;
coinex

آپدیت اندروید 13 گلکسی F23 منتشر شد [+ بروزرسانی One UI 5.0]

آپدیت اندروید 13 گلکسی F23 منتشر شد. طبق سنت چند مدت اخیر، سامسونگ به همراه این آپدیت نیز رابط کاربری گوشی را به One UI 5.0 ارتقا داده است.

آپدیت اندروید 13 گلکسی F23 به همراه رابط کاربری جدید اختصاصی سامسونگ موسوم‌ به One UI 5.0 منتشر شد. طبق روال همیشه، گوگل نیز پچ امنیتی نوامبر خود را در این بسته به‌روزرسانی قرار داده است. ظاهراً این روزها باید غول کره‌ای را برنده بی چون‌وچرای ارائه آپدیت‌های نرم‌افزاری و امنیتی برای دستگاه‌های خود بدانیم.

سامسونگ نه تنها گوشی‌های پرچمدار خود بلکه گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی را نیز به آخرین به‌روزرسانی‌ها سیستمی مجهز می‌کند. اما عملکرد دیگر کمپانی‌ها مانند شیائومی و اپل در این زمینه بسیار ضعیف بوده است.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A12 ناچو منتشر شد [+ بروزرسانی One UI 5.0]

آپدیت اندروید 13 گلکسی F23 از راه رسید

در حال حاضر کاربران هندی گوشی گلکسی اف ۲۳ دریافت این بروزرسانی را گزارش داده‌اند. بر اساس گزارش آن‌ها، آپدیت جدید سامسونگ با شماره فریمور E236BXXU1BVL1 و با حجمی در حدود ۲.۷ گیگابایت روی گوشی آن‌ها دریافت شده است. این بروزرسانی به‌جای پچ امنیتی ماه جاری میلادی (دسامبر)، آپدیت ماه گذشته یعنی نوامبر را به همراه دارد.

معمولاً سامسونگ بروزرسانی‌های بزرگ خودش را با پچ امنیتی ماه قبلی منتشر می‌کند و بروزرسانی امنیتی ماه جدید را در قالب یک آپدیت جداگانه ارسال می‌کند. این بروزرسانی در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳ برای گوشی ارزان قیمت سامسونگ منتشر خواهد شد.

آپدیت اندروید 13 گلکسی F23 از راه رسید

اگر شما هم صاحب این گوشی هستید، می‌توانید با رفتن به صفحه تنظیمات گوشی خود و سپس بخش Software update، دریافت این بروزرسانی را بررسی کنید. اگر بروزرسانی موجود باشد، با لمس گزینه Download and install آن را دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آپدیت اندروید 13 گلکسی F23 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر