;
coinex

مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با اینترنت طبقاتی

مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با اینترنت طبقاتی اعلام شد. این انجمن اعلام کرده که این طرح مشکلی بر مشکلات بزرگ پیشین می‌افزاید.

مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با اینترنت طبقاتی با انتشار بیانیه‌ای رسمی توسط این انجمن اعلام شد. این انجمن با صدور یک اطلاعیه نسبت به این موضوع اعتراض کرد و عنوان داشت که، داشتن یک اینترنت پرسرعت و ثابت یکی از پایه‌ای‌ترین حقوق‌های شهروندی است و نباید در آن اولویت یا اختلال ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اجرایی شدن طرح اینترنت طبقاتی ؛ تبعیضی از جنس اینترنت در عصر ارتباطات!

مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با اینترنت طبقاتی

انجمن تجارت الکترونیکی هرگونه اولویت بندی در دسترسی به اینترنت مخالفت کرده است. این انجمن با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده است این طرح مشکلی بر مشکلات پیشین اضافه خواهد کرد. در اطلاعیه انجمن تجارت الکترونیکی قید شده است:

 این انجمن دسترسی به اینترنت با کیفیت و بدون محدودیت را از حقوق اولیه‌ شهروندی می‌داند و بر این باور است، شکل و کیفیت اینترنت مورد نیاز کسب‌وکارها و فعالان فضای فناوری، تفاوتی با عامه‌ی مردم ندارد. لذا اتخاذ این راهبرد را غیرمنطقی، غیراخلاقی و بی‌ثمر می‌داند.

مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با اینترنت طبقاتی

این انجمن تاکید کرده است: «پیش‌برد طرح‌هایی از این دست، بیش از گذشته شکاف‌های اجتماعی را تعمیق بخشیده و موجب تشدید نارضایتی‌های عمومی می‌‌شود.» در این بیانیه آمده است:

با گذشت سه ماه از آغاز اعمال محدودیت‌های بی‌سابقه بر اینترنت و تنگ‌تر شدن دسترسی عامه‌ی کاربران به آن، به‌جای حل مساله و رفع مشکلات بی‌شماری که بر اساس این تصمیم اشتباه حادث شده، اخبار ضد و نقیضی از تعریف طرحی موسوم به «اینترنت طبقاتی» به گوش می‌رسد.

انجمن تجارت الکترونیک معتقد است: «عادی سازی اینترنت طبقاتی و القای آن به‌عنوان شیوه‌ای برای مدیریت اینترنت، به زیان تمام اجزای فعال اکوسیستم است و حاصلی جز تضعیف این صنعت در بلندمدت نخواهد داشت.»

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با اینترنت طبقاتی چیست؟ نظرات خود را با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر