;
coinex

نسل جدید لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسر نیترو با سخت‌افزار رده‌بالا و بروز معرفی شدند

نسل جدید لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسر نیترو معرفی شد. همانطور که از اسم این محصولات پیداست، با دستگاه‌هایی رده‌بالا روبرو هستیم.

نسل جدید لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسر نیترو با بهره‌گیری از سخت‌افزاری قدرتمند و به‌روز معرفی شدند. چند سالی می‌شود که لپ‌تاپ‌های گیمینگ جای خود را به کامپیوترهای دسکتاپ رومیزی داده‌اند. این لپ‌تاپ‌ها با وجود اندازه بسیار کوچک‌تر نسبت به PCهای رومیزی، از سخت‌افزاری به‌روز و قدرتمند نیز بهره می‌برند که می‌توانید در هرجایی به بازی کردن با آنها بپردازید.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های ایسر 2022

نسل جدید لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسر نیترو معرفی شد

یکی از مشکلات برند نیترو ایسر این است که نمی‌توان آن را به‌راحتی از مدل‌های سری Predator تشخیص داد و این مشکلی است که شرکت تایوانی تلاش می‌کند با هویت‌بخشیدن بیشتر به سری نیترو آن را حل کند.

اعداد در نام دستگاه‌های سری نیترو مثل سایر برندهای جدید ایسر با ابعاد نمایشگرهای آن‌ها مطابقت دارند. بدین‌ترتیب، در CES امسال نیترو ۱۶ و نیترو ۱۷ را داریم که هرکدام به‌ترتیب از صفحه‌نمایش ۱۶ و ۱۷٫۳ اینچی بهره می‌برند.

بخشی که تغییر چندانی نکرده، ظاهر مینیمال شبیه‌ لپ‌تاپ‌های ریزر است که در نسل قبلی این محصولات هم وجود داشت و در مدل‌های جدید نیز همچنان به‌چشم می‌خورد. این ویژگی چندان هم بد نیست؛ زیرا برای اینکه در مهمانی‌ها و جلو دوستان خود خاص به‌نظر برسید، به قوس‌های پیچ‌دار پلاستیکی و عجیب‌غریب نیازی نخواهید داشت.

نسل جدید لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسر نیترو معرفی شد

هر دو لپ‌تاپ جدید سری نیترو ایسر با پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل Core i5 و i7 اینتل و حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و یکی از گرافیک‌های سر RTX 40 انویدیا عرضه می‌شوند. این ویژگی به دارندگان لپ‌تاپ‌های مذکور اجازه می‌دهد بدون راه‌اندازی مجدد، از گرافیک یکپارچه به گرافیک مجزا جابه‌جا شوند و صفحه‌کلید هر دو آن‌ها نیز از نورپردازی RGB چهارناحیه‌ای بهره می‌برند که به کاربران اجازه می‌دهد آن را مطابق سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کنند.

ایسر وعده داده است مدل‌های جدید لپ‌تاپ‌های نیترو درمقایسه‌با مدل‌های قبلی آن بارهای کاری طولانی‌تر و سنگین‌تری را تحمل کنند. کاربران می‌توانند ازطریق یک کلید اختصاصی به رابط‌ کاربری NitroSense دسترسی داشته باشند؛‌ قابلیتی که اجازه می‌دهد حرارت داخلی دستگاه را هنگام افزایش دما کنترل کنید.

این لپ‌تاپ‌ها درگاه‌های متنوعی مثل microSD ،‌HDMI 2.1، تاندربولت ۴ با PowerDelivery و سه پورت USB 3.2 نسل دو را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. هر دو لپ‌تاپ به‌روز‌شده‌ی ایسر نیترو از ماه می با قیمت پایه‌ی ۱۲۰۰ دلار در ایالات‌ متحده عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره نسل جدید لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسر نیترو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر