;
coinex

بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار [مهر 1402]

در این مطلب قصد داریم بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار را معرفی کنیم. مشخصات فنی ایرپادهای شیائومی و همچنین قیمت ایرپادهای شیائومی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد تا افرادی که قصد خرید این ایرپادها را دارند به اطلاعات بهتری در این مورد دست یابند.

هدفون‌های بی‌سیم کاربردهایی بسیار دارند و همین باعث شده کاربران روز به روز تمایل بیشتری به استفاده از آنها داشته باشند. با استفاده از هدفون‌های بی‌سیم به راحتی می‌توان به انواع فایل‌ها و کتاب‌های صوتی، پادکست‌ها و سایر محتواها گوش داد همین باعث شده جزو پرفروش‌ترین محصولات بازار دیجیتال باشند. شرکت‌های مختلفی به تولید ایرپاد پرداخته‌اند که هر کدام قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارند.

در این بین شرکت معروف شیائومی نیز ایرپادهای مخصوص خود یعنی Redmi AirDots را روانه بازار کرده است. این شرکت در تلاش است تا این ایرپادها را با قیمت بهتر و پایین‌تری و با کیفیت خوبی به فروش برساند و بتواند با سایر کمپانی‌های این حوزه به رقابت بپردازد. در ادامه این نوشتار با راهنمای خرید ایرپاد شیائومی همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار

هدفون وایرلس که آن را با نام ایرپاد نیز می‌شناسیم، اولین بار در سال 2016 توسط اپل معرفی شد. این هدفون‌ها به آسانی به دستگاه‌های دیگر جفت می‌شوند. بعد از جفت شدن ایرپاد با دستگاه مورد نظر، میتوان از طریق آن به صدا گوش داد، به تماس‌های تلفنی پاسخ داد و … . ارتباط یک دستگاه با ایرپاد از طریق بلوتوث امکان‌پذیر است.

راهنمای خرید ایرپاد شیائومی
بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار

کیفیت صدا در ایرپادها بسیار خوب و مناسب باشد. نگران نویز و صداهای مزاحم نباشید زیرا نویز و سیگنال‌های موجود در اطراف در حین مکالمه حذف می‌شوند صدای شما بسیار واضح خواهد بود و طرف مقابل می‌تواند به خوبی متوجه صحبت شما شود. اگر شما فردی هستید که سریع صحبت می‌کنید نیز نیازی به نگرانی نیست زیرا ایرپادها وضوح صدای شما در حد ایده‌آل نگه می‌دارند.

شیائومی Flipbuds پرو

بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار

اگر بخواهیم یک از بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار را نام ببریم باید به شیائومی Flipbuds پرو اشاره کنیم. این محصول از تراشه پرچمدار کوالکام یعنی QCC5151 استفاده می‌کند و به همین دلیل اتصال قوی، کم‌مصرف و بسیار باکیفیتی را با دستگاه‌های دیگر برقرار می‌کند. سازنده چینی ادعا کرده که در ساخت بادزها از بیشتر از 10 هزار نظر نظر سنجی کرده تا بتوانید بهترین طراحی ممکن را برای بادزها در نظر بگیرد.

در واقعیت هم ارگونومی این محصول واقعا خوب است، چه از نظر وزن و چه از نظر راحتی هنگام استفاده. این هندزفری بی‌سیم می‌تواند به لطف قابلیت حذف نویز فعال تا 99 درصد از صدای محیط را از بین ببرد.

شما می‌توانید از بین سه حالت Daily mode، Office mode و Airplane mode یکی را انتخاب کنید. از سوی دیگر دو حالت transparency در نظر گرفته شده و می‌توانید بسته به نیاز صدای محیط را تقویت کنید تا بتوانید با افراد مکالمه داشته باشید و یا مثلا بدون خطر از خیابان عبور کنید.

همچننی باید بگوییم که شیائومی Flipbuds پرو از سه میکروفون به روی هر بادز استفاده می‌کند و می‌تواند کیفیت مکالمه بسیار خوبی را به وجود بیاورد و به خصوص نویز محیط را تا حد زیادی کاهش دهد و صدایی شفاف را به طرف مقابل برساند.

در صورت خاموش بودن ANC شما با یک بار شارژ می‌توانید 7 ساعت و به کمک کیس تا 28 ساعت از هندزفری استفاده کنید. این اعداد با روشن بودن ANC به 5 و 22 ساعت کاهش پیدا می‌کند که همچنان بسیار خوب است. تست فیت شدن بادزها در گوش، امکان اتصال به دو دستگاه و شارژ بی‌سیم از دیگر ویژگی‌های اصلی این محصول است.

ردمی بادز 4 پرو

بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار
راهنمای خرید ایرپاد شیائومی

ردمی بادز 4 پرو یکی دیگر از بهترین هندزفری بیسیم شیائومی به شمار می‌رود. این محصول به گونه‌ای طراحی شده که بادزها به صورت عمودی درون کیس قرار می‌گیرند. بادزها نیز طراحی بسیار ارگونومیک و خوبی دارند و یک ساقه نه‌چندان بلند مانند ایرپاد پرو نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. این محصول از ترکیب دو درایور ساخته شده و به این ترتیب کیفیت صدای Hi-Fi را در اختیار قرار می‌دهد.

این محصول دارای قابلیت Immersive sound  بوده که باعث می‌شود صدا از هر زمان دیگری به واقعیت نزدیک‌تر باشد و شما حس حضور در سالن کنسرت یا سینما را داشته باشید. به این موارد قابلیت ANC بسیار خوب با برخورداری از سه سطح مختلف Light، balanced و Deep را نیز اضافه کنید تا ارزش خرید این هندزفری بی‌سیم به مراتب افزایش پیدا کند. قابلیت Regular transparency mode در این محصول به شما امکان می‌دهد تا صدای محیط را دریافت کنید و قابلیت Enhance voice برای داشتن مکالمه با افراد در محیط باز صدا را تقویت می‌کند.

هر یک از بادزها از سه میکروفون برخوردار هستند و مجموعا در دو بادز شش میکروفون شما را همراهی می‌کند و باعث می‌شود تا کیفیت مکالمه بسیار خوبی را تجربه کنید.

در نهایت به بخش باتری می‌رسیم که یکی از نقاط قوت دیگر ردمی بادز 4 پرو است و به شما امکان می‌دهد تا با یک بار شارژ تا 9 ساعت به موزیک گوش دهید. این عملکرد به کمک کیس به حدود 36 ساعت می‌رسد که شارژدهی بسیار عالی است. از دیگر مشخصات این هندزفری می‌توان به بلوتوث 5.3، امکان اتصال به دو دستگاه، شارژ سریع، پدهای کنترل لمسی و برنامه مخصوص شیائومی بادز اشاره کرد.

سازنده چینی برای این مدل قابلیت Immersive sound را نیز در نظر گرفته تا صدا بیشتر از هر زمان دیگری به واقعیت نزدیک باشد و شما حس حضور در سالن کنسرت یا سینما را داشته باشید.

به این موارد قابلیت ANC بسیار خوب با برخورداری از سه سطح مختلف Light، balanced و Deep را نیز اضافه کنید تا ارزش خرید این هندزفری بی‌سیم به مراتب افزایش پیدا کند. قابلیت Regular transparency mode در این محصول به شما امکان می‌دهد تا صدای محیط را دریافت کنید و قابلیت Enhance voice برای داشتن مکالمه با افراد در محیط باز صدا را تقویت می‌کند.

هر یک از بادزها از سه میکروفون برخوردار هستند و مجموعا در دو بادز شش میکروفون شما را همراهی می‌کند و باعث می‌شود تا کیفیت مکالمه بسیار خوبی را تجربه کنید. در نهایت به بخش باتری می‌رسیم که یکی از نقاط قوت دیگر ردمی بادز 4 پرو است و به شما امکان می‌دهد تا با یک بار شارژ تا 9 ساعت به موزیک گوش دهید.

این عملکرد به کمک کیس به حدود 36 ساعت می‌رسد که شارژدهی بسیار عالی است. از دیگر مشخصات این هندزفری می‌توان به بلوتوث 5.3، امکان اتصال به دو دستگاه، شارژ سریع، پدهای کنترل لمسی و برنامه مخصوص شیائومی بادز اشاره کرد. از این رو می‌توان این محصول را در زمره بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار ایران قرار داد.

بیشتر بخوانید:

بررسی گلکسی واچ 5 پرو

بررسی گلکسی واچ 6

ردمی بادز 3 پرو

بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار

یکی دیگر از ایرپاد‌‌هایی که در لیست بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار ایران قرار دارد ردمی بادز 3 پرو است. برعکس دو مدل قبلی در طراحی و ساخت این بادزها شیائومی ترجیح داده تا از ساقه استفاده نکند.

بادزها دارای درایور 9 میلی‌متری هستند و به همین واسطه می‌توانند صدایی بسیار خوب، باجزئیات و البته شفاف را به گوش برسانند و به نسبت قیمت قطعا شما از کیفیت رضایت خواهید داشت.

صدا تفکیک خوبی هم دارد و قابلیت ANC هم کمک می‌کند تا در محیط بیرون از خانه سر و صدای زیاد نتواند کیفیت دریافتی را کاهش دهد. این مدل هم به شما اجازه می‌دهد تا درجه ANC را در سه حالت مختلف تنظیم کنید و در صورت نیاز دو حالت Transparency دسترسی داشته باشید.

این بادزها هم مانند دو مدل قبلی از سه میکروفون برخوردار هستند اما طبق انتظار کیفیت صدا به خوبی مدل‌های بالا نیست، هرچند که شما را راضی می‌کند و می‌توانید در محیط باز هم مکالمه داشته باشید.

در صورتی که قابلیت حذف نویز فعال خاموش باشد بادزها حدود 6 ساعت شارژدهی می‌کنند و به کمک کیس می‌تواند این عدد را به 28 ساعت افزایش دهید. جالب است که شما با تنها 10 دقیقه شارژ می‌توانید به سه ساعت پخش موزیک دست پیدا کنید.

ردمی بادز 4

بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار
بهترین ایرپادهای شیائومی

ردمی بادز 4 یکی دیگر از بهترین هندزفری بی سیم شیائومی بوده تا حد بسیار زیادی شبیه به ردمی بادز 3 پرو است، اما با این تفاوت که بخش بیرونی بادزها به شکلی براق طراحی شده و رنگ‌بندی نیز کمی تغییر کرده است.

این محصول از گواهی IP54 پشتیبانی می‌کند و این در برابر پاشش آب از جهات مختلف و گرد و غبار در سطح متوسط مقاومت دارد و آسیبی نمی‌بیند و شما می‌توانید با خیالی آسوده در باشگاه یا سفر از آن استفاده کنید و نگران شرایط محیطی هم نباشید.

این مدل از قابلیت hybrid ANC پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به کمک دو میکروفون موجود نویزها تا 35 دسی‌بل را مسدود کند. شما می‌توانید این قابلیت را مانند مدل‌های دیگر در سه حالت مختلف تنظیم کنید و برای دریافت صدای محیط هم امکان انتخاب از بین دو حالت مختلف وجود دارد. ردمی بادز 4 از درایور 10 میلی‌متری استفاده می‌کند و می‌تواند صدایی با جزئیات کافی، تفکیک خوب و بیس مناسب را به گوش برساند.

در صورتی که قابلیت ANC را در حالت خاموش قرار دهید، بادزها می‌توانند تا 6 ساعت موزیک پخش کنند و کیس با افزودن 24 ساعت به این عدد باعث می‌شود تا شارژدهی کلی در عدد عالی 30 خلاصه شود.

در صورت روشن بودن ANC به طبع این اعداد کاهش خواهد داشت. کنترل‌های لمسی، بلوتوث 5.2 با تأخیر کم، برنامه Xiaomi Earbuds، تشخیص قرارگیری در گوش، امکان ریست بادزها با یک دکمه و امکان پیدا کردن هندزفری از دیگر ویژگی‌های کلیدی ردمی بادز 4 که باعث شده این محصول در لیست بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار ایران قرار گیرد.

ایرپاد شیائومی مدل Xiaomi Airdots pro 2

بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار

در بین بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار یکی از انتخاب‌ها Xiaomi Airdots pro 2 است. این نوع ایرپادها بهترین ایرپاد شیائومی خوانده می‌شوند. طراحی این مدل شبیه به هدفون‌های اپل است. این ایرپاد بسیار بیشتر از هزینه پرداختی کارامد است و به همین دلیل ارزش خرید دارد. شارژ سریع آن به مدت یک ساعت به شما امکان گوش دادن مداوم به موسیقی را می‌دهد.

مهمترین دلیلی که مردم بیشتر ایرپادهای اپل را انتخاب می‌کنند، استفاده آسان از آنها است و این ویژگی برای کسانی که مشغول کار هستند بسیار مهم است. خوشبختانه شیائومی این مورد را در نظر گرفته و همگام سازی خودکار ایرپاد با هر دستگاهی آسان است.

عمر باتری این مدل 4 ساعت است که البته ایده آل نیست ولی با استفاده از جعبه شارژ می‌توان زمان بیشتری برای شارژ باتری داشت که تقریبا 14 ساعت است. هنگام گوش دادن به موسیقی وقتی ناگهان شخصی شروع به صحبت با شما می‌کند نیازی به قطع موسیقی نیست و تنها کافی است یکی از ایرپادها را از گوش خود خارج کنید. این ایرپاد دارای قابلیت لمس کردن است و سایر ویژگی‌های این ایرپاد تنها با لمس گوشی آن قابل کنترل است. وزن هر ایرپاد 4.5 گرم است و سبک بودن ایرپادها و قابلیت گرفتن نویز تجربه‌ای سرگرم کننده هنگام استفاده از Airpods Pro 2 خواهد بود. ورژن بلوتوث آن 5.0 است.

بیشتر بخوانید:

بررسی اپل واچ اولترا 2

بررسی گلکسی واچ 5

ایرپاد شیائومی مدل Haylou GT1 Pro

بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار

این مدل در دسته جدیدترین ایرپاد شیائومی قرار می‌گیرد. این مدل از لحاظ قیمتی شباهت بسیاری زیادی با هندزفری شیائومی گلوبال دارد. ایرپاد شیائومی مدل Haylou GT1 Pro برای استفاده حین کار بسیار مناسب است.

مقاومت در برابر آب این مدل این اطمینان را به شما خواهد داد که اگر عرق کردید یا هوا به‌طور ناگهانی بارانی شد، هیچ آسیبی نمی‌بیند. وزن این مدل سبک است و آن‌ هم به مزایای آن اضافه کرده است. رتبه IPX5 که به آن تعلق‌گرفته (قابلیت مقاومت در برابر آب با فشار کم را نشان می‌دهد) به‌وسیله یک پوشش محافظتی، ضد آب بودن آن را تضمین می‌کند.

عمر باتری این ایرباد 3.5 ساعت است که خیلی جذاب نیست؛ اما با همراه داشتن جعبه شارژ می‌توان این مدت‌زمان را افزایش داد و می‌تواند 26 ساعت پخش موزیک را ساپورت ‌کند؛ این ویژگی باعث شده که ایرپاد شیائومی مدل Haylou GT1 Pro رتبه دوم را به خود اختصاص بدهد. این ایرپاد قابلیت لمسی دارد و ورژن بلوتوثی که این مدل استفاده می‌کند، 5.0 است و وزن تقریبی هر ایرپاد آن 3.9 گرم است.

ایرپاد شیائومی مدل Earphone 2 Basic

بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار

یکی از محصولات این شرکت، Earphone 2 Basic است. Earphone 2 Basic مقرون به صرفه‌ترین هدفون TWS است که تاکنون ساخته شده است. این مدل از بهترین مدل هندزفری شیائومی، از دیافراگم‌های پویا 14.2 میلی‌متر برخوردار است. طراحی بسیار ساده‌ای دارد و نوک این هدفون به هدفون‌های اپل شبیه است.

این مدل از رمزگذار صوتی AAC پشتیبانی می‌کند که باعث شده صدا وضوح خوبی داشته باشد. این ایرپاد از کاهش نویز با استفاده از میکروفون اضافی پشتیبانی می‌کند. وزن این ایرپاد نسبتا سبک است و وزن آن چیزی حدود 50 گرم است؛ نسخه بلوتوث آن 5.0 و جنس بدنه آن از نوع ABS است. از این ایرپاد برای مکالمه و گیمینگ می‌توان استفاده کرد که محدوده عملکرد آن10 متر است.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث فروش بالای این مدا ایرپاد شده است، باتری آن است که کیفیت و ماندگاری بالایی دارد. عمر باتری در حالت مکالمه و هم چنین پخش موسیقی 5 ساعت ولی در حالت استندبای به صورت باورنکردنی برابر با 36 ساعت است. از سوی دیگر عمر باتری محفظه شارژ معادل 20 ساعت و زمان مورد نیاز برای شارژ آن نیز تنها و تنها برابر 3 ساعت است. به همین علت است که ایتن محصول مقرون و به صرفه را در زمره بهترین ایرپادهای شیائومی قرار دادیم.

ایرپاد شیائومی مدل Haylou GT1 XR

بررسی قیمت و مشخصات فنی بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار

ایرپاد شیائومی مدل Haylou GT1 XR یکی بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار به شمار می‌رود. این مدل بهترین عضو از سری هایلو شیائومی است. این روزها ایرپادهای سری هایلو شیائومی توانسته‌اند در بازار رقیبان خود را کنار بگذارند. Haylou GT1 XR برترین عضو این خانواده است. کیفیت صدای آن در رنج قیمتی خود بسیار خوب است و بیس آن نسبت به سری Haylou GT1 PRO بسیار بهتر شده است.

در صورتی که به کیس آن دقت کنید متوجه می‌شوید که طراحی آن به همان شکل معمول و رایج است. نگهدارنده مغناطیسی ایرباد (توگوشی)ها و وزن آن سبک و بسیار قابل قبول است. هدفون به خوبی در گوش جای می‌گیرد و کاربر را اذیت نخواهد کرد و کاربر هنگام استفاده احساس سنگینی نخواهد داشت.

از ویژگی‌های مهم این ایرپاد گواهی IPX5 آن دارد؛ یعنی این ایرپاد در برابر قطرات ریز آب، مثل باران بسیار مقاوم است. خرید ایرپاد شیائومی مدل Haylou GT1 XR انتخابی هوشمندانه است. این ایرپاد مجهز به تکنولوژی APTx است و تاخیر در پخش ندارد.

همچنین کیفیت صدای مناسبی دارد و میکروفون آن نیز باکیفیت است. گوشی‌های آن به خوبی در گوش قرار می‌گیرند و کاربر را اذیت نمی‌کنند. با استفاده از این ایرپاد 5 ساعت می‌توان به موزیک گوش داد اما با کمک کیس این زمان به 30 ساعت افزایش می‌یابد. ورژن بلوتوث آن 5.0 است و دارای سنسور لمسی است و برد آن 10 متر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند 2023

بهترین گجت های ورزشی

ایرپاد شیائومی مدل T15

بررسی قیمت و مشخصات فنی بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار

یکی دیگر از بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار، ایرپاد شیائومی مدل T15 است.به عنوان یکی از موارد فهرست بهترین هندزفری بیسیم شیائومی به دلیل کیفیت بالا و قابلیت‌های مختلفی که دارد تاکنون توانسته نظر طرفداران بسیاری را به خود جلب کند.

هایلو T15 یکی از پرفروشترین هندزفری‌های شیائومی است. شاید یکی از مهم‌ترین دلایل فروش بالای این هندزفری، ضد آب بودن آن باشد که یک ویژگی مهم است و باعث شده استفاده از آن در هر شرایطی امکان پذیر باشد.

هایلو T15 شیائومی دارای نویزکنسلینگ میکروفون و اسپیکر است و از طریق آن صدایی بسیار با کیفیت به گوش خواهد رسید.  همچنین بلوتوث نسخه‌ی 5 به ما این اجازه را خواهد داد تا 10 متر دورتر نیز قدم برداریم.

با استفاده از این ایرپاد باکیفیت می‌توان 5 ساعت به مکالمه و گوش دادن موسیقی پرداخت. البته از کیس شارژ هم می‌توان سه یا چهار بار استفاده کرد که با این قیمت پایین چنین امکاناتی بسیار مناسب است. این محصول یکی از بهترین ایرپادهای شیائومی بوده که بهترین انتخاب برای مکالمه و گیمینگ است.

سوالات متداول

بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار کدام‌‌اند؟

در این نوشتار از تکراتو تلاش کردیم لیستی از بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار ایران را در اختیار شما قرار دهیم. اما اگر بخواهیم چند مورد از بهترین ایرپادهای شیائومی را نام ببریم باید به ردمی بادز 4، ایرپاد شیائومی مدل Haylou GT1 Pro و ایرپاد شیائومی مدل Xiaomi Airdots pro 2 اشاره کنیم.

جدیدترین ایرپادهای شیائومی در بازار کدام‌‌اند؟

اگر بخواهیم چند مورد از جدیدترین ایرپادهای شیائومی در بازار را نام ببریم باید به ردمی بادز 3 پرو، ردمی بادز 4 پرو و شیائومی Flipbuds پرو اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار ایران چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با تکراتو در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    مطلبی تهیه کنید که مقرون به صرفه ترین هدفون ها و ایرپادها این قبیل هدست ها برا موزیک گوش کردن بررسی معرفی کرده باشد یعنی اولویت موزیک باشد نه مکالمه🙏

    پاسخ