;
coinex

احتمال خرید شبکه اجتماعی Substack توسط ایلان ماسک

احتمال خرید شبکه اجتماعی Substack توسط ایلان ماسک قوت گرفت. این در حالی است که همین حالا ماسک در توییتر چالش‌های بزرگی دارد.

احتمال خرید شبکه اجتماعی Substack توسط ایلان ماسک وجود دارد. این ثروتمند آمریکایی بعد از خرید توییتر دوره افتاده و می‌خواهد همه شرکت‌های فناوری را درو کند. ماسک توییتر را به مبلغ 44 میلیارد دلار خرید و اکنون هدایت آن را برعهده دارد. گرچه عملکردی بسیار ضعیف داشته است و حتی کار به استعفای او از سمت مدیرعاملی رسیده است.

ماسک در یک توییت که تصویر آن را در ادامه می‌بینید، به درخواست حامیانش که از او خواسته بودند Substack را هم بخرد، جواب داده و گفته که این مورد را نیز بررسی خواهم کرد. Substack یک شبکه اجتماعی محبوب است و اگر ماسک آن را بخرد به احتمال زیاد با توییتر ادغام خواهد کرد و یک شبکه اجتماعی قوی‌تر و با امکانات به مراتب بیشتر از دل آن بوجود می‌آید.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد هکر توییتر به ایلان ماسک ؛ اطلاعات کاربران را خودت بخر قبل از اینکه جریمه شوی!

احتمال خرید شبکه اجتماعی Substack توسط ایلان ماسک قوت گرفت

ایلان ماسک اخیرا توییتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرده و حالا به نظر می‌رسد که او به‌دنبال خرید پلتفرم Substack است‌. طرفداران ماسک در توییتر از او خواسته‌اند که شیکه اجتماعی Substack را بخرد و آن را با توییتر ادغام کند.

ماسک در پاسخ به درخواست طرفداران خود که او را تشویق به خرید Substack کرده‌اند گفته این موضوع را بررسی خواهد کرد. یکی از کاربران توییتر به نام Wall Street Silver نوشته است که خرید Substack توسط توییتر و ادغام آن دو با یکدیگر ایده بسیار خوبی است و ترکیب آن‌ها می‌تواند فضای تازه‌ای را در دنیای رسانه و ‌مدیا ایجاد کند.

احتمال خرید شبکه اجتماعی Substack توسط ایلان ماسک

ایلان ماسک در پاسخ به این کاربر گفته پیشنهاد او را مدنظر قرار خواهد داد و نسبت به ایده او با دیدی کاملا باز نگاه خواهد کرد. گفتنی است پلتفرم Substack یک سرویس اشتراکی ایمیلی است که دفتر مرکزی آن در سان‌فرانسیسکو قرار دارد. این پلتفرم، به نویسندگان و پادکسترها اجازه می‌دهد تا محتوای خود را مستقیماً برای مخاطبان‌شان ارسال کند و در قبال آن هزینه اشتراک دریافت کنند. اخیرا، بسیاری از خالقان محتوا از طرفداران خود خواسته‌اند که در این پلتفرم حضور داشته باشند.‌

آیا ایلان ماسک هم‌اکنون توان خرید Substack را دارد؟

با توجه به وضعیت مالی فعلی ماسک، خرید این پلتفرم برای او بسبار سخت خواهد بود. ماسک در حال خاضر پول نقد زیادی ندارد. او حتی پول خرید توییتر را از طریق فروش سهام تسلا یا گرو گذاشتن آن‌ در بانک‌ها تامین کرده است. با این‌حال، ارزش سهام تسلا در طول یکسال گذشته حدود ۷۰ درصد کاهش یافته و این به معنای آن است که ماسک دیگر نمی‌تواند روی سهام تسلا حساب باز کند‌. بنابراین فعلا نمی‌توان با قطعیت گفت که ماسک به‌طور صددرصد Substack را خریداری خواهد کرد.

به هر حال، ماسک فردی است که برای انجام هر کاری چاره‌ای پیدا می‌کند و اگر به این نتیجه برسد که خرید پلتفرم مذکور به نفع توییتر خواهد بود مسلما به هر طریقی شده آن را خواهد خرید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص خرید شبکه اجتماعی Substack توسط ایلان ماسک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر