;
coinex

ارائه خدمات اعتباری در اپلیکیشن باجت بانک تجارت

ارائه خدمات اعتباری در اپلیکیشن باجت تازه‌ترین همکاری بانک تجارت با ازکی‌وام و تارا به منظور ارائه خدمات اعتباری در زمینه BNPL است.

همکاری بانک تجارت با از‌کی‌وام و تارا منجر به ارائه خدمات اعتباری در اپلیکیشن باجت شد. این پلتفرم خدمات اعتباری در زمینه BNPL را ارائه می‌دهند. در این اقدام 4000 میلیارد ریال اعتبار برای مشتریان در نظر گرفته شده است. هدف از این همکاری افزایش قدرت خرید اشخاص حقیقی و کارکنان سازمان‌ها عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: کاربران می‌توانند از خدمات و مشکلات پلتفرم‌های ایرانی شکایت کنند!

ارائه خدمات اعتباری در اپلیکیشن باجت در دستور کار قرار گرفت

بانک تجارت از محصول خرید اعتباری ماهانه تجارت (BNPL) را با همکاری شرکت‌های ازکی‌وام و تارا رونمایی کرد. همچنین تعریف امضا و دریافت اعتبار به شکل غیرحضوری و در اپلیکیشن باجت تعریف شده است. به این ترتیب امکان خرید حضوری و آنلاین از فروشگاه‌های طرف قرارداد و پرداخت مبلغ خرید در پایان ماه برای کاربران فراهم شده است.

قرار است محصول خرید اعتباری ماهانه تجارت، در فاز اول برای کارکنان سازمان‌ها در قالب بسته ویژه کارکنان (کارنو) در جهت افزایش رفاه و حفظ دارایی کارکنان در دسترس قرار بگیرد. محصول خرید اعتباری کوتاه مدت ماهانه «BNPL» بانک تجارت با هدف افزایش قدرت خرید اشخاص حقیقی و کارکنان سازمان‌ها با حضور مدیرعامل بانک تجارت و مدیران شرکت‌های گلرنگ (پلتفرم تارا) و ازکی وام کار خود را آغاز کرد.

ارائه خدمات اعتباری در اپلیکیشن باجت در دستور کار قرار گرفت

4 هزار میلیارد ریال اعتبار به مشتریان تخصیص داده شد

«تیم لطیف» مدیرعامل «مکس سرمایه» و رییس هیات مدیره ازکی‌وام هم با بیان اینکه بانک تجارت از جمله بانک‌های کشور بوده که در پیشبرد این محصول همراه بوده است گفت:

خدمت خرید اعتباری ماهانه تجارت محصولی بسیار کاربردی است و می‌تواند فرصتی ایجاد کند تا در سال ۱۴۰۲ بتوانیم اعتباری در حدود ۴ هزار میلیارد ریال به مشتریان تخصیص دهیم. در شروع کار شاید ارقام کوچک باشد اما به مرور زمان و با تلاش بیشتر این اعداد بالاتر خواهد رفت.

مرتضی ترک تبریزی نایب رییس هیات مدیره بانک تجارت از همکاری بانک و مجموعه‌های بزرگ تجاری به عملکرد حوزه فناوری اطلاعات بانک تجارت اشاره کرد و گفت: «در میان فین‌تک‌هایی که در بازار تامین اعتبار نقش دارند، دو مجموعه اصلی و قدرتمند‌، تارا با حمایت هلدینگ صنعتی گلرنگ و ازکی وام هستند.»

امیرحسین داوودیان معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور مشتریان بانکداری شخصی هدف نهایی ما این است که به‌عنوان تامین‌کننده مالی در کنار مشتریان حقیقی باشیم. شاید راه‌اندازی و به نتیجه رساندن محصولات جدید، با سختی و دشواری همراه باشد، اما پیشرفت و استقرار و بهره‌برداری از ظرفیت‌ها در برنامه‌های بانک تجارت دارای اهمیت بالایی است.

ارائه خدمات اعتباری در اپلیکیشن باجت در دستور کار قرار گرفت

معاون مدیرعامل بانک تجارت در ادامه گفت:

خرید اعتباری ماهانه تجارت می‌تواند موجبات افزایش قدرت خرید و رفاه مشتریان را فراهم آورد و نسبت به تسهیلات فرآیند ساده‌تر و دسترسی بهتری دارد. در تلاشیم با گسترش شرکای تجاری خود در محصول خرید اعتباری ماهانه تجارت‌، بتوانیم تا 80% نیاز جاری ماهانه مشتریان را پوشش دهیم و در ادامه با همکاری شرکا بتوانیم اعتبار میان مدت تا شش ماه را با هزینه پایین ایجاد کنیم و نهایتاً با اتصال به زنجیره‌های تامین بلندتر بتوانیم تامین مالی این زنجیره‌ها را تا مصرف‌کننده نهایی از جنس اعتبار رقم بزنیم‌. امروز روز مهمی است چون تلاش جدی تمامی همکاران بانکی و شرکت سیمرغ و شرکای تجاری با هم منجر به تولد محصول خرید اعتباری ماهانه تجارت بر روی اپلیکیشن باجت شد.

در آخر محمدمهدی اسماعیلی مدیرعامل شرکت سیمرغ تجارت نیز به توضیحاتی پیرامون محصول خرید اعتباری ماهانه تجارت و نحوه دریافت، استفاده و تسویه آن بر روی پلتفرم باجت پرداخت و بر سهولت ارائه این اعتبار به نسبت سایر ابزار تامین مالی خرد که به صورت کاملاً غیر حضوری برای مشتریان بانک ارائه می‌شود، تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره خدمات اعتباری در اپلیکیشن باجت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام و عرض خسته نباشید
    من خیلی راحت اعتبار خرید گرفتم ..ولی متاسفانه به یک فروشگاه جانبو و افق کورش رفتم ولی اظهار بی اطلاعی کردن از وجود باجت

    پاسخ