;
coinex

طرح فروش پیکاپ فوتون 12 دی 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش پیکاپ فوتون 12 دی 1401 از فردا آغاز می‌شود. در این طرح فروش خودروی مذکور توسط ایران خودرو دیزل با شرایط ذیل به فروش می‌رسد.

طرح فروش پیکاپ فوتون 12 دی 1401 از فردا دوشنبه، رأس ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد. در این طرح فروش که توسط ایران خودرو دیزل ترتیب داده شده است، خودروی پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دو کابین با دو روش نقدی و اقساط از طریق سایت رسمی شرکت ایران خودرو به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است که اقساط این خودرو 12 تا 18 ماهه است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش مدیران خودرو 11 دی 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش پیکاپ فوتون 12 دی 1401 آغاز می‌شود

گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دو کابین را از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 12 دی 1401 تا زمان تکمیل ظرفیت از طریق سایت فروش اینترنتی خود به آدرس esale.ikd.ir به مشتریان عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش پیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل را مشاهده می‌کنید.

طرح فروش پیکاپ فوتون 12 دی 1401 آغاز می‌شود
ایران خودرو دیزل در این طرح قصد دارد در کنار روش نقدی، پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دو کابین را با اقساط ۱۲ تا ۱۸ ماهه نیز به مشتریان عرضه کند.

گفنتنی است پیکاپ فوتون نیوفیس به‌عنوان تنها پیکاپ دیزلی بازار ایران از یک موتور ۲.۸ لیتری کامینز بهره می‌برد که می‌تواند گشتاوری برابر با ۳۶۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند؛ این میزان گشتاور باعث شده تا این پیکاپ، لقب قدرتمندترین پیکاپ دو کابین را از آن خود کند. قابلیت چهار چرخ محرک و مصرف سوخت پایین‌تر از رقبا، جزو مهم‌ترین ویژگی‌های این خودرو محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش پیکاپ فوتون 12 دی 1401 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر