;
coinex

درک دلیل احساسات زنانه با حلقه هوشمند Evie

حلقه هوشمند Evie به منظور درک احساسات زنانه ساخته شد. این حلقه هوشمند توسط شرکت Movano طراحی شده است.

شرکت Movano حلقه هوشمند Evie را با قابلیت درک احساسات زنانه معرفی کرد. این شرکت ادعا کرده است که این محصول شگفت‌انگیز در اکتبر سال 2022 کارآزمایی کمبود اکسیژن خون را با موفقیت پشت سر گذاشته است. گفته می‌شود که این حلقه جادویی قادر است برخی فعالیت‌ها و اعمال ساعت و دستبندهای سلامتی را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: امکان تشخیص لامسه در دنیای واقعیت مجازی فراهم شد!

حلقه هوشمند Evie با ویژگی سنجش احساسات زنانه معرفی شد

شرکت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی Movano به‌تازگی حلقه هوشمندی به‌نام Evie را به بازار عرضه کرده است. این حلقه هوشمند که مخصوص زنان طراحی شده‌، به آنها برای درک دلیل احساسات خود کمک می‌کند.

این حلقه منحصربه‌فرد به تأیید سازمان غذا و داروی ایالات متحده رسیده اما هنوز تأییدی نهادهای رگولاتوری را دریافت نکرده‌است. Evie پس از دریافت مجوزهای لازم، یک دستگاه گرید پزشکی برای سنجش سطح اکسیژن خون و نظارت روی ضربان قلب خواهد بود.

حلقه هوشمند Evie با ویژگی سنجش احساسات زنانه معرفی شد

Movano ادعا می‌کند که این محصول در اکتبر 2022 یک کارآزمایی متمرکز بر هیپوکسی (کمبود اکسیژن خون) را با موفقیت به پایان رساند. در آمایش مذکور، دقت سنجش اکسیژن خون و ضربان قلب Evie با استانداردهای سازمان غذا و دارو متناسب بود. البته Evie قابلیت‌هایی فراتر و هیجان‌انگیزتر از اکثر گجت‌های پوشیدنی ارائه می‌دهد.

Movano وعده داده که کاربران می‌توانند از کارشناسان بهداشتی داخل برنامه آن مشاوره دریافت کنند. جان ماستروتوتارو، مدیرعامل این شرکت گفته‌است:

به عنوان یک دستگاه پزشکی، Evie فراتر از وضعیت موجود سایر پوشیدنی‌های موجود در بازار خواهد بود. ما داده‌ها و بینش‌های بیومتریک درجه پزشکی را در یک پوشیدنی راحت و امروزی جمع کرده‌ایم.

Evie نیز مانند حلقه‌های Oura و همچنین دستگاه‌های پوشیدنی شرکت‌هایی مانند اپل، بسیاری از معیارهای سلامتی را به کاربران خود ارائه می‌کند. این حلقه می‌تواند به زنان در مواردی مانند نظارت‌بر تغییرات دمای پوست، قاعدگی، تخمک‌گذاری و علائم قاعدگی کمک کند. Movano می‌گوید حلقه هوشمند Evie به زنان کمک می‌کند تا دلیل احساسات خود را بهتر درک کنند.

این محصول ویژگی‌های عمومی مانند نظارت‌بر فعالیت‌هایی بدنی شامل اندازه‌گیری گام‌ها، زمان فعالیت، میزان کالری سوزانده‌شده، مراحل و مدت‌زمان خواب را نیز ارائه می‌دهد.

حلقه هوشمند Evie با ویژگی سنجش احساسات زنانه معرفی شد

درنهایت، این شرکت قول داده‌است که در هنگام انتقال داده‌ها به فضای ابری یا ارائه‌دهندگان خدمات سلامتی، امنیت و حریم خصوصی آن‌ها را حفظ کند. درحال حاضر تمرکز این شرکت روی دریافت مجوز FDA است و تاریخ عرضه این حلقه هوشمند در آن زمان مشخص خواهد شد.

حلقه Evie برای اولین بار در رویداد CES 2022 معرفی شد؛ اما در آن زمان نام یا قیمت نهایی آن اعلام نشد و قرار است برای دومین‌بار در نمایشگاه CES 2023 در اوایل ژانویه ظاهر شود‌. Evie قرار بود در سال 2022 روانه‌ بازار شود، اما این وعده عملی نشد و اکنون انتظار می‌رود در سال 2023 به‌فروش برسد. Movano می‌گوید حلقه‌ هوشمند جدیدش بدون احتساب زیر 300 دلار قیمت خواهد داشت. این حلقه ابتدا فقط در بازار ایالات متحده عرضه می‌شود، اما ممکن است بعداً به بازارهای دیگری نیز راه یابد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره درک دلیل احساسات زنانه با حلقه هوشمند Evie چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر