;
coinex

حضو هانده ارچل در یک گالری هنری و علاقه او به نقاشی + [عکس]

بعد از حضور هانده در یک گالری هنری، تصاویر هانده ارچل در کنار تابلوهای نقاشی در فضای مجازی منتشر شد. در ادامه این تصاویر را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

هانده ارچل در کنار تابلوهای نقاشی

هانده ارچل در کنار تابلوهای نقاشی
نقاشی های هانده ارچل

هانده ارچل بازیگر ترک که او را از سریال‌های تو در خانه ام را بزن و عشق حرف حالیش نمیشه می‌شناسید، به نقاشی بسیار علاقه دارد و خودش هم نقاشی می‌کشد. تا کنون هانده تصاویر بسیاری از خودش در اینستاگرام منتشر کرده که مشغول به نقاشی است.

هانده چهره‌ای خندان و جذاب دارد و از اولین سال ورودش به دنیای هنر تا کنون، می‌توان تغییرات فیزیکی او را مشاهده کرد. تغییراتی که بر جذابیت ظاهری او افزوده است. هانده در زبان فارسی معادل همان خنده می‌شود؛ که نام او بر چهره‌اش نیز تاثیر داشته است.

تابلوهای نقاشی هانده ارچل

تابلوهای نقاشی هانده ارچل
تابلوهای نقاشی هانده ارچل

Hande Erçel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و هم‌زمان با بازی در سریال چکاوک، وارد حرفه مدلینگ شد. او در سالی که گذشت عنوان زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد.

به تازگی شایعات بسیاری دامان هانده را گرفته است. حتی زمانی که خبرنگاران در رابطه با روابط او و یا عمل‌های زیبایی از او می‌پرسند، هانده عصیان کرده و محل را ترک می‌کند.

بازیگر زن خوشگل ترکی هانده ارچل، پیش از سال 2013 مدل بود. اما پس از آن به طور حرفه‌ای وارد دنیای هنر و بازیگری شد. هانده در یک مسابقه زیبایی که در سال 2012 در جمهوری آذربایجان برگزار شد، مقام دوم را کسب کرد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر