;
coinex

یخچال جدید ال جی با قابلیت تغییر رنگ مناسب هر نوع دکوراسیونی است!

ست کردن رنگ یخچال با دکوراسیون و طراحی آشپزخانه از مهمترین دغدغه‌های هر فردی است. اما یخچال جدید ال جی با قابلیت تغییر رنگ این مشکل را برطرف کرده است.

در ادامه محصولات جذاب تکنولوژیکی که در IFA 2022 رونمایی شده‌اند، شرکت ال جی امروز از چند محصول جالب توجه من جمله جاکفشی‌های هوشمند خود رونمایی کرد. یخچال مودآپ الجی دیگر محصول این شرکت بود که امروز رونمایی شد و خصلت مهم آن قابلیت تغییر رنگ است.

بیشتر بخوانید: تلویزیون ال جی OLED Flex معرفی شد؛ خمیدگی صفحه را خودتان تنظیم کنید!

یخچال جدید ال جی با قابلیت تغییر رنگ

معمولا در رویداد IFA محصولات جذاب و عجیبی رونمایی می‌شود و ال جی نیز از جمله شرکت‌هایی است که خلاقیت‌های خاصی در این زمینه به خرج می‌دهد. این کمپانی کره‌ای در IFA 2022 از یک یخچال مودآپ رونمایی کرد که می‌تواند به لطف چراغ‌های LED خود به سادگی تغییر رنگ دهد. این در حالی است که رنگ عموم یخچال‌های امروزی، سفید یخچالی یا نوک‌مدادی است.

یخچال جدید ال جی با قابلیت تغییر رنگ مناسب هر نوع دکوراسیونی است!

کاربران می‌توانند با استفاده از برنامه ThinkQ یا با ضربه زدن روی یخچال،‌ از میان 22 رنگ برای پنل بالایی و 19 رنگ برای پنل پایینی، مواردی را انتخاب کنید. البته می‌توانید انتخاب رنگ را به خود یخچال بسپارید. در این حالت یخچال ال جی از میان تم‌های مختلفی چون فصل، مکان، مود و پاپ یکی را انتخاب می‌کند.

آنطور که الجی توضیح داده، این تم‌ها قرار است رنگ‌های طبیعی را نشان دهند یا از طریق نشان‌دادن رنگ‌های نرم و آرام، حس سلامتی و خوب بودن را منتقل کنند.

یخچال جدید ال جی با قابلیت تغییر رنگ مناسب هر نوع دکوراسیونی است!

همچنین این یخچال قابلیت‌های جذاب دیگری دارد. برای مثال اگر درب برای مدت زیادی باز بماند، پنل‌ها چشمک می‌زنند و وقتی به یخچال نزدیک می‌شوید نیز پیام خوش آمدید روی صفحه ظاهر می‌شود. اگر پنل‌های LED را خاموش کنید، رنگ یخچال ترکیبی از خاکستری و سفید خواهد شد تا به یخچال‌های معمولی شباهت پیدا کند.

علاوه بر همه این‌ها، یخچال جدید ال جی با یک اسپیکر بلوتوثی نیز همراه شده که می‌تواند به موبایل، تبلت یا رایانه همراه وصل شود. همچنین شما می‌توانید از فهرست موسیقی‌های ال جی، آهنگی مناسب با رنگ پنل یخچال برگزینید.

نکته دیگر اینکه که رنگ پنل‌های یخچال متناسب با موسیقی تغییر می‌کنند. هدف ال جی از این کار ایجاد حس سرزندگی و تبدیل آشپزخانه به محیطی شاد بوده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این یخچال منتشر نشده اما به نظر می‌رسد که ال جی این یخچال را در دو مدل 4 و 2 دره به بازار عرضه کند.

یخچال جدید ال جی با قابلیت تغییر رنگ مناسب هر نوع دکوراسیونی است!

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص یخچال جدید ال جی با قابلیت تغییر رنگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر