;
coinex

سامسونگ گلکسی F04 معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

شرکت سامسونگ گوشی رده پایین و ارزانقیمت جدید خود را با نام سامسونگ گلکسی F04 در کشور هند به صورت رسمی معرفی کرد. این گوشی در طراحی تقریبا مشابه گلکسی M04 است.

شرکت سامسونگ گوشی هوشمند جدید خود را تحت عنوان سامسونگ گلکسی F04 در کشور هند به صورت رسمی معرفی کرد. این محصول که یک گوشی در سطح ابتدایی می‌باشد از مشخصات قابل توجهی مانند صفحه نمایش اچ دی پلاس، باتری بزرگ و دوربین دوگانه پشتی برخوردار است. برای آگاهی کامل از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت Galaxy F04 در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های سامسونگ 2022

قیمت و مشخصات فنی سامسونگ گلکسی F04

گوشی گلکسی F04 دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح و رزولوشن اچ دی پلاس (720 در 1600 پیکسل)، نسبت تصویر 20:9 و نرخ نوسازی 60 هرتزی است. در بالای این نمایشگر یک بریدگی قطره‌ای شکل دیده می‌شود که محل قرارگیری دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

در پنل پشتی این دستگاه هم یک ماژول دوربین دوگانه وجود دارد که از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی و یک فلاش LED تشکیل می‌شود.

سامسونگ گلکسی F04

همچنین گلکسی F04 به چیپست هلیو P35 مدیاتک مجهز شده و از 4 گیگابایت رم، 4 گیگابایت رم مجازی (RAM Plus) و حداکثر 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره می‌برد. در بخش نرم افزاری نیز این دستگاه از رابط کاربری One UI مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 (نسخه Go edition) استفاده می‌کند و تا دو سال متوالی به روز رسانی‌های منتشر شده در قسمت سیستم عامل را دریافت خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی F04

گلکسی F04 انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 واتی تامین می‌کند و در بخش امنیتی و تشخیص بیومتریک نیز به جای اسکنر اثر انگشت از قابلیت بازگشایی چهره برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه اتصالی 4G VoLTE، وای فای، بلوتوث، GPS، پورت USB تایپ C و جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره کرد.

قابل ذکر است که Galaxy F04 از نظر مشخصات و طراحی تقریبا مشابه Galaxy M04 است که در دسامبر 2022 در کشور هند معرفی شد. البته برخلاف M04 که از طریق وب سایت آمازون به فروش رسید، F04 را می‌توان از طریق وب سایت خرید و فروش Flipkart خریداری کرد. علاوه بر این، F04 از طریق وب سایت رسمی سامسونگ در کشور هند نیز در دسترس خواهد بود.

گلکسی F04 در دو رنگ صورتی و سبز تولید شده و با قیمت 7499 روپیه (معادل 90 دلار) به فروش خواهد رسید. فروش نهایی این گوشی نیز از تاریخ 12 ژانویه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی سامسونگ گلکسی F04 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر