;
coinex

تحویل تارا اتوماتیک طی دو هفته آینده [+بیانیه رسمی ایرانخودرو]

با اعلام رسمی ایران خودرو تحویل تارا اتوماتیک طی دو هفته آینده تأیید شد. این خودروی محبوب تا دو هفته دیگر به بازار خودرو تزریق خواهد شد.

بازگشت تارا اتوماتیک به بازار با وقفه‌ای طولانی بالاخره با اعلام رسمی ایران خودرو تأیید شد. این سدان پرطرفدار ایران خودرو تا دو هفته آینده مجددا وارد بازار خواهد شد.

این خودرو طبق اطلاعیه‌های قبلی ایران خودرو قرار بود در ماه آذر به مشتریان تحویل داده شود اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و حالا این شرکت اعلام کرده است که خریداران این خودرو تا دو هفته دیگر می‌توانند خودروهای خود را تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید: عرضه 1 میلیون خودرو ظرف 6 ماه؛ وعده جدید وزارت صمت!

تحویل تارا اتوماتیک طی دو هفته آینده

ایران خودرو قصد داشت خودروهای تارا اتوماتیک را اواسط آذرماه سال جاری تحویل مشتریان دهد؛ ولی برنامه‌های این شرکت خودروساز به تعویق افتاده است. به‌تازگی آبی‌پوشان اطلاعیه‌ای جدید منتشر کرده و در راستای پاسخگویی به سوالات حواله‌داران تصریح کرده که شرایط بازار بهبود یافته و اگر طی دو هفته آینده مشکلی رخ ندهد، تحویل خودروها آغاز خواهد شد.

بازگشت تارا اتوماتیک به بازارتا دو هفته دیگر 

انعقاد قرارداد با خودروسازانی مثل ایران خودرو و سایپا نیازمند پرداخت خساراتی است که یکی از آنها تأخیر در تحویل کالا به‌شمار می‌آید. پیش آمدن برخی موارد و تأخیرهای طولانی مدت مسلما همراه جبران خسارات از سوی طرفی است که نقض پیمان کرده و ایران خودرو نیز به این موضوع معتقد و ملتزم مانده است. در بخشی از متن اطلاعیه این شرکت آمده:

به‌دلیل شرایط تحریمی و این‌که برخی قطعات تامین‌ کننده خارجی داشتند، ایران خودرو در تولید برخی محصولات خود دچار مشکل شد و تاخیر در تحویل به مشتریان رخ داده است و در حال حاضر شرایط بهتر شده، از حدود دو هفته آینده چنان‌چه مشکلی رخ ندهد، تحویل این خودروها از سر گرفته خواهد شد.

علاوه بر این، آبی‌پوشان جاده مخصوص تأکید کرده‌اند بنا بر درخواست وزارت صنعت، معدن و تجارت، می‌بایست برای کنترل عرضه و تقاضا و جلوگیری از افزایش قیمت خودروها بخشی از عرضه را از طریق بورس انجام داد. عرضه کالا در بورس می‌تواند منجر به‌کشف قیمت معقول و پرهیز از رفتارهای هیجانی بازار آزاد شود. در پایان اطلاعیه نیز آمده: «موعد تحویل خودروهای عرضه شده در بورس کالا، ۹۰ روزه است و حتی سعی می‌شود که این خودروها زودتر از موعد تحویل مشتری شوند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تحویل تارا اتوماتیک طی دو هفته آینده چیست؟ آیا شما هم از خریداران متضرر تارا در آذرماه بوده‌اید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر