;
coinex

شکایت از توییتر به دلیل نپرداختن اجاره دفاتر ؛ وضعیت مالی ماسک خوب نیست!

ظاهراً اوضاع برای ایلان ماسک در توییتر اصلاً خوب پیش نمی‌رود زیرا اخیراً یک شکایت از توییتر بابت عدم پرداخت اجاره دفتر سانفرانسیسکو مطرح شده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اخیراً یک شکایت از توییتر بابت عدم پرداخت 136 هزار و 250 دلار اجاره‌بهای فضای دفتر واقع در سانفرانسیسکو، مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: حامی ایلان ماسک در قرارداد توییتر ارزش سرمایه‌گذاری خود را در این پلتفرم کاهش داد!

ماجرای شکایت از توییتر بابت اجاره دفتر

براساس گزارش روزنامه نیویورک تایمز که در تاریخ 13 دسامبر (22 آذر ماه) منتشر شد، هفته‌هاست که توییتر درگیر مشکلات عدم پرداخت اجاره دفاتر مرکزی خود و سایر دفاتر است. از سوی دیگر اوایل دسامبر مقابل این شرکت شکایتی مبنی بر عدم پرداخت پول پرواز هواپیماهای شخصی جت، مطرح شده بود.

شکایت از توییتر به دلیل نپرداختن اجاره دفاتر ؛ وضعیت مالی ماسک خوب نیست!

در همین راستا، شرکت کلمبیاریت-650 کالیفرنیا طی شکایتی مطرح شده در دادگاه ایالتی سانفرانسیسکو در تاریخ 16 دسامبر (25 آذر ماه) به توییتر اطلاعیه‌ای مبنی بر عقب افتادن پرداخت اجاره‌ دفتر سانفرانسیسکو برای طبقه 30 ساختمان هارتفورد تا پنج روز دیگر ارسال کرده است.

اما مستاجر مشهور به این اطلاعیه اهمیتی نداده و آن را پرداخت نکرده است. لذا شکایت از توییتر برای همین موضوع مطرح شد. توییتر البته واحد رسانه‌ای نداشته، اما هیچ اظهارنظری هم در این باره نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شکایت از توییتر بابت عدم پرداخت اجاره چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر