;
coinex

بهترین لپ تاپ های هیبریدی 2022

در این راهنمای خرید لپ تاپ هیبریدی در سال 2022 همراه ما باشید. تکراتو قصد دارد بهترین لپ تاپ های هیبریدی 2022 را به شما معرفی کند.

با گذشت زمان، پیشرفت تکنولوژی و ورود انواع بهترین مینی لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند با سیستم عامل قوی گزینه‌های زیادی پیش روی خریداران قرار گرفت. به دلیل محدودیت عملکرد تبلت‌ها، دردسر و ناسازگاری لپ تاپ‌ها تولیدکنندگان فرصتی فراهم کردند تا این دو دستگاه را با یکدیگر ادغام کنند.

لپ تاپ هیبریدی یا تبلت هیبریدی که به عنوان لپ تاپ 2 در 1 نیز از آن‌ یاد می‌شود این روزها بسیار محبوب است. این مدل لپ تاپ‌ها نیاز شما به یک تبلت، زمانی که دائم در حال جابه جایی هستید برطرف می‌کند. از طرف دیگر در مواقعی که نیاز دارید جایی ساکن باشید به لپ تاپ تبدیل شده و کار شما را راحت می‌کند.

در ادامه جدیدترین لپ تاپ های هیبریدی 2022 معرفی شده‌اند. این مدل‌ها بسیار باکیفیت هستند و شما می‌توانید از طریق این راهنمای خرید لپ تاپ هیبریدی در سال 2022 بهترین را برای خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 ؛ لپ تاپ های جدید مخصوص بازی

بهترین لپ تاپ های دل 2022 ؛ لپ تاپ DELL جدید چی بخریم؟

بهترین لپ تاپ های هیبریدی 2022

این روزها لپ تاپ هیبریدی یا همان لپ تاپ 2 در 1 بسیار محبوب شده است چون همزمان نیاز شما به تبلت را هم برطرف می‌کند. در ادامه لپ تاپ هیبریدی جدید 2022 معرفی شده‌ و شما می‌توانید با آنها آشنا شوید.

Lenovo IdeaPad Flex 5i 14

  • صفحه نمایش: 14 اینچ
  • پردازنده: نسل هفتم Intel Core i7-7500U
  • رم: 8 گیگابایت
  • حافظه: 256 گیگابایت

لپ تاپ هیبریدی لنوو مدل IdeaPad Flex 5i 14 که از بهترین لپ تاپ های هیبریدی 2022 است، از جهات مختلف یک محصول دوست داشتنی به حساب می‌آید. این محصول طراحی بسیار زیبایی دارد.

میزان مناسبی رم و حافظه داخلی برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده که نیاز کاربران را برطرف می‌کند. همچنین باید بگوییم که روی این محصول دو پورت USB و یک پورت HDMI هم دیده می‌شود. اگر به دنبال لپ تاپ هیبریدی ارزان می‌گردید این محصول می‌تواند یکی از گزینه‌های مورد نظر شما باشد.

این لپ تاپ هیبریدی لنوو به شکلی طراحی شده که می‌توانید صفحه نمایش آن را ۳۶۰ درجه بچرخانید و آن را در حالت‌های مختلف قرار دهید. به همین دلیل خیلی راحت از حالت لپ‌تاپ به حالت تبلت در می‌آید.

صفحه نمایش این محصول هم وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. صفحه نمایشی که از نسبت تصویر ۱۶:۹ بهره می‌برد. باید بگوییم که صفحه نمایش از قلم هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از قلم برای انجام فعالیت‌های مختلف کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022 ؛ لپ‌تاپ ASUS جدید چی بخریم؟

بهترین لپ تاپ های HP در سال 2022 ؛ قیمت و مشخصات فنی

Lenovo Yoga 6

  • پردازنده: Ryzen 7
  • رم: 16 گیگابایت
  • صفحه نمایش: 13.3 اینچی

Yoga 6 از بهترین لپ تاپ های هیبریدی 2022 و بهترین لپ تاپ هیبریدی لنوو است. این محصول بسیار باریک ساخته شده و وزن کمی هم دارد. لنوو تمام تلاش خودش را کرده تا یک محصول زیبا راهی بازار کند.

این محصول در مدلی راهی بازار شده که از پردازنده Ryzen 7 با ۱۶ گیگابایت رم بهره می‌برد. از ویژگی‌های اصلی این لپ‌تاپ وزن پایین و باریک بودن آن است. دلیل این اتفاق هم این است که لنوو از فابریک برای ساخت بدنه این محصول استفاده کرده است. به همین دلیل Yoga 6 ظاهر زیبایی هم دارد.

لنوو از صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برای این محصول استفاده کره که کیفیت مناسبی برای فعالیت‌های روزانه و حتی فعالیت‌های حرفه‌ای‌تر به حساب می‌آید. صفحه نمایش لمسی این محصول کیفیت مناسبی دارد و لمس‌ها را سریع متوجه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i3 کدام است؟

HP ENVY X360 15T

  • صفحه نمایش: 15.6 و 13 اینچی
  • پردازنده: نسل دهم Intel Core i7 و Intel Core i5
  • قابلیت چرخش: 360 درجه
  • دارای قلم هوشمند HP

لپ تاپ هیبریدی HP ENVY X360 که از بهترین لپ تاپ های هیبریدی 2022 است در دو سایز کلی 15.6 و 13 اینچی معرفی شده است. اچ‌پی برای پردازش اطلاعات در این سری لپ تاپ از پردازنده‌های نسل دهم Intel Core i7 و Intel Core i5 استفاده کرده است.

صفحه نمایش بزرگ لمسی با کیفیت Full HD و پنل IPS از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ هیبریدی شرکت HP هستند. همچنین برای افزایش سطح امنیت، از حسگر اثر انگشت بر روی لپ تاپ استفاده شده است.

لپ تاپ HP Envy X360 15T نمایشگری با قابلیت چرخش 360 درجه‌ای دارد و می‌توانید آن را به صورت کامل به عقب برگرداننده و مشابه یک تبلت با آن کار کنید. از ویژگی‌های مهم این لپ تاپ می‌توان به قلم هوشمند HP اشاره کرد که با آن می‌توانید به راحتی کارهای خود را روی نمایشگر لمسی لپ تاپ انجام دهید.

یکی از حرفه‌ای‌ترین کانفیگ‌های لپ تاپ هیبریدی اچ پی Envy X360 15T با پردازنده Intel Core i7 با محدوده‌ی سرعت 2 تا 4.9 گیگاهرتز بوده که به بازار عرضه شده است. در کنار این پردازنده از کارت گرافیک NVIDIA GeForce 330MX با 4 گیگابایت رم اختصاصی استفاده شده است که قدرت گرافیکی بالایی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت 2022 [میان رده و پایین رده]

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 ؛ مشخصات و راهنمای خرید

Microsoft Surface Laptop Studio

  • پردازنده: نسل یازده Intel Core i5 و Intel Core i7
  • گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti
  • رم: 32 گیگابایت
  • حافظه: 1 ترابایت

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ استودیو یکی از جدیدترین محصولات شرکت مایکروسافت و قدرتمندترین محصول Surface این کمپانی آمریکایی است. مایکروسافت در این لپ تاپ ترکیبی از لپ‌تاپ‌های معمولی خود و محصول سرفیس استودیو را ارائه داده است.

Surface Laptop Studio یک لپ تاپ هیبریدی با صفحه نمایش 14.4 اینچی است که می‌توانید علاوه بر انجام کلیه کارهای حرفه‌ای، با تغییر دادن زاویه نمایش نمایشگر، کارهای طراحی خود را هم با کیفیت مطلوب انجام دهید.

مایکروسافت Surface Laptop Studio سه حالت برای قرار گیری نمایشگر دارد. حالت اول حالت عادی مشابه‌ی همه‌ لپ تاپ‌ها است. در حالت دوم می‌توانید نمایشگر را کمی جلو کشیده آن را روی قسمت کیبورد قرار دهید و تاچ‌پد را هنگام کار در اختیار داشته باشید.

حالت سوم هم حالتی است که می‌توانید نمایشگر را به صورت کامل روی سطح پنل داخلی قرار دهید و وارد فاز Studio لپ تاپ شوید. این لپ تاپ قدرتمند هیبریدی با ویندوز 11 عرضه شده است.

در کانفیگ‌های مختلف این مدل که از بهترین لپ تاپ های هیبریدی 2022 است، می‌توانید به پردازنده‌های نسل یازده Intel Core i5 و Intel Core i7 دسترسی داشته باشید. در یکی از حرفه‌ای ترین کانفیگ‌های لپ تاپ شاهد پردازنده‌ی Intel Core i7 در کنار گارت گرافیک حرفه‌ای NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti با 4 گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی هستیم.

از 32 گیگابایت حافظه‌ی رم و 1 ترابایت حافظه‌ی SSD هم در این کانفیگ استفاده شده است. نمایشگر لمسی لپ تاپ هم پنل IPS داشته و رزولوشن 1600×2400 را به نمایش می‌گذارد. صفحه نمایش سرفیس لپ تاپ استودیو از فناوری Dolby Vision پشتیبانی کرده و نرخ نوسازی تصویر در آن 120 هرتز است.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های لنوو 2022 ؛ لپ تاپ Lenovo جدید بخریم؟

بهترین لپ تاپ های 2022 ؛ قیمت، مشخصات فنی و راهنمای خرید

HP SPECTRE X360 13T

  • صفحه نمایش: 13.3 اینچی
  • پردازنده: Core i7-8565U اینتل
  • رم: 8 گیگابایتی
  • حافظه: 256 گیگابایتی

لپ تاپ HP SPECTRE X360 13T یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های هیبریدی 2022 است که با ابعاد کوچک خود می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای دانشجوها باشد. این لپ تاپ 13.3 اینچی تنها 1.3 کیلوگرم وزن دارد و می‌توانید به راحتی در کیف و کوله آن را همراه خود داشته باشید.

کانفیگ‌های مختلفی برای انتخاب در بین انواع مدل‌های HP SPECTRE X360 وجود دارد اما در بهترین کانفیگ‌ها شاهد پردازنده و کارت گرافیک Intel هستیم که قدرت پردازشی و گرافیکی خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

دو لولا نگه‌دارنده فلزی به‌خوبی نمایشگر را به سطح پنل داخلی متصل کرده و می‌توانید به صورت کامل صفحه نمایش را به عقب برگرداند. نمایشگر لپ تاپ پنل IPS داشته و دقت رنگ بالایی دارد، از طرف دیگر رزولوشن Full HD آن هم در کنار ابعاد کوچک‌، باعث شده کیفیت تصاویر و ویدیوها در این لپ تاپ بسیار بالا باشد.

شما در این لپ تاپ که از بهترین لپ تاپ های هیبریدی 2022 است، می‌توانید از بروزترین پردازنده‌ی اینتل یعنی Core i7 نسل یازده استفاده کنید. در کنار این پردازنده‌ی چهار هسته‌ای از کارت گرافیک Intel Iris Xe Graphics هم استفاده شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان

Microsoft Surface Book 3

  • صفحه نمایش: 15 اینچی
  • پردازنده: نسل ده Intel Core i7 و Intel Core i5
  • کارت گرافیگ قدرتمند NVIDIA GeForce RTX 3000
  • پشتیبانی از قلم هوشمند

Surface Book 3 یکی از بهترین لپ تاپ های هیبریدی 2022 است که به صورت کامل می‌توانید از آن هم به عنوان لپ تاپ و هم یک تبلت استفاده کنید.

این لپ تاپ هیبریدی با پردازنده‌ی نسل ده Intel Core i7 و Intel Core i5 معرفی شده است. برای پردازش اطلاعات گرافیکی هم شاهد کارت گرافیگ قدرتمند NVIDIA GeForce RTX 3000 با 6 گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی هستیم.

وجود کارت گرافیک رده بالا و حافظه‌ی اختصاصی 6 گیگابایتی باعث شده، خرید لپ تاپ Microsoft Surface Book 3 برای کسانی که قصد دارد کارهای گرافیکی، تدوین ویدیو، طراحی سه‌بعدی و… انجام دهند، بسیار مناسب باشد.

یکی از ویژگی‌های جذاب سرفیس بوک 3 صفحه نمایش با کیفیت 4K آن است که رزولوشن 3840×2160 پیکسل را به نمایش می‌گذارد. با توجه به قدرت کارت گرافیک لپ تاپ می‌توانید به راحتی ویدیوهای 4K را با این لپ تاپ پردازش کرده و کار ادیت فیلم را با کیفیت بسیار بالایی انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین تبلت های 2022 ؛ تبلت جدید خوب چی بخریم؟

بهترین تبلت برای بازی پابجی کدام است؟

Microsoft Surface Pro

  • پردازنده: نسل 11 Intel Core i5 و Intel Core i7
  • کارت گرافیک Intel Iris Xe Graphics
  • رم: 8 گیگابایت
  • حافظه: 256 گیگابایت

Microsoft Surface Pro یک تبلت ویندوزی قدرتمند است که با استفاده از یک کیبورد قابل حمل، می‌توانید از آن مشابه یک لپ تاپ هم استفاده کنید. Microsoft Surface Pro 8 آخرین مدلی است که از سری تبلت‌های سرفیس پرو عرضه شده و شاهد پردازنده‌های نسل 11 Intel Core i5 و Intel Core i7 بر روی آن هستیم.

در کنار این پردازنده مایکروسافت از کارت گرافیک Intel Iris Xe Graphics هم برای پردازش اطلاعات گرافیکی استفاده کرده است.

از دیگر ویژگی‌های سخت افزاری در کانفیگ معرفی شده، می‌توان به 8 گیگابایت حافظه‌ی رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی SSD اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین تبلت تا 5 میلیون تومان در بازار ایران

بهترین تبلت های گیمینگ 2022 ؛ تبلت جدید مخصوص بازی چی بخریم؟

در این مطلب که راهنمای خرید لپ تاپ هیبریدی در سال 2022 بود، لپ تاپ هیبریدی جدید 2022 معرفی شد. جدیدترین لپ تاپ های هیبریدی 2022 که در این مطلب معرفی شدند همگی از بهترین‌ها هستند و شما می‌توانید از طریق خواندن این مطلب با آنها و ویژگی‌ها و خصوصیاتشان به خوبی آشنا شوید.

سوالات متداول

جدیدترین لپ تاپ های هیبریدی 2022 کدام‌ها هستند؟

لپ تاپ هیبریدی نیاز شما به یک لپ تاپ و تبلت را به طور همزمان برطرف می‌کند. این مدل از لپ تاپ‌ها به دو دسته جدا شونده و تبدیل شونده تقسیم می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به نیازهای خود محصول مورد نظر را انتخاب کنید. شما می‌توانید از طریق این مطلب، لپ تاپ هیبریدی جدید 2022 را برای خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین لپ تاپ های هیبریدی 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر