;
coinex

ترامپ: توییتر بدون من توییتر نمی‌شود!

در روزهای اخیر خبر از تعلیق خارج شدنِ حساب توییتری دونالد ترامپ منتشر شد. حال او درباره خود کمی مبالغه‌گویی کرده و گفته توییتر بدون او توییتر نمی‌شود!

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، دونالد ترامپ، ظاهراً علاقه بسیار زیادی به صحبت‌های خود دارد. او در گفت‌وگویی با نویسنده متن سخنرانی‌هایش اعلام کرده است: «بعضی‌ها مدام می‌گویند تا وقتی من به توییتر برنگردم، این شبکه اجتماعی مثل قبل نخواهد شد؛ من از این تعریف خوشحالم».

بیشتر بخوانید: احتمال بازگشت ترامپ به اینستاگرام و فیسبوک قوت گرفت

صحبت‌های ترامپ درباره اکانت توییتر خود

ترامپ که از تعریف برخی طرفدارانش اکنون در پوست خود نمی‌گنجد، چند وقتی است که شبکه اجتماعی خود را ایجاد کرده است. این شبکه اجتماعی تحت عنوان «تروث سوشال» شناخته شده و پست‌هایی که در آن گذاشته می‌شوند تحت عنوان تروث (به معنای حقیقت) نام‌گذاری شده است. حال او در همین راستا ضمن گفت‌وگوی تلفنی خود با نویسنده سخنرانی‌هایش اعلام کرد:

«اگر به تروث‌هایی که امروز منتشر کردم یا لحظه به لحظه منتشر می‌کنم نگاه کنید، خواهید دید که آن‌ها هم صحت داشته، هم برای کشور مفید هستند و هم ادبیات مناسبی دارند».

ترامپ: توییتر بدون من توییتر نمی‌شود!

لازم به یادآوری است که دونالد ترامپ پس از عدم پذیرش نتیجه انتخابات 2020 در سال 2021، از حمله هواداران خود به کنگره آمریکا حمایت کرد. در آن موقع با وقوع چنین اتفاقاتی توییتر حساب کاربری او را به اتهام دعوت به خشونت، به حالت تعلیق درآورد.

اخیرا پس از خریداری توییتر توسط ایلان ماسک، طبق اطلاعیه‌ای از سوی ماسک امکان بازگشت ترامپ به این شبکه اجتماعی فراهم شد، اما تا به الان ترامپ به توییتر بازنگشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازگشت ترامپ به توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر