پاسخ

    باسلام. تمامی بانکها دارند اعلام می‌کنند بیایید وام میدیم شاخ در بیارید حرفای گنده گنده میزنن ادما اولش قلقلک میخورن بعد میبنن نه بابا همش جنبه مزاح داشته وام چی کشک چی پشم چی مراجعه که میکنی اولش ذوق کردی بعد مثل خر شرک گوشا افتاده لبا اویزون سرافکنده از بانک بیرون میام.

    پاسخ

    من بازنشسته با پنج میلیون حقوق و اجاره نشین و دختر دانشجو چه فرقی با کمیته دارم این صد و پنجاه میلیون را به من هم بدهند واقعا تحقیق کنند ببینند من نیاز دارم ویا الکی میگم ،من نمی‌گم بدون تحقیق به من وام بدهند

    پاسخ

    باسلام
    زرشک خوش آبو رنگه

    پاسخ

    وام کار آفرینی ۱۵۰میلیونی کمیته امداد خوبه فقط بانک با یک ضامن همکاری کنن،وسایر دستگاها

    پاسخ

    به هرکس وام که نمیدن باید تحت پوشش کمیته و ۰۰۰ باشی تا وام پرداخت کنن شامل ما که نیاز داریم برای اشتغال زایی نمیشه شامل من میشد سریع پرورش زنبور عسل میزنم پاک ترین شغل ❤

    پاسخ

    من تحت پوشش هستم و رفتم گفتن صدملیون میدیم پنج ساله دوتا ضامن کاکند میخاد و اندازه مبلغ وام باید سفته بدی،بعدش حدود 5تومن بخاطر کارمزد سال اول کم میکنن،،بعدش ازت میخان که حداقل صدتا زنبور بگیری ک اون خودش 200تومن پول میخاد،

    پاسخ

    یعنی میشه ما هم صاحب شغلی بشیم.. خداکنه صحت داشته باشه و راحت این وامو بدن.. خیلی خیلی کمک بزرگیه به ما جوونا که تا حالا نتونستیم وام بگیریم و صاحب شغلی برای خودمون باشیم

    پاسخ