;
coinex

بهترین لپ ‌تاپ های ارزان قیمت گیمینگ ؛ راهنمای خرید لپ تاپ با قیمت مناسب

اگر قصد خرید لپ‌تاپ گیمینگ را دارید با بررسی تکراتو که معرفی فهرستی از بهترین لپ ‌تاپ های ارزان قیمت گیمینگ است همراه شوید.

نوسانات بازار ارز، تحریم‌هایِ خودی و غیرخودی، بوروکراسیِ فَشَل و گاه بی‌سر و ته باعث شده که بازار بهترین لپ ‌تاپ های ارزان قیمت گیمینگ حسابی داغ شود. هرچند وقتی می‌گوییم «ارزان قیمت» نباید دچار این اشتباه شویم که با لپ‌تاپ‌هایی داغان و عاری از جذابیت روبه‌روییم، نه! دو نکته: یک آن‌که این‌جور لپ‌تاپ‌ها به خودی خود ارزان قیمت نیستند و دوم آن‌که لپ‌تاپ گیمینگ ارزان در قیاس لپ‌تاپ‌ گیمینگ، مقرون به صرفه به‌نظر می‌رسند و نه دیگر لپ‌تاپ‌های اقتصادی. از همین‌رو، اگر به دنبال خرید لپ تاپ گیمینگ هستید، راهنمای خرید بهترین لپ‌ تاپ گیمینگ ارزان راستِ کار شماست!


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین لپ ‌تاپ های ارزان قیمت گیمینگ

  • HP Victus 15 FA1093DX
  • ASUS TUF Gaming F15
  • Dell Gaming G15 5525
  • Acer Nitro 5 AN515-45-R1ZU
  • Lenovo LOQ 15IRH8
  • Lenovo IdeaPad Gaming 3

لپ‌تاپ اقتصادی مقرون به صرفه با HP Victus 15

اگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ را در کنار ارزش ریالی‌اش در نظر بگیرید لپ‌تاپ HP Victus 15 لقب بهترین لپ تاپ ارزان گیمینگ شایسته‌اش است. این لپ‌تاپ گیمینگ 15.6 اینچی است و با پردازنده‌های Core i5 یا Core i7 نسل دوازدهم اینتل و چندین پردازنده گرافیکی مجزای برند NVIDIA، اعم از GeForce GTX 1650 تا RTX 3050 Ti در بازار پخش شده است. همچنین چندین گزینه نمایشگر فول اچ‌دی با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و یا 144 هرتز وجود دارد. حداکثر کارت حافظه و حافظه اس‌اس‌دی به ترتیب 16 گیگابایت و 1 ترابایت است. این دستگاه نیز دارای اتصال بی سیم Wi-Fi 6، وب کم 720P و باتری 70WH است. گزینه‌های موجود برای درگاه‌ها، شامل دو USB-A، یک USB-C، یک HDMI 2.1، یک کارت خوان SD، اترنت و یک جک هدفون 3.5 میلی متری است. درگاه USB-C آن از خروجی ویدیو پشتیبانی می‌کند اما قابلیت شارژکردن را ندارد.

 بهترین لپ ‌تاپ های ارزان قیمت گیمینگ
بهترین لپ ‌تاپ های ارزان قیمت گیمینگ

لپ ‌تاپ گیمینگ ارزان  HP Victus 15 هارمونی مناسبی را در تجربه گیمینگ رقم می‌زند. این گجت، با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل و گرافیک‌های مجزای NVIDIA که در دسترس است به اندازه کافی توان محاسباتی دارند تا تجربه بازی روانی را در عناوین AAA با رزولوشن 1080P ارائه دهند. ویکتوس 15 با داشتنِ صفحه کلید زیبا، SSD سریع و همچنین اتصال Wi-Fi 6 و اترنت یکی از بهترین لپ ‌تاپ های ارزان قیمت گیمینگ مناسبِ بازی‌هایِ آنلاین و شبکه است! اما متأسفانه، صفحه نمایش 144 هرتزی آن زمان پاسخ‌دهیِ آهسته‌ای دارد که باعث ایجاد سایه‌اندازی یا گوستینگ قابل توجهی می‌شود و سازنده هم نرخ نوسازی متغیر را برای کاهش سایه‌دار شدن تصویر تعبیه نکرده است.

امتیاز کلی HP Victus 15 در Geekbench 5 فوق‌العاده است، چرا که Intel Core i5-12500H عملکرد خیره کننده‌ای در وظایفِ تک هسته و چند رشته‌ای از خود نشان می‌دهد. هر چهار CPU موجود در کانفیگ‌های این لپ‌تاپ می‌توانند وظایف عمومی مانند پردازش متن، مرور وب و همچنین بارهای کاری سخت مانند ویرایش ویدیو و گرافیک سه بعدی را با کیفیت بالا انجام دهند. گفتنی است، اگر اغلب کارهای فشرده یا چندوظیفه‌ای سنگین انجام می‌دهید، پردازنده‌های Core i7 گزینه‌ی بهتری است، زیرا آ‌ن‌ها هسته‌های بیشتری دارند و می‌توانند رشته‌های بیشتری را به طور همزمان پردازش کرده و به شما امکان دهند وظایف را در عین سرعت با لکنت کمتری به سرانجام برسانید. پس حتماً این مدل را فهرست بهترین لپ تاپ های ارزان برای بازی خود نگه دارید!

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش: 15.6 اینچی با رزولوشن 1080 × 1920 – FHD
  • پردازنده مرکزی: Core i5-13420H
  • پردازندهٔ گرافیکی: GeForce RTX 3050
  • رم: 16 گیگابایت
  • هارد یا اس‌اس‌دی: 1 ترابایت اس‌اس‌دی
  • وزن: 2.2 کیلوگرم
  • باتری: 70 وات‌ساعت

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ ها برای The Last of US Part 1

بهترین لپ تاپ های 15 اینچی

آلترناتیوی دیگر برای بهترین لپ‌تاپ ارزان گیمینگ  ASUS TUF Gaming F15

اگر در پی بهترین لپ تاپ های گیمینگ جدید باشید و هزینه‌ی زیادی را هم نمی‌خواهید بپردازید دستگاه ASUS TUF Gaming F15 FX506HC-F15  از سری بهترین لپ ‌تاپ ‌های مناسب بازی را حتماً در فهرست خود بگنجانید. این لپ‌تاپ 15.6 اینچی با پردازنده نسل یازدهم Intel Core i5-11400H، کارت گرافیک  NVIDIA GeForce RTX 3050، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD به میدان آمده تا گیمرها و کاربران حرفه‌ای را مجذوب خود کند. با این‌که این مدل بهترین لپ تاپ ارزان گیمینگ نیست ولی دست‌کم می‌تواند شما را برای تستش وسوسه کند.

 بهترین لپ ‌تاپ های ارزان قیمت گیمینگ

قلب تپندهٔ TUF Gaming F15 پردازنده i5-11400H است که به راحتی از پس اجرای بازی‌های مدرن با تنظیمات متوسط ​​به بالا برمی‌آید. این پردازنده قدرتمند برای کارهای سنگین مانند ویرایش ویدیو و رندرینگ سه بعدی کافی است. 16 گیگابایت رم  چندوظیفگی یا مولتی‌تسکینگ را به آسانی امکان‌پذیر می‌کند و حافظه اس‌اس‌دی سرعت بالا آمدن و بارگذاری برنامه‌ها را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. کارت گرافیک RTX 3050  نیز برای اجرای بازی‌های محبوب  با نرخ فریم مناسب اصلاً نومیدتان نمی‌کند اما باید توجّه داشت که برای عناوین AAA با تنظیمات بالا، ممکن است به چالش کشیده شود.

مدل اف – ۱۵ ایسوس یکی از بهترین بهترین لپ تاپ های ارزان برای بازی است، با آن طراحی آشنا و شاسی محکم  از جنس پلاستیک و آلومینیوم،  نشان‌دهندهٔ هویت گیمینگ این لپ‌تاپ است می‌تواند هوش هر گیمری را برباید. با وجود ضخامت 24.5 میلی‌متر و وزن 2.3 کیلوگرم،  F15 FX506HC  استحکام قابل قبولی را به نمایش می‌گذارد و خیال شما را از بابت  دوام  آن راحت می‌کند. صفحه نمایش 15.6 اینچی فول‌اچ‌دی تصاویر واضح و شفافی را ارائه می‌دهد و  نرخ تازه‌سازی 144 هرتز برای بازی‌های آنلاین مناسب است.

هم‌چنین با تهیه کانفیگ پایین‌تر همین مدل، یعنی  ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX506HF-HN014-i5 12GB 1SSD RTX 2050 – کاستوم شده می‌توانید ارزان‌ ترین لپ‌ تاپ گیمینگ بازار را نه دست‌کم یکی از ارزان‌ترین‌هایش را داشته باشید

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش: 15.6 اینچی با رزولوشن 1080 × 1920 – FHD
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i7-12650H
  • پردازندهٔ گرافیکی: GeForce RTX 3050
  • رم: 16 گیگابایت
  • هارد یا اس‌اس‌دی: ۵۱۲ گیگابایت اس‌اس‌دی
  • وزن: 2.2 کیلوگرم
  • باتری: ۴۵ وات‌ساعت

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های 2024

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2024

از سری بهترین لپ‌‌ تاپ های مناسب بازی، لپ‌تاپ Dell G15 5525 بازی را عوض می‌کند

در قلمرو بهترین لپ‌تاپ‌ های ارزان برای بازی، جایی که نبردها بی‌رحمانه و فریم‌ها بی‌رحمانه‌ترند، Dell G15 5525 وارد بازی می‌شود. قلب تپندهٔ قلتشن ماجرای ما، پردازنده‌ای از نسل ششم Ryzen 5 است که با 16 گیگابایت رم هم‌پیمان شده تا کم‌تر هم‌آوردی تاب رویارویی با آن را داشته باشد. کارت گرافیک RTX 3050، گویی که جادوگری ماهری باشد، تاریکی را به رنگ‌های خیره‌کننده تبدیل می‌کند و دنیای بازی و گیم را با وضوحی بی‌نظیر به نمایش می‌گذارد.

 بهترین لپ ‌تاپ های ارزان قیمت گیمینگ
بهترین لپ ‌تاپ های ارزان قیمت گیمینگ

صفحه نمایش 120 هرتزی، حرکات روان و بدون تاخیر را به ارمغان می‌آورد و شاید ۱۲۰ هرتز در این روزگار شاید کمی دمده و توی ذوق بزند اما هی بدک نیست! جدای از این حرف‌ها، G15 5525 C فقط برای گیمرها نیست. طراحان و خلاقان تولید محتوا نیز می‌توانند از قدرت این لپ‌تاپ بهره ببرند و شاهکارهای خود را خلق کنند، این لپ‌تاپ در ویرایش ویدئوهای با بار متوسط، اصلاً نه نمی‌گوید و شما را توِ آمپاس ول نمی‌کند! اما نوبتی هم باشد نوبت طراحی است و باید نیم‌نگاهی هم به طراحی و جنس این دستگاه بیندازیم، بدنه‌ای از جنس پلاستیک باکیفیت که زرهی نفوذناپذیر می‌ماند که این لپ‌تاپ را در برابر خط و خش و ضربه محافظت می‌کند اما زیاد نباید ذوق زده شویم، پلاستیک هرچند که با کیفیت جلوه کند، جای آلومینیوم برس‌خوردهٔ یکپارچه را نمی‌گیرد. اما تمام این‌ها باعث نمی‌شود که این لپ‌تاپ یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید لپ تاپ گیمینگ نباشد.

و در نهایت، باتری 56 وات‌ساعتی، که نباید روی‌اش زیاد از حد حسابی باز کرد، به ادعای سازنده خودش را تا ۵ ساعت می‌کشاند و می‌تواند در بعضی از مواقع شما را تنها نگذارد. در ادامه راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان سراغ دستگاه دیگری از ایسر می‌رویم.

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش: 15.6 اینچی با رزولوشن 1080 × 1920 – FHD
  • پردازنده مرکزی: AMD Ryzen 5 6600H
  • پردازندهٔ گرافیکی: GeForce RTX 3050
  • رم: 16 گیگابایت
  • هارد یا اس‌اس‌دی: ۵۱۲ گیگابایت اس‌اس‌دی
  • وزن: 2.5 کیلوگرم
  • باتری: 56 وات‌ساعت

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های 13 اینچی

بهترین لپ تاپ برای نویسنده ها

لپ‌تاپ Acer Nitro 5 AN515-45: قدرت و زیبایی در کنار یکدیگر

در راهنمای خرید بهترین لپ‌ تاپ گیمینگ ارزان به سراغ لپ‌تاپی از ایسر رفتیم که اگر باتری چنین ضعیفی نمی‌داشت شاید می‌توانست لقب بهترین لپ تاپ ارزان گیمینگ را یدک بکشد. این شرکت در لپ‌تاپی 15.6 اینچی با طراحی جسورانه و مشخصات قدرتمند برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای‌هایی طراحی شده که به دنبال کاهش هزینه‌های خود هستند. این لپ‌تاپ با وزن 2.3 کیلوگرم و ضخامت 23.9 میلی‌متر، به راحتی قابل حمل است و می‌توانید آن را به هر مکانی که می‌خواهید ببرید اما خوب به نسبت دیگر نوت‌بوک‌ها قابلیت حمل‌پذیری خوبی ندارد که این در لپ‌تاپ‌ های گیمنیگ امری عادی است.

خرید لپ تاپ گیمینگ

ایسر نیترو ۵، از طراحی جسورانه و شیکی بهره می‌برد. قاب پشتی لپ‌تاپ از جنس پلاستیک مشکی با خطوط قرمز است که ظاهری جذاب به آن می‌دهد. اما هم‌چون دیگر بهترین لپ ‌تاپ های ارزان قیمت گیمینگ خبری از متریال لوکس نیست تا قیمت دستگاه کاهش پیدا کند. صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS این لپ‌تاپ با وضوح Full HD (1920×1080) و نرخ به روز رسانی 144 هرتز، تا تصاویر واضح و روان را برای کابران به نمایش بگذارد. این صفحه نمایش برای گیمرها و طراحان بسیار مناسب است و از تکنولوژی‌ G-Sync بهره می‌برد.

قطع به یقیقن سری نیترو ۵ ایسر، از بهترین لپ تاپ های ارزان برای بازی است چرا که، به پردازنده قدرتمند AMD Ryzen 5 5600H با 6 هسته و 12 رشته پردازشی مجهز شده است. این پردازنده در کنار 16 گیگابایت رم DDR4، سرعت و قدرت مناسبی را برای انجام بازی‌ها و برنامه‌های سنگین ارائه می‌دهد. کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3050 با 4 گیگابایت حافظه GDDR6، وظیفه پردازش‌های گرافیکی را بر عهده دارد و به شما امکان می‌دهد تا جدیدترین بازی‌ها را با تنظیمات گرافیکی بالا اجرا کنید. در تست‌های انجام شده، این لپ‌تاپ توانسته است بازی‌های سنگینی مانند Cyberpunk 2077، Red Dead Redemption 2 و Forza Horizon 5 را با تنظیمات گرافیکی متوسط و بالا به راحتی اجرا کند.

در آخر، باتری 57 وات‌ساعتی این لپ‌تاپ تا ۴ ساعت شارژدهی را ارائه می‌دهد. این عمر باتری برای یک لپ‌تاپ گیمینگ قابل قبول است، اما اگر به دنبال لپ‌تاپی با عمر باتری بیشتر هستید، باید به دنبال گزینه‌های دیگر باشید.

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش: 15.6 اینچی با رزولوشن 1080 × 1920 – FHD
  • پردازنده مرکزی: AMD Ryzen 5 5600H
  • پردازندهٔ گرافیکی: GeForce RTX 3050
  • رم: 16 گیگابایت
  • هارد یا اس‌اس‌دی: ۵۱۲ گیگابایت اس‌اس‌دی
  • وزن: 2.3 کیلوگرم
  • باتری: 57 وات‌ساعت

بیشتر بخوانید:

بهترین سیستم های گیمینگ 2024

بهترین لپ تاپ ها از نظر عمر باطری

رقیب جدی بهترین لپ ‌تاپ های ارزان قیمت گیمینگ بازار: Lenovo LOQ 15IRH8

لپ‌تاپ لنوو ال‌اوکیو یا Lenovo LOQ 15IRH8  با سخت‌افزار قدرتمند و طراحی مدرن، رقیبی جدی در میدان نبرد لپ‌تاپ‌های گیمینگ است. این مدل با تمرکز بر تعادل بین قیمت و عملکرد، گزینه‌ای جذاب برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای به شمار می‌رود.

درون این لپ‌تاپ، پردازنده نسل دوازدهم Intel Core i5-12450H با 12 هسته و 16 رشته‌ی پردازشی تعبیه شده که قادر است در کنار 16 گیگابایت رم DDR4، سرعت و قدرت قابل قبولی را برای اجرای روان بازی‌های جدید و برنامه‌های سنگین ارائه دهد. هم‌چنین کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2050 با 4 گیگابایت حافظه‌ی GDDR6، وظیفه‌ی پردازش‌های گرافیکی را بر عهده دارد و به شما امکان اجرای جدیدترین بازی‌ها با تنظیمات گرافیکی متوسط ارائه می‌دهد.

بهترین لپ تاپ های مناسب بازی
بهترین لپ تاپ های مناسب بازی

صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS با وضوح Full HD و نرخ به روز رسانی 144 هرتز، تصاویر واضح و روان را به نمایش می‌گذارد. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند تا از بازی‌ها و محتوای بصری با نهایت لذت و بدون تأخیر تصویر (Input Lag)  لذت ببرید. حافظه داخلی 512 گیگابایتی SSD فضای ذخیره‌سازی پرسرعتی را برای سیستم‌عامل، بازی‌ها و برنامه‌های شما فراهم می‌کند. همچنین، امکان ارتقای حافظه از طریق اسلات M.2 NVMe SSD وجود دارد. کیبورد جزیره‌ای با نورپردازی RGB تجربه‌ی تایپ خوشایندی را به ارمغان می‌آورد. تاچ پد بزرگ و دقیق نیز، کاربری راحت لپ‌تاپ را تضمین می‌کند.

لپ‌تاپ لنوو، یکی دیگر از بهترین لپ ‌تاپ های ارزان قیمت گیمینگ است که به مجموعه کاملی از پورت‌ها از جمله USB 3.2 Gen 1، USB Type-C، HDMI، LAN و جک 3.5 میلی‌متری صدا مجهز شده است و امکان اتصال به انواع لوازم جانبی را فراهم می‌کند. باتری 57 وات‌ساعتی این لپ‌تاپ بسته به نوع استفاده، تا 5 ساعت شارژدهی ارائه می‌دهد. اگرچه این میزان شارژدهی برای یک لپ‌تاپ گیمینگ ایده‌آل نیست، اما قابل قبول به نظر می‌رسد.

در مقایسه با Acer Nitro 5 AN515-45 که پیش‌تر بررسی شد:

  • Lenovo LOQ 15IRH8 از نظر طراحی ظریف‌تر و مدرن‌تر است.
  • پردازنده نسل دوازدهم اینتل دارد که کمی قدرتمندتر از پردازنده AMD Ryzen 5 5600H است.
  • از نظر رم با مدل Acer Nitro 5 برابری می‌کند (هر دو 16 گیگابایت).
  • حافظه داخلی آن نصف مدل Acer Nitro 5 AN515-45 (512 گیگابایت در مقابل 1 ترابایت) است.
  • قیمت آن نیز به احتمال زیاد کمی پایین‌تر از Acer Nitro 5 AN515-45 است.

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش: 15.6 اینچی با رزولوشن 1080 × 1920 – FHD
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i5-12450H
  • پردازندهٔ گرافیکی: GeForce RTX 2050
  • رم: 8 گیگابایت
  • هارد یا اس‌اس‌دی: ۵۱۲ گیگابایت اس‌اس‌دی
  • وزن: 2.6 کیلوگرم
  • باتری: 60 وات‌ساعت

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت برای کارهای گرافیکی

بهترین کامپیوترهای All in one

خرید لپ ‌تاپ گیمینگ با بررسی Lenovo IdeaPad Gaming 3 15IAH7

Lenovo IdeaPad Gaming 3 ، جنگجویی 15.6 اینچی در میدان نبرد لپ‌تاپ‌های گیمینگ است که با طراحی ظریف و مدرن، سخت‌افزار قدرتمند و قیمت مناسب، خود را به عنوان گزینه‌ای جذاب برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای معرفی می‌کند. با ادامه بررسی یکی از یکی دیگر از بهترین لپ ‌تاپ های ارزان قیمت گیمینگ همراه ما بمانید.

قلب تپنده این لپ‌تاپ، پردازنده نسل دوازدهم Intel Core i7 با 12 هسته و 16 رشته پردازشی است که در کنار 16 گیگابایت رم DDR4، سرعت و قدرت بی‌نظیری را برای انجام بازی‌ها و برنامه‌های سنگین ارائه می‌دهد. کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3050 با 4 گیگابایت حافظه GDDR6، وظیفه پردازش‌های گرافیکی را بر عهده دارد و به شما امکان می‌دهد تا جدیدترین بازی‌ها را با تنظیمات گرافیکی متوسط و گاه بالا اجرا کنید.

بهترین لپ ‌تاپ های ارزان قیمت گیمینگ
بهترین لپ تاپ های گیمینگ در سال جدید

صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS با وضوح Full HD و نرخ به روز رسانی 120 هرتز، تصاویر واضح و روان را به نمایش می‌گذارد و تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را برای شما رقم می‌زند. این صفحه نمایش برای گیمرها و طراحان بسیار مناسب است. حافظه داخلی 512 گیگابایت SSD، فضای ذخیره‌سازی پرسرعتی را برای فایل‌ها و برنامه‌های شما فراهم می‌کند. همچنین، این لپ‌تاپ از یک اسلات M.2 NVMe SSD برای ارتقای حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند.

Lenovo IdeaPad Gaming 3 15IAH7 به پورت‌های متنوعی از جمله USB 3.2 Gen 1، USB Type-C، HDMI، LAN و جک 3.5 میلی‌متری صدا مجهز شده است. باتری 45 وات‌ساعتی این لپ‌تاپ تا 3 ساعت شارژدهی را ارائه می‌دهد که برای یک لپ‌تاپ گیمینگ متوسط به نظر می‌رسد.

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش: 15.6 اینچی با رزولوشن 1080 × 1920 – FHD
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i7-12650H
  • پردازندهٔ گرافیکی: GeForce RTX 3050
  • رم: ۱۶ گیگابایت
  • هارد یا اس‌اس‌دی: ۵۱۲ گیگابایت اس‌اس‌دی
  • وزن: ۲.۳۲ کیلوگرم
  • باتری: ۴۵ وات‌ساعت

جمع‌بندی

در راهنمای خرید بهترین لپ‌ تاپ گیمینگ ارزان مترصد آن بودیم تا لپ‌تاپ‌هایی را معرفی کنیم که در عین مقرون‌به‌صرفگی قدرت سخت‌افزاری مناسب اجرای بازی‌های مدرن را داشته باشند، هم بهترین لپ‌ تاپ های گیمینگ در سال جدید را در نظر داشتیم و هم آن‌هایی که هنوز هم حرف‌های برای گفتن دارند آن هم از برندهای گوناگون، از لنوو تا محصولات دل و ایسر، بسته به نیازتان می‌توانید ارزان ‌ترین لپ تاپ های گیمینگ بازار را تهیه کنید.

سوالات متدوال

ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ بازار کدام است؟

سری TUF برند ایسوس که در این متن هم معرفی‌اش کردیم، بهترین لپ تاپ های گیمینگ جدید را ارائه می‌کند که می‌توانید یکی ارزان‌ ترین کانفیگ‌های آن را بخرید.

بهترین لپ تاپ های ارزان گیمینگ کدام‌اند؟

این مدل‌ها که ترتیب خاصی در ارزش‌ ریال‌شان وجود ندارد جزو بهترین لپ ‌تاپ های ارزان قیمت گیمینگ هستند:

  • HP Victus 15 FA1093DX
  • ASUS TUF Gaming F15
  • Dell Gaming G15 5525
  • Acer Nitro 5 AN515-45-R1ZU
  • Lenovo LOQ 15IRH8
  • Lenovo IdeaPad Gaming 3

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما دربارهٔ بهترین لپ ‌تاپ های ارزان قیمت گیمینگ چیست؟ آیا مدلی در ذهن دارید که در این فهرست اضافه شود؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها برای تکراتو بنویسید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    اسم ارزان اشتباه هست
    لپ تاپ های گیمینگ اقتصادی نه برای ما
    تیتر بهتری بود

    پاسخ

    بهتر بود بنویسد بالا رده های با صرفه

    پاسخ

    در آغاز این مقاله گفته شد که نباید لپ‌تاپ ارزان قیمت گیمینگ را با لپ‌تاپ‌های اقتصادی قیاس کرد. دو اصل را برای انتخاب این موارد در نظر گرفتیم؛ موجود بودن در بازار ایران، و توانایی اجرای بازی‌ها با فریم‌ریت معقول… .

    پاسخ