;
coinex

مدل جدید ساعت هوشمند سیتیزین با فناوری ناسا به کاهش خستگی کمک می‌کند!

جدیدترین ساعت هوشمند سیتیزین آمده تا گردوخاکی در نمایشگاه CES 2023 راه بیندازد. این ساعت خاص با فناوری ناسا درهم آمیخته شده است.

ساعت هوشمند سیتیزین با بهره‌گیری از فناوری جدید ناسا در نمایشگاه CES 2023 معرفی شد. این ساعت هوشمند قادر است شما را در کنترل خستگی همراهی کند. این ساعت “CZ Smart PQ” نام دارد و در دو مدل اسپورت و معمولی توسعه شده است که هرکدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. به گفته شرکت سازنده، CZ Smart PQ می‌تواند با یکبار شارژ کردن تا 24 ساعت دوام بیاورد.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار

ساعت هوشمند سیتیزین با همکاری ناسا معرفی شد

محصول جدید شرکت Citizen که قرار است در مارس 2023 به‌بازار عرضه شود، در دو سبک معمولی و اسپورت با ابعاد 41 و 44 میلی‌متری رونمایی شد. مدل اسپرت با بند سیلیکونی یا فلزی عرضه می‌شود و مدل عادی بند توری و سیلیکونی دارد.

طبق ادعای شرکت سازنده، ساعت هوشمند سیتیزن CZ Smart PQ با یک بار شارژ باتری بیش‌از 24 ساعت کار خواهد کرد. در طراحی این ساعت از بهترین شبکه‌های عصبی ناسا و IBM Watson استفاده شده است که امکان اندازه‌گیری میزان سلامتی، خستگی و الگوهای خواب کاربر را فراهم می‌کند.

ساعت هوشمند سیتیزین با همکاری ناسا معرفی شد

هر دو مدل از صفحه نمایش 1.28 اینچی گرد AMOLED با وضوح 416 در 416 پیکسل، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 4100+، 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برند.

ساعت هوشمند سیتیزن CZ Smart PQ علاوه‌بر نظارت بر ضربان قلب، توانایی اندازه‌گیری میزان اشباع اکسیژن خون را نیز دارد و با هر دو دستگاه iOS و Android سازگار است.

قیمت مدل اسپورت این ساعت هوشمند از ۳۷۵ دلار، و در سبک معمولی از ۳۵۰ دلار آغاز شروع می شود.

بزرگترین مزیت سیتیزن CZ Smart PQ سیستم نظارت بر هوشیاری در آن است که با استفاده از تحقیقات ناسا توسعه یافته و توسط پلتفرم Watson IBM پشتیبانی می‌شود. این سیستم که در برنامه اختصاصی CZ Smart YouQ ادغام شده است، در واقع به‌منظور کمک به کاربران برای درک و پیش‌بینی الگوهای خستگی و هوشیاری می‌باشد.

به‌علاوه، ساعت هوشمند سیتیزن CZ Smart PQ مجهزبه‌ سیستم عامل WearOS دارای ویژگی Alert Monitor است که در برنامه CZ Smart YouQ قرار گرفته و بر اساس تست وظیفه هوشیاری روانی حرکتی ناسا (PVT+) ساخته شده است.

PVT+ که استاندارد طلایی برای آزمایش خستگی در نظر گرفته می‌شود، اساساً یک تست زمان واکنش است که داده‌های خواب و هوشیاری را برای تجزیه و تحلیل عملکرد در نظر می‌گیرد. این آزمایش عمدتاً به‌عنوان شاخصی از اختلالات خواب و ناهماهنگی ریتم شبانه‌روزی، توسط آژانس فضایی ناسا برای تعیین هوشیاری ذهنی فضانوردان استفاده می‌شود.

از نظر علمی، تست PVT+ ارزیابی تغییرات عصبی رفتاری در هوشیاری و تمرکز است که هر دو تحت تاثیر تغییرات در چرخه خواب و ساعت منظم بدن هستند. سیستم تست PVT+ ناسا به‌صورت مستقل در اپ استور برای دستگاه‌های اپل موجود است.

تکنولوژی موجود در ساعت هوشمند سیتیزن CZ Smart PQ مجموعه کاملی از معیارهای بیولوژیکی مانند داده‌های ضربان قلب، الگوهای خواب، سطح فعالیت، هوشیاری و زمان‌بندی را برای شخصی‌سازی عمیق‌تر جمع‌آوری می‌کند.

براساس الگوهای فعالیت بدنی، برنامه CZ Smart YouQ اقداماتی را برای کمک به‌مقابله با اثرات خستگی پیشنهاد خواهد کرد. این توصیه‌های فعالیت که Power Fixes نام دارند، برای افزایش هوشیاری و تغییر عادات برای داشتن زندگی بهتر تبلیغ می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ساعت هوشمند سیتیزین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر