;
coinex

قهرمان سابق فرمول یک پشت فرمان سریعترین خودرو برقی دنیا ؛ «به معنای واقعی کلمه یک ماشین مسابقه‌ای است!»

سریعترین خودرو برقی دنیا توسط یکی از بهترین رانندگان فرمول یک رونمایی شده است. این شخص نیکو روزبرگ، قهرمان جهان در سال 2016 بوده است.

لازم به ذکر است که نیکو روزبرگ علاوه بر کسب عنوان قهرمانی فرمول یک، در سال‌های 2014 و 2015 نیز نایب قهرمان مسابقات سلطنتی شد. او تنها پنج روز پس از کسب عنوان قهرمانی در دسامبر 2016 (آذر ماه 1398) بازنشستگی خود را از موتوراسپرت اعلام کرد. دلیل این اتفاق هم طبق اعلام خود او قصدش مبنی بر صرف زمان بیشتری در کنار خانواده عنوان شد.

بیشتر بخوانید: انقلاب پورشه در فناوری چراغ خودروها ؛ در شب مثل روز حرکت کنید!

رونمایی از سریعترین خودرو برقی دنیا

بر اساس گزارش‌هایی که اخیراً منتشر شده است؛ نیکو روزبرگ قهرمان فرمول یک در سال 2016 با انتشار عکسی در کنار سریعترین خودرو برقی دنیا اعلام کرده است: «این اولین بار بود که سوار خودرو ریماک شدیم و تا به حال هرگز با آن در کوه‌های موناکو رانندگی نکرده بودم. با دستیابی این ماشین به حداکثر سرعت 412 کیلومتر در ساعت، اکنون باید آن را رسماً سریع‌ترین خودرو الکتریکی تولیدی در جهان نام‌گذاری کنیم! تجربه بی‌نظیری بود، به معنای واقعی کلمه با یک ماشین مسابقه‌ای روبرو هستیم».

سریعترین خودرو برقی دنیا

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رونمایی از سریعترین خودرو برقی دنیا توسط نیکو روزبرگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر