;
coinex

آنر X9a رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

آنر X9a با دوربین عالی و نمایشگر خمیده معرفی شد. این گوشی در بخش دوربین با یک فریم دوربین دایره‌ای شکل همراه شده است که ظاهر زمختی به خود گرفته است.

آنر X9a با پردازنده اسنپدراگون 695 و با نمایشگر خمیده 120 هرتزی از راه رسید. در تصاویر زیر به وضوح می‌بینید که فریم دوربین‌های اصلی این گوشی دایره‌ای شکل است و ظاهری بیش از حد اغراق شده دارد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان‌ به، دوربین اصلی 60 مگاپیکسلی، شارژ سریع 40 وات، پشتیبانی از شبکه پرسرعت 5G و … اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های آنر 2022

آنر X9a رسما معرفی شد

آنر قرار بود چند روز دیگر از گوشی X9a 5G در مالزی رونمایی کند، اما حالا این دستگاه در وب‌سایت این شرکت برای خاورمیانه قرار گرفته است که به نوعی معرفی رسمی آن به حساب می‌آید. این دستگاه از طراحی متفاوت دوربین اصلی بهره می‌برد و نمایشگر خمیده 120 هرتزی دارد.

این گوشی هوشمند به نمایشگر خمیده 6.67 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نسبت تصویر 20:9 و رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده است. زیر نمایشگر، سنسور اثر انگشت قرار دارد و در بالای آن، یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

آنر روی پنل پشتی این گوشی هوشمند از یک طراحی متفاوت استفاده کرده است. در حقیقت با یک ماژول دایره‌ای شکل روبه‌رو هستیم که میزبان سه دوربین به همراه فلاش LED است. دوربین اصلی این دستگاه 64 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 است که توسط دوربین 5 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکلی تشخیص عمق همراهی می‌شود.

آنر X9a رسما معرفی شد

آنر X9a 5G به تراشه اسنپدراگون 695 مجهز شده و همچنین در دو نسخه با 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود. انرژی این گوشی هوشمند را یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی است.

گوشی جدید آنر ابعادی برابر 161.6 در 73.9 در 7.9 میلی‌متر دارد و وزنش به 175 گرم می‌رسد. همچنین این دستگاه سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 12 را به همراه رابط کاربری Magic UI 6.1 اجرا می‌کند. در بخش ارتباطات با شبکه 5G، بلوتوث 5.1، پورت USB-C و NFC روبه‌رو هستیم.

در حال حاضر اطلاعی از قیمت آنر X9a 5G نداریم و باید تا 4 ژانویه برای اطلاع از قیمت این محصول صبر کنیم. بااین‌حال می‌دانیم در رنگ‌های نقره‌ای، سبز و مشکی روانه بازار می‌شود. همچنین با توجه به مشخصات، احتمالاً با قیمت نسبتاً پایینی روبه‌رو خواهیم شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آنر X9a چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر