;
coinex

احتمال بازگشت ترامپ به اینستاگرام و فیسبوک قوت گرفت

متا قصد دارد به‌زودی تصمیم خود مبنی بر بازگشت ترامپ به اینستاگرام و فیسبوک را اعلام کند. به نظر احتمال حضور ترامپ در پلتفرم‌های متا بالا باشد.

براساس گزارشی از فایننشال تایمز، متا به عنوان شرکت مادر شبکه‌های اجتماعی چون فیسبوک و اینستاگرام در بیانیه‌ای خبر از اعلام تصمیم‌گیری خود در مورد بازگشت ترامپ به اینستاگرام و فیسبوک تا تاریخ 7 ژانویه (17 دی ماه) داده بود. اما روزنامه فایننشال تایمز به نقل از فردی مطلع از موکول شدن تاریخ اعلام این تصمیم‌گیری به اواخر ماه جاری (ژانویه 2023) خبر داده است.

این گزارش همچنین اشاره دارد که متا گروه ویژه‌ای را جهت بررسی این موضوع تعیین کرده است و اعضای این گروه متشکل از کارکنان بخش سیاست عمومی، تیم‌های ارتباطات و تیم سیاست محتوایی این شرکت هستند. به هر حال متا هنوز رسماً به این اخبار واکنش نشان نداده است.

بیشتر بخوانید: بازگشت ترامپ به توییتر ؛ این توییت فیک است!

احتمال بازگشت ترامپ به اینستاگرام و فیسبوک

احتمال بازگشت ترامپ به اینستاگرام و فیسبوک در حالی مطرح شده که اخیراً مالک جدید توییتر، ایلان ماسک، حساب توییتری رئیس‌جمهور سابق آمریکا را در پی رای‌گیری از کاربران و رای مثبت کاربران این شبکه اجتماعی در ماه نوامبر 2022 (آبان 1401) احیا کرد. ماجرای بستن حساب توییتری ترامپ، به تصمیم مدیریت سابق توییتر مبنی بر بستن دائمی حساب کاربری ترامپ برمی‌گردد.

بازگشت ترامپ به اینستاگرام و فیسبوک

با این حال ترامپ در جلسه سالانه رهبری شورای اتحاد جمهوری‌خواه یهودی طی تماس ویدیویی در واکنش به پرسشی در رابطه با احتمال بازگشت به توییتر اعلام کرد: «من دلیلی برای این کار نمی‌بینم».

جنجال‌های رئیس جمهور سابق آمریکا پس از شکست در انتخابات سال 2020 بسیار شدت گرفت. او که نسبت به سلامت انتخابات ایالات متحده با لحن تندی انتقاد کرده و آن را زیر سوال برده بود؛ حال خبر از آغاز کارزار خود برای رقابت دوباره در انتخابات سال 2024 داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازگشت ترامپ به اینستاگرام و فیسبوک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر