;
coinex

طرح فروش فیدلیتی در بورس کالا 21 دی 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش فیدلیتی در بورس کالا 21 دی 1401 آغاز خواهد شد. این طرح فروش توسط شرکت بهمن موتور در نظر گرفته شده است.

طرح فروش فیدلیتی در بورس کالا 21 دی 1401 برای خودروی فیدلیتی پرایم تیپ ۲ مدل 7 نفره آغاز خواهد شد. در این طرح فروش، 750 دستگاه از این خودروی خاص با قیمت 772 میلیون تومان برای فروش در بورس کالای ایران در نظر گرفته شده است. لازم‌به ذکر است که برای شرکت در این طرح، باید 50 درصد مبلغ کل خودرو پرداخت شود که البته 9 درصد هم مالیات بر ارزش افزوده به آن افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

طرح فروش فیدلیتی در بورس کالا 21 دی 1401

بهمن موتور برنامه عرضه جدید فیدلیتی پرایم ۷ نفره را در بورس کالا اعلام کرده و می‌خواهد تا در ۲۱ دی ۱۴۰۱، فروش این خودرو را با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان انجام دهد. در این عرضه بورس کالا، ۷۵۰ دستگاه از این کراس اوور گروه بهمن به فروش می‌رسد.

طرح فروش فیدلیتی در بورس کالا 21 دی 1401

برای شرکت در این شرایط فروش نیاز است که در هنگام خرید ۵۰ درصد بهای خودرو پرداخت شود. به مبلغ پیشنهادی مشتریان، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده (بر اساس قیمت پیشنهادی مشتری) و هزینه های جانبی اضافه خواهد شد. همچنین بر اساس قوانین جدید خرید خودرو از بورس کالا، افرادی که از ابتدای سال ۱۳۹۸ از خودروسازان داخلی ( چه خصوصی و چه دولتی) محصولی را خریداری کرده‌اند، نمی‌توانند در این طرح‌های فروش شرکت کنند.

فیدلیتی پرایم جدید به جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه تَر (W-DCT) مجهز است و دسته دنده الکتریکی دارد. همچنین سیستم تهویه، تعلیق، پایداری و قوای محرکه آن ارتقا پیدا کرده است. این خودرو به امکاناتی مانند سقف پانوراما، سنسور نور، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، تهویه الکتریکی دستی، صندلی های جلوی برقی، گرمکن صندلی های جلو، درِ صندوق برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، چهار کیسه هوا، دوربین ۳۶۰ درجه، تریم داخلی چرم مصنوعی، دوربین ثبت وقایع، رادار خطی، رادار نقطه کور و… مجهز است. پیشرانه فیدلیتی پرایم جدید مانند گذشته از نوع ۱.۵ لیتری توربوشارژر ۱۵۶ اسب بخار با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش فیدلیتی در بورس کالا 21 دی 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر