;
coinex

ایرباد الجی Breeze با قابلیت بهبود کیفیت خواب رسما معرفی شد

ایرباد الجی Breeze رسماً معرفی شد. این ایربادز از قابلیت‌های خاصی مانند بهبود کیفیت خواب و استفاده از فناوری نانوتکنولوژی استفاده می‌کند.

ایرباد الجی Breeze محصول جدید غول کره‌ای فناوری جهان رونمایی شد. این ایرباد با استفاده از ردیابی امواج مغز و پخش موسیقی‌ متناسب با شرایط افراد، می‌تواند تأثیری فراوانی بر کیفیت خواب بگذارد. همچنین نوع طراحی این ایرباد به شکلی‌ست که قرار گرفتن آن در گوش در طولانی‌مدت شما را اذیت نخواهد کرد. الجی Breeze از صداهایی پیش‌فرض که در حافظه خود دارد بدین‌منظور استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: هواوی واچ بادز به زودی رونمایی می‌شود؛ ایده جذاب هواوی برای ادغام ایربادز و اسمارت‌واچ!

ایرباد الجی Breeze معرفی شد

ال‌جی از یک سیستم بهبود کیفیت خواب به نام Breeze رونمایی کرده که درحقیقت یک ایرباد بی‌سیم به‌همراه اپ مخصوص آن است. این ایرباد توسط SleepWave Company توسعه پیدا کرده و توسط LG CIC به فروش می‌رسد. ایرباد جدید کره‌ای‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده است که فرد می‌تواند بدون مشکل در هنگام خواب از آن استفاده کند.

این ایرباد از فناوری تشخیص امواج مغز بهره می‌برد که با استفاده از امواج مغزی کاربر، صداهای مناسب خوابیدن او را پخش می‌کند و کیفیت خواب را بهبود می‌دهد. این ایرباد در کنار طراحی ارگونومیک، از فناوری نانوتکنولوژی بهره می‌برد تا راحت‌تر بتوان آن را تمیز کرد.

ایرباد Breeze در کنار صداهای پیش‌فرض مانند صداهای متناسب با امواج مغزی و صداهای طبیعت، از امکان همگام‌سازی با موسیقی یا ویدیوهای یوتوب هم بهره می‌برد. اپ مخصوص این ایرباد اطلاعات خواب کاربر را تجزیه‌وتحلیل و توصیه‌های مناسب را ارائه می‌کند. این ایرباد همچنین قادر به ثبت زمان‌های خواب و بیداری و ژست‌های بدن در هنگام خواب است.

ایرباد الجی Breeze معرفی شد

این ایرباد با نظارت لحظه‌ای و مداوم روی امواج مغزی، می‌تواند به‌درستی وضعیت هیپنوتیزم (حالت هوشیاری کوتاه پیش از به‌خواب‌رفتن) و REM (حرکات سریع چشم) را تشخیص دهد. همچنین قادر به تشخیص خواب سبک و سنگین است تا بتواند بهترین توصیه‌هایی را برای بهبود کیفیت خواب ارائه کند.

در حالت کلی هدف توسعه این ایرباد، کمک به کاربر برای خواب بهتر و سرحال‌بودن در هنگام بیدارشدن با استفاده از صداهای متناسب با امواج مغزی و همچنین توصیه‌های شخصی براساس الگوهای خواب است.

ایرباد Breeze با ارزیابی و کنترل شرایط خواب به‌طور لحظه‌ای، به کاربر کمک می‌کند تا سریع‌تر بخوابد و خواب باکیفیت‌تری را تجربه کند. این محصول در نمایشگاه CES 2023 به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره ایرباد الجی Breeze چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر