;
coinex

جزئیات وام بدون وثیقه و ضامن بلوبانک اعلام شد [+شرایط و نحوه دریافت]

جزئیات وام بدون وثیقه و ضامن بلوبانک رسما اعلام شد. وام بدون ضامن و وثیقه بلوبانک در حال حاضر تا سقف 10 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

بلوبانک اعلام کرده که قصد دارد به کاربران منتخب خود بدون وثیقه و ضامن و تنها بر اساس اعتبارسنجی وام پرداخت کند. وام بدون وثیقه و ضامن بلوبانک در حال حاضر تنها تا سقف 10 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اعطای وام 30 میلیون تومانی خدمات درمانی در طرح طراوت سلامت

جزئیات وام بدون وثیقه و ضامن بلوبانک

بنابر گزارش روابط عمومی بلوبانک، محمد گرگانی‌نژاد مدیرعامل بلوبانک در خصوص پرداخت وام بدون وثیقه و ضامن بلوبانک گفت: «بلوبانک از همان ابتدای شروع فعالیت خود چند برنامه اصلی را دنبال می‌کرد که یکی از نخستین برنامه‌ها باز کردن حساب بانکی به شکل کاملاً آنلاین و غیرحضوری بود. در آن زمان این موضوع، ایده‌‌ای بلندپروازانه و حتی نشدنی به نظر می‌رسید، امروز اما در نقطه‌ای هستیم که این ایده کاملاً اجرایی و فراگیر شده است. پرداخت تسهیلات یکی از کار‌ها و کارکردهای اصلی یک بانک به شمار می‌رود، به همین دلیل بعد از ارائه قابلیت‌های متنوع و نوآورانه و تثبیت بلوبانک به عنوان نئوبانکی پیشرو، تصمیم به راه‌اندازی سرویس وام گرفتیم.»

زمان و شرایط پرداخت وام بدون وثیقه و ضامن بلوبانک

سرویس وام بدون وثیقه و ضامن بلو بانک در حال حاضر مراحل اعتبارسنجی را پشت سر می‌گذارد و مرحله پرداخت وام احتمالا از اسفند ماه سال جاری آغاز می‌شود. جهت دریافت وام بلوبانک، میانگین حساب کاربران در سه ماه آخر به زمان پرداخت، یعنی آذر، دی و بهمن مورد بررسی قرار می‌گیرد که بر اساس آن، این سرویس برای تمام کاربرانی که میانگین حساب‌شان در این بازه زمانی بیش از سه میلیون باشد فعال می‌شود. پرداخت وام هم به همین شکل و بنابر ارزیابی میانگین حساب سه ماهه ادامه پیدا می‌کند.

جزئیات وام بدون وثیقه و ضامن بلوبانک اعلام شد [+شرایط و نحوه دریافت]

وام بلوبانک، بدون ضامن و وثیقه و تنها بر اساس اعتبارسنجی انجام‌شده (عدم بدهی معوق بانکی، عدم چک برگشتی یا بدحسابی بانکی) و میانگین حساب به تمامی کاربران واجد شرایط پرداخت می‌شود.

حداقل مبلغ وام بلوبانک سه میلیون تومان و سقف مبلغ پرداختی ۱۰ میلیون تومان است که مطابق با میانگین حساب به کاربران پرداخت می‌شود. زمان بازپرداخت وام حداکثر ۶ ماه تعیین شده که بنا بر آن هر کاربر می‌تواند زمان کوتاه‌تری را برای بازپرداخت انتخاب کند.

کاربرانی که بازپرداخت وام خود را ظرف یک ماه و پیش از قسط اول انجام دهند سود وام دریافتی را پرداخت نمی‌کنند. وام بلوبانک با نرخ سود ۱۸ درصد و کارمزد حداکثر پنج درصدی پرداخت می‌شود. نرخ کارمزد وام بر اساس میزان فعالیت هر کاربر احتمال دارد کاهش یابد و کاربران فعال بلوبانک مشمول تخفیف می‌شوند.

برای درخواست وام ابتدا باید به منوی فروشگاه اپلیکیشن بلوبانک مراجعه کرده و سپس گزینه وام را انتخاب کنید. البته این گزینه اکنون برای همه کاربران فعال نیست و در مراحل نخست مشتریان قدیمی‌تر این بانک اعتبارسنجی می‌شوند.

جزئیات وام بدون وثیقه و ضامن بلوبانک اعلام شد [+شرایط و نحوه دریافت]

در این بخش‌، وام‌های فعال‌شده برای دارنده حساب به نمایش درمی‌آید و می‌توان مبلغ و زمان بازپرداخت را تعیین کرد. سپس نوبت به ثبت امضای دیجیتالی و تایید قرارداد وام می‌رسد. با تایید قرارداد، درخواست وام به سامانه سمات (سامانه متمرکز اطلاعات تسهیلات و تعهدات) بانک مرکزی ارسال می‌شود.

در نهایت و با تایید این سامانه، وام پرداختی پس از گذشت چند دقیقه به حساب کاربر واریز می‌شود. این فرایند در صورتی که سامانه سمات اختلال و مشکلی نداشته باشد و درخواست بلوبانک را به لحظه پاسخ دهد، در کمتر از پنج دقیقه به پایان می‌رسد.

بعد از دریافت تسهیلات با مراجعه به منوی وام می‌توان جزئیات اقساط را مشاهده کرد. مبلغ اقساط به طور خودکار در زمان تعیین شده از حساب وام‌گیرنده برداشت می‌شود و در عین حال می‌توان با غیرفعال کردن برداشت خودکار، هر ماه واریز قسط را به طور دستی انجام داد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جزئیات وام بدون وثیقه و ضامن بلوبانک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    کد دعوت رسمی برای ثبت نام بلوبانک MOP76A
    (به صوت نامحدود و هدیه ۵۰ هزار تومانی)
    برای ثبت نام و دریافت وام حتما نیاز به کد دعوت معتبر دارین،
    برای همین از این کد رسمی استفاده کنید، موفق باشید. 🌹
    کد دعوت رسمی: MOP76A

    پاسخ

    سلام دوستان
    اگه خواستین در بلو بانک ثبت نام کنین ممنون میشم از کد دعوت MHNFIA استفاده کنید ببینم میشه منم کارت مشکی رو بگیرم
    خودم کسی رو ندارم بخواد کدم رو بزنه
    خیلیییی ممنونم پیشاپیش😊😊
    کد معرفی🙂🥲
    MHNFIA

    پاسخ

    کد معرف MF47ZY

    پاسخ

    سلام بچه ها برای ورود به بلو بانک کد دعوت زیر را استفاده کنید

    کد: MYM5SQ

    پاسخ