;
coinex

سری آیفون 15 احتمالا 5 عضو دارد؛ بازگشت مینی؟

اطلاعاتی بدست رسیده که احتمالاً سری آیفون 15 شامل 5 عضو خواهد بود. این خبر احتمال بازگشت سری آیفون مینی را قوت می‌بخشد.

با توجه به اختلاف آیفون 14 پرو با نسخه‌های دیگر خود می ‌توان گفت که احتمالاً اپل برنامه‌های جدید زیر سر دارد و در حال تغییر رویه است. یکی از این تغییرات که نشر پیدا کرده است اما هنوز تأیید نشده، معرفی سری آیفون 15 با 5 نسخه مختلف می‌باشد. وب‌سایت PhoneArene به عنوان یک منبع نسبتا موثق موبایلی، در تجزیه و تحلیل اخیر خود از وجود یک آیفون اضافی خبر داد.

بیشتر بخوانید: نخستین رندرهای آیفون 15 پرو منتشر شد

سری آیفون 15 شامل 5 عضو خواهد شد؟

هیچ تاییدی مبنی بر عرضه پنج مدل مختلف آیفون ۱۵ وجود ندارد و همچنین نکاتی کم و بیش محتمل گفته شده است. به صورت کلی گویا اپل باید به تولید چهار مدل مختلف آیفون در سال آینده ادامه دهد زیرا به نظر نمی‌رسد این شرکت قصد تغییر استراتژی خود را داشته باشد. با وجود این، بر اساس تجزیه و تحلیل PhoneArena، کاربران از یک مدل اضافی دیگر نیز استقبال می‌کنند.

اپل ممکن است با بازنگری در سیاستی که تا این لحظه داشته است، بتواند با محصولاتی جدید اکثریت مردم جهان را راضی کند، مشکل عدم وجود آیفون مینی را که با عرضه آیفون ۱۳ به دلیل فروش پایین کنار گذاشته بود، برطرف کند و همچنین شکست آیفون ۱۴ پلاس را نیز جبران نماید. بنابراین احتمالا اپل مدل مینی را در سری آیفون ۱۵ بر می‌گرداند.

سری آیفون 15 شامل 5 عضو خواهد شد؟

به نظر می‌رسد که درصدی از کاربران، دستگاه‌هایی با اندازه معقول را ترجیح می‌دهند. زیرا استفاده از آن مفیدتر و راحت‌تر است. با وجود اینکه آیفون ۱۳ مینی یکی از نسبتا کم محبوب‌ترین مدل‌های آیفون است، اما بازهم کاربران آن را دوست دارند و در واقع امیدواریم که یک آیفون با اندازه مشابه دوباره عرضه شود. برخی از مطالعات نشان می‌دهند که اپل احتمالا اجزای سری آیفون آینده خود را مجددا ارزیابی کند و سه مدل پایه مختلف را عرضه کند.

یعنی یک آیفون ۱۵ مینی با نمایشگر ۵.۴ اینچی، یک مدل معمولی با نمایشگر ۶.۱ اینچی و یک آیفون ۱۵ پلاس با نمایشگر ۶.۷ اینچی در کنار یک نسخه پرو با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی و یک مدل Ultra یا پرو مکس با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی عرضه خواهند شد. احتمال اینکه اپل یک مدل مینی را دوباره معرفی کند بسیار کم است. آیفون SE آینده تنها چیزی است که در ذهن کاربران نقش بسته است.

به گفته GizChina و بر اساس گزارش‌های قبلی، آیفون SE بعدی ممکن است همان آیفون کوچک بعدی اپل باشد که جای خالی آیفون کوچک فعلی را پر می‌کند. اگرچه همه موافق با این نظریه نیستند، اما بر اساس گمانه زنی‌های اخیر، گوشی بعدی سری آیفون SE دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی و حاشیه‌های بسیار ضخیم خواهد بود.

این اطلاعات بدیهی است که از اپل نیست و با رویه ثابت این شرکت سازگار است. با این وجود این شرکت ممکن است خواسته‌های عموم مردم را در نظر بگیرد. اگرچه تا عرضه آیفون‌های بعدی این شرکت هنوز فاصله زیادی باقی مانده است، اما در ماه‌های آینده اطلاعات جدیدی در مورد این گوشی‌های هوشمند منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص سری آیفون 15 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر