;
coinex

وان پلاس بادز پرو 2 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

هدفون بی‌سیم وان پلاس بادز پرو 2 رسماً معرفی شد. این مدل از هدفون‌ بی‌سیم وان پلاس نسبت به مدل قبلی خودش بهبودهای چشمگیری داشته است.

وان پلاس بادز پرو 2 با نرخ تأخیر 54 میلی ثانیه رسماً توسط این کمپانی چینی معتبر معرفی شد. این هدفون جذاب، در حال حاضر به منظور ارائه به بازار چین معرفی شده است و انتظار می‌رود به زودی شاهد عرضه آن در بازارهای اروپایی و جهانی نیز باشیم. از امکانات بادز پرو 2 می‌توان به: صدای فراگیر دالبی‌اتموس، نرخ تأخیر 54 میلی ثانیه و و صدای حذف باند 400 هرتز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: وان پلاس 11 (OnePlus 11) رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

مشخصات وان پلاس بادز پرو 2

وان‌پلاس از نسل جدید هدفون بی‌سیم TWS خود موسوم‌به بادز پرو ۲ رونمایی کرد. این محصول فعلاً برای بازار چین درنظر گرفته شده است اما انتظار می‌رود مدتی بعد در سایر کشورهای جهان نیز به‌فروش برسد.

وان پلاس بادز پرو 2 رسما رونمایی شد

وان‌پلاس بادز پرو ۲ نسبت‌به مدل قبلی آن بهبودهای جذابی دریافت کرده است که ازجمله می‌توان به پشتیبانی از صدای فراگیر دالبی‌اتموس اشاره کرد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد لذت بیشتری از گوش‌دادن به موسیقی ببرند و بیشتر در آن غرق شوند.

اگر وان‌پلاس بادز پرو ۲ را با گوشی‌های وان‌پلاس جفت‌ کنید، می‌توانید از مزیت‌هایی مثل نرخ‌تأخیر ۵۴ میلی‌ثانیه‌ای بهره ببرید. این محصول از سیستم حذف‌نویز بهبودیافته استفاده می‌کند و به‌گفته‌ی وان‌پلاس صداهای مزاحم را تا ۴۸ دسی‌بل حذف خواهد کرد. این هدفون همچنین از سیستم حذف باند بالای ۴۰۰۰ هرتز بهره می‌برد و این یعنی صداهایی مثل شلوغی کلاس‌های مدرسه را کاهش خواهد داد.

هدفون بی‌سیم وان‌پلاس بادز پرو ۲ در چین با قیمت ۸۹۹ یوان (حدود ۱۳۰ دلار) عرضه خواهد شد. البته انتظار می‌رود این محصول در بازارهای جهانی با قیمت مشابه نسل قبلی یعنی حدود ۱۵۰ دلار به‌فروش برسد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره وان پلاس بادز پرو 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر