;
coinex

طرح فروش بهمن موتور دی 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش بهمن موتور دی 1401 از فردا آغاز می‌شود. در این طرح 4 محصول از خودروهای شرکت بهمن موتور برای عرضه و فروش در نظر گرفته شده است.

طرح فروش بهمن موتور دی 1401 از فردا رأس ساعت 10 صبح به منظور فروش خودروهای دیگنیتی پرستیژ، وانت کارا دو کابین، فیدلیتی تیپ ۱ و تیپ ۲، آغاز خواهد شد. این طرح فروش به صورت نقدی انجام خواهد شد و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به وب‌سات این شرکت مراجعه کنند. لازم به ذکر است که این طرح فقط در قالب طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: طرح فروش 207 در بورس کالا 11 دی 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش بهمن موتور دی 1401

شرکت بهمن موتور قصد دارد در قالب طرح فروش نقدی و به شکل آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۰ دی تا پایان روز دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ از طریق سایت فروش خود خودروهای وانت کارا دو کابین، دیگنیتی پرستیژ، فیدلیتی تیپ ۱ و تیپ ۲ را به‌فروش برساند.

این طرح در راستای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به اجرا می‌رسد که در تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ توسط مجلس ابلاغ شده است؛ در این طرح، مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ این قانون به دنیا آمده باشد، امکان پیش ثبت نام یک دستگاه از محصولات شرکت بهمن موتور را خواهند داشت. در ادامه جزئیات شرایط فروش محصولات بهمن موتور را مشاهده می‌کنید.

طرح فروش بهمن موتور دی 1401

موعد تحویل این خودروها ۳۰ روز کاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طرح فروش بهمن موتور دی 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با تشکر از زحمات بی وقفه شما واطلاع رسانی خوبتون
    منم میخام طرح مادران شرکت کنم خدا کنه اینبار حداقل اسمم دربیاد تو هر قرعه کشی شرکت می کنم خبری نیست ولی امیدوارم له لطف خدا این بارو برنده بشم

    پاسخ