;
coinex

بهترین ساعت هوشمند شیائومی ؛ راهنمای خرید اسمارت‌ واچ و اسمارت‌ بند شیائومی

بهترین ساعت هوشمند شیائومی با طراحی شیک و امکانات پیشرفته در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؛ اما مهم‌ترین مزیت اسمارت واچ های شیائومی (مثل سایر محصولات این کمپانی) قیمت مناسب است که کاربران زیادی را به خرید آنها ترغیب می‌کند.

محبوبیت بالای ساعت های هوشمند باعث شد تا شیائومی هم تصمیم بگیرد فعالیت خود را در این بازار آغاز کند.  البته شیائومی مدت‌هاست که به صورت غیرمستقیم در این حوزه فعالیت دارد. این شرکت سال‌هاست که روی برند امیزفیت سرمایه‌گذاری کرده و بخشی از اکوسیستم محصولات این برند محسوب می‌شود.

اگر شما هم قصد خرید ساعت هوشمند را دارید، توصیه می‌شود که برندهای شیائومی و امیزفیت را هم امتحان کنید. این محصولات با گوشی‌های اندروید و آیفون سازگار هستند؛ بنابراین صرفاً به دلیل اینکه از یک برند موبایل خاص استفاده می‌کنید، از این محصولات محروم نخواهید شد. بعلاوه، معمولاً قیمت ساعت هوشمند شیائومی نسبت به خیلی از برندها مناسب‌تر است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین ساعت هوشمند شیائومی

پیش از معرفی بهترین ساعت های هوشمند شیائومی مردانه / زنانه و بهترین اسمارت بندهای شیائومی، بهتر است نگاهی داشته باشیم به معیارهای انتخاب ساعت هوشمند. این گجت‌های هوشمند شیائومی محصولاتی باکیفیت و مجهز به جدیدترین امکانات هستند. برای انتخاب بهترین اسمارت واچ شیائومی ویژگی‌ها و نکات زیر را در نظر داشته باشید:

بهترین ساعت هوشمند شیائومی
بهترین ساعت هوشمند شیائومی
  • طراحی: ساعت‌های هوشمند شیائومی دارای مدل‌های مختلف با طراحی‌های متنوع هستند. سبکی را انتخاب کنید که با سلیقه و اولویت‌های شما مطابقت داشته باشد؛ از جمله سبک اسپورت، ظریف و غیره.
  • نمایشگر: به دنبال ساعت هوشمند با نمایشگری با کیفیت و ترجیحاً از نوع AMOLED باشید چون این نمایشگرها رنگ‌های شاداب‌تری دارند و تصویر آنها زیر نور مستقیم آفتاب هم قابل مشاهده است.
  • ماندگاری شارژ: یکی دیگر از معیارهای مهم برای انتخاب بهترین ساعت هوشمند شیائومی ماندگاری شارژ است. ماندگاری شارژ طولانی به شما اطمینان می‌دهد که نیازی به شارژ کردن مداوم ساعت هوشمند خودتان نخواهید داشت و می‌توانید بدون وقفه از آن استفاده کنید.
  • سازگاری: مطمئن شوید که ساعت هوشمند انتخابی با سیستم عامل گوشی شما سازگار باشد. معمولاً ساعت‌های شیائومی طوری طراحی می‌شوند که با گوشی‌های اندروید و iOS سازگار باشند.
  • قابلیت‌های مربوط به سلامت و تناسب اندام: ساعت‌های هوشمند شیائومی مجموعه قابلیت‌های وسیعی در زمینه سلامت و تناسب اندام دارند؛ از جمله نظارت بر ضربان قلب، پیگیری خواب، شمارش گام‌ها و غیره. هنگام انتخاب بهترین اسمارت واچ شیائومی برای خودتان، در نظر داشته باشید که کدام قابلیت‌ها برای شما اهمیت بیشتری دارند و ساعت هوشمند را بر همان اساس انتخاب کنید.
  • ضدآب بودن: اگر سبک زندگی فعالی دارید یا از ورزش‌های آبی لذت می‌برید، ساعت هوشمندی را انتخاب کنید که رتبه ضد آب بالایی داشته باشد.
  • قابلیت‌های اتصال: جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی امکاناتی مثل جی‌پی‌اس، NFC، وای فای و غیره دارد. برای انتخاب بهترین ساعت هوشمند شیائومی به این نکات توجه داشته باشید.
  • قابلیت‌های جانبی: برخی از بهترین اسمارت واچ های شیائومی امکاناتی مثل قابلیت کنترل موزیک، کنترل دوربین از راه دور، فرمان‌های صوتی و واچ فیس‌های قابل تنظیم دارند. هنگام انتخاب ساعت هوشمند شیائومی به این ویژگی‌ها توجه داشته باشید.

با توجه به این نکات، در ادامه بهترین ساعت های هوشمند شیائومی را به شما معرفی می‌کنیم.

شیائومی واچ S1

بهترین ساعت هوشمند شیائومی

شیائومی واچ S1 پیشرفته‌ترین و جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی با طراحی شیک است که همین حالا می‌توانید آن را بخرید.

این ساعت هوشمند شیائومی، یک قاب استیل با بند چرم و نمایشگری حفاظت شده با سفایر کریستال یا شیشه یاقوت دارد. نمایشگر شیائومی واچ S1 یک نمایشگر 1.43 اینچی AMOLED است که زیر نور مستقیم خورشید هم به خوبی دیده می‌شود.

این ساعت هوشمند شیائومی قابلیت پیگیری 117 حالت ورزشی، جی‌پی‌اس دو باند، نظارت شبانه‌روزی بر ضربان قلب، نظارت بر اکسیژن خون و نظارت بر خواب را دارد.

باتری این ساعت هوشمند شیائومی در صورت استفاده معمولی تا 12 روز و در حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی تا 24 روز ماندگاری دارد. شیائومی واچ S1 قابلیت‌های دیگری مثل پشتیبانی از دستیار هوشمند الکسا یا تماس تلفنی مستقیم از ساعت را هم ارائه می‌دهد.

قیمت ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 در بازارهای جهانی حدود 249.99 یورو است؛ اما معمولاً در سایتی مثل آمازون با قیمت حدود 150 یورو به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

بررسی اپل واچ اولترا 2

 

ردمی واچ 2 لایت

بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قیمت مناسب
بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قیمت مناسب

اگر به دنبال بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قیمت مناسب هستید، ردمی واچ 2 لایت را در نظر داشته باشید که در سایت این برند به قیمت 59.99 دلار به فروش می‌رسد.

این ساعت هوشمند شیائومی دارای یک نمایشگر 1.55 اینچی با قابلیت نظارت بر بیش از 100 حرکت ورزشی، نظارت پیوسته بر ضربان قلب و فشار خون، جی‌پی‌اس چند سیستمه و ماندگاری شارژ 10 روزه (برای استفاده‌های معمولی) است.

ردمی واچ 2 لایت 100 نوع صفحه قابل تنظیم و سیستمی از بندهای مختلف با رنگ‌های متنوع دارد. همچنین این ساعت هوشمند شیائومی قابلیت‌های نظارت بر سلامت مثل سطح استرس، کیفیت خواب یا نظارت بر چرخه قائدگی را هم دارد؛ در نتیجه می‌تواند بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه با این قیمت باشد.

شیائومی می واچ

بهترین ساعت های هوشمند شیائومی

شیائومی می واچ که یکی از بهترین ساعت های هوشمند شیائومی است، به یک حسگر ضربان قلب مجهز شده و ماندگاری شارژ آن حداقل به دو هفته می‌رسد.

شیائومی می واچ اولین ساعت هوشمند رسمی شیائومی با نمایشگر AMOLED گرد است. قبل از این ساعت، می واچ لایت هم رونمایی شده بود؛ اما می واچ پیشرفته‌ترین ساعت هوشمند شیائومی است که گاهی اوقات در سایت آمازون با تخفیف، به قیمت حدود 80 یورو به فروش می‌رسد؛ هر چند قیمت اصلی این ساعت شیائومی، 130 یورو است.

نمایشگر شیائومی می واچ یک نمایشگر 1.39 اینچی AMOLED با رزولوشن نسبتاً زیاد است؛ این ساعت حداکثر از 117 نوع ورزش مختلف پشتیبانی می‌کند و برای فعالیت‌های بیرونی هم قابلیت پشتیبانی از جی‌پی‌اس را دارد.

همچنین این ساعت هوشمند شیائومی حسگر ضربان قلب و حسگر تشخیص اشباع اکسیژن خون را هم دارد و از این ترکیب برای ارزیابی وضعیت سلامت، استرس و حتی ایجاد تخمینی از کیفیت خواب استفاده می‌کند.

می واچ یک باتری 420 میلی‌آمپر ساعتی دارد که ماندگاری شارژ آن حتی در صورت فعال بودن همه حسگرها به 16 روز می‌رسد.

شیائومی می واچ لایت

بهترین اسمارت واچ شیائومی
بهترین اسمارت واچ شیائومی

شیائومی می واچ لایت یکی از بهترین ساعت های هوشمند شیائومی با ماندگاری شارژ طولانی، صفحه‌ای رنگی و طراحی مینیمال اما بسیار جذاب است.

احتمالاً کلمه لایت انتهای نام این ساعت فقط برای متمایز کردن آن از مدل قبلی استفاده شده، چون این ساعت هوشمند شیائومی هم هر آنچه احتمالاً نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. طراحی می واچ لایت با نمایشگر 1.4 اینچی مربع شکل، بیشتر شبیه به اپل واچ است.

همان‌طور که قبلاً اشاره شد، معمولاً قیمت ساعت هوشمند شیائومی بسیار مناسب است. این ساعت هم تنها 55 یورو قیمت دارد و در بعضی سایت‌های خارجی با قیمت 39.99 یورو به فروش می‌رسد.

این ساعت هوشمند شیائومی قابلیت شخصی‌سازی را دارد و شامل 120 تصویر مختلف با طراحی‌ها و عناصر مختلفی است که می‌توانید آنها را تغییر دهید.

همچنین، این محصول شیائومی دارای قابلیت جی‌پی‌اس برای ضبط فعالیت‌های ورزشی بیرونی است و می‌تواند 11 حالت ورزشی را ثبت کند؛ از جمله شنا. چون این ساعت در عمق 50 متری آب هیچ آسیبی نمی‌بیند. ماندگاری شارژ شیائومی می واچ لایت هم حدود 9 روز است که به هیچ وجه بد نیست.

بیشتر بخوانید:

بررسی گلکسی واچ 5

بررسی گلکسی واچ 5 پرو

پوکو واچ

بهترین اسمارت واچ های شیائومی

اولین ساعت هوشمند پوکو واچ یک ساعت بسیار مجهز و دارای قابلیت‌هایی مثل نمایشگر 1.6 اینچی AMOLED، جی‌پی‌اس و قابلیت تشخیص تا صد فعالیت مختلف است. این ساعت از حسگر SpO2 برای ارزیابی اکسیژن خون برخوردار شده و مجهز به قابلیت‌هایی مثل ثبت ضربان قلب، نظارت بر خواب و همچنین استرس است.

پوکو واچ یکی از جدیدترین ساعت‌های هوشمند شیائومی است که ظاهر آن شبیه به ساعت‌های میان‌رده‌ی این کمپانی است.

این ساعت هوشمند شیائومی دارای جی‌پی‌اس ادغام شده، حسگر تشخیص سطح اکسیژن خون و ضربان قلب، قابلیت پشتیبانی از بیش از 100 حالت ورزشی، حداکثر 14 روز ماندگاری شارژ و قابلیت تنظیم و شخصی‌سازی از طریق اپلیکیشن موبایل است.

پوکو واچ در فروشگاه رسمی شیائومی با قیمتی کمتر از 90 یورو فروخته می‌شود؛ اما گاهی اوقات در بعضی از سایت‌ها با قیمت 80 یورو هم می‌توان آن را پیدا کرد.

امیزفیت GTS 2

جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی
بهترین اسمارت واچ های شیائومی

این ساعت هوشمند شیائومی مجهز به قابلیت‌های مهمی است که از جمله‌ی آنها می‌توان به قابلیت ادغام با الکسا و اندازه‌گیری لحظه‌ای میزان اشباع اکسیژن خون (SpO2) اشاره کرد.

اگر به دنبال ساعتی با طراحی خوب هستید که امکانات لازم برای ورزش را داشته باشد، امیزفیت می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند. ساعت هوشمند امیزفیت GTS2 در سایت آمازون با قیمتی کمتر از 130 یورو به فروش می‌رسد.

این ساعت هوشمند شیائومی با طراحی دقیق و نمایشگر 1.39 اینچی AMOLED مجهز به قابلیت‌های ورزشی مثل جی‌پی‌اس، حسگر ضربان قلب، قابلیت نظارت بر خواب یا میزان اشباع اکسیژن خون است.

می‌توانید با انتقال فایل‌های صوتی به حافظه داخلی 3 گیگابایتی این ساعت، موزیک‌ها را مستقیماً روی خود ساعت ذخیره کرده و ساعت را با یک هدست بلوتوث جفت کنید. این ساعت از دستیار صوتی الکسا هم پشتیبانی می‌کند.

ماندگاری شارژ امیزفیت GTS2 برای استفاده‌های معمولی، مثل ترکیب کارهایی از جمله مدیریت اعلان‌ها، استفاده از جی‌پی‌اس، نظارت بر فعالیت‌های ورزشی و بررسی زمان، حدود 7 روز خواهد بود. اما در صورت محدود کردن استفاده از این ساعت هوشمند، ماندگاری شارژ آن به 20 روز هم می‌رسد.

امیزفیت GTR 2

بهترین اسمارت واچ های شیائومی

اسمارت واچ Amazfit GTR 2 مجهز به قابلیت‌هایی مثل حسگر ضربان قلب، SpO2، کنترل استرس، طراحی شیک و 14 روز ماندگاری شارژ است. این ساعت با داشتن نمایشگر گرد 1.39 اینچی AMOLED و طراحی شیکی که ترکیبی از طراحی اسپورت و کلاسیک است، هیچ ایراد یا کمبودی ندارد.

امیزفیت GTR 2 حتی در مقایسه با ساعت‌های هوشمند گران قیمت‌تر نیز هیچ نقطه ضعف یا کمبود قابل توجهی ندارد. این ساعت مجهز به تکنولوژی جی‌پی‌اس برای پیگیری فعالیت‌های ورزشی در فضای باز، حسگر ضربان قلب، قابلیت اندازه‌گیری اکسیژن خون و 3 گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره موزیک است. همچنین از الکسا هم به عنوان دستیار مجازی پشتیبانی می‌کند.

ماندگاری شارژ امیزفیت GTR2 برای استفاده‌های معمولی به 11 روز می‌رسد. در صورتی که فقط از قابلیت‌ها و امکانات ساده این ساعت استفاده کنید، ماندگاری شارژ آن حدود 38 روز خواهد بود.

اگر ورزشکار هستید و زیاد از ساعت استفاده می‌کنید، ماندگاری شارژ آن در صورت فعال بودن جی‌پی‌اس به 48 ساعت می‌رسد. قیمت امیزفیت GTR2 در سایت آمازون کمتر از 130 یورو است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

بررسی گلکسی واچ 6

 

امیزفیت نئو

بهترین ساعت هوشمند شیائومی
بهترین ساعت هوشمند شیائومی

برند امیزفیت با تولید ساعت هوشمند Amazfit Neo 2020 کاربران را شگفت زده کرد. سبک طراحی این ساعت هوشمند، قدیمی و دارای دکمه‌های فیزیکی است؛ اما قابلیت‌های هوشمندی مثل حسگر ضربان قلب و نظارت بر فعالیت‌ها هم در آن وجود دارد.

ظاهر این ساعت شبیه به ساعت‌های کاسیو است. اما همانطور که اشاره شد، با توجه به قابلیت‌های هوشمند آن می‌توان گفت که Amazfit Neo 2020 به نوعی بین یک ساعت هوشمند مدرن و یک ساعت کلاسیک قرار دارد. امیزفیت نئو ارزان قیمت‌ترین ساعت هوشمند شیائومی است و رنگ سبز آن کمتر از 30 یورو قیمت دارد.

این ساعت مجهز به حسگر ضربان قلب، قابلیت نظارت بر خواب، ماندگاری شارژ 30 روزه (در حالت basic) و ضدآب تا عمق 50 متری است. می‌توانید نوع ورزش مورد نظرتان، از جمله دو یا دوچرخه‌سواری را انتخاب کنید تا امیزفیت نئو کالری مصرفی و ضربان قلب شما را دقیق‌تر نظارت و پیگیری کند.

شیائومی اسمارت بند 7 پرو

اسمارت بند شیائومی

شیائومی اسمارت بند 7 پرو دارای یک نمایشگر AMOLED مستطیل شکل بزرگ 1.64 اینچی است که به کاربران امکان می‌دهد اعلان‌ها را به راحتی بررسی کنند. نمایشگر این اسمارت بند شیائومی دارای رزولوشن 280×456 پیکسل، با تراکم پیکسل 326 پیکسل در هر اینچ و قابلیت همیشه روشن ماندن نمایشگر است.

شیائومی اسمارت بند 7 پرو بیش از 150 واچ فیس مختلف دارد و امکاناتی مثل نظارت پیوسته بر ضربان قلب، حسگر SpO2 و قابلیت نظارت بر خواب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. قابلیت پیگیری قائدگی، نظارت بر استرس و یادآوری حرکت برای پیشگیری از کم تحرکی هم از جمله امکانات این اسمارت بند شیائومی هستند.

از سایر امکانات این دستبند هوشمند می‌توان به قابلیت پیگیری میزان کالری مصرفی، شمارش گام‌ها، پشتیبانی از بیش از 110 حالت ورزشی، ماندگاری شارژ 12 روزه، NFC و جی‌پی‌اس داخلی اشاره کرد.

این اسمارت بند شیائومی از دستیار هوشمند الکسا هم پشتیبانی می‌کند و قابلیت نمایش وضعیت آب و هوا، پرداخت آفلاین، کنترل موزیک/دوربین از راه دور را دارد. همچنین، تا عمق 50 متری آب برای 10 دقیقه مقاوم است. قیمت اسمارت بند 7 پرو حدود 100 یورو است.

شیائومی اسمارت بند 8 پرو

اسمارت بند شیائومی

شیائومی اسمارت بند 8 پرو جدیدترین و بهترین دستبند شیائومی است که طراحی آن به مدل سال پیش شباهت دارد؛ اما مجهز به یک نمایشگر OLED بزرگتر است. قاب این محصول شیائومی با یک لایه فلزی پوشانده شده و بند این مدل هم گیره‌های مخصوصی دارد که با استفاده از آنها می‌توان بند ساعت را به سرعت و راحتی تعویض کرد.

وجود در نمایشگر بزرگتر در بهترین دستبند هوشمند شیائومی به اضافه شدن قابلیت‌های جدید کمک کرده است؛ از جمله افزایش تنوع ویجت‌ها، بهبود رابط کاربری، واچ فیس‌ها و وال‌پیپرهای جدید.

شیائومی اسمارت بند 8 پرو یک باتری 289 میلی‌آمپر ساعتی دارد که ماندگاری شارژ آن به 2 هفته می‌رسد. میزان شارژدهی در صورت استفاده از نمایشگر همیشه روشن حدود 6 روز خواهد بود.

البته همان‌طور که از بهترین دستبند شیائومی انتظار می‌رود، شیائومی اسمارت بند 8 پرو قابلیت‌هایی مثل جی‌پی‌اس داخلی، 150 حالت ورزشی، امکان مشاهده فعالیت‌ها روی نقشه، تمرین‌های کششی، گرم کردن و غیره را هم دارد. امکاناتی مثل نظارت بر ضربان قلب، نظارت بر SpO2، پیگیری وضعیت خواب/استرس، NFC و ادغام با گوشی هوشمند هم در شیائومی اسمارت بند 9 پرو وجود دارند.

جدیدترین و بهترین دستبند هوشمند شیائومی در کشور چین با قیمت حدود 55 دلار به فروش می‌رسد.

جمع‌بندی

در این مطلب با بهترین اسمارت واچ های شیائومی آشنا شدیم. اگر شما هم به دنبال یک ساعت هوشمند شیائومی باشید، با دنیایی از فناوری‌های پوشیدنی روبه‌رو خواهید شد.

ساعت‌های هوشمند شیائومی به دلیل داشتن امکانات پیشرفته و طراحی زیبا و شیک، روزبه‌روز بین کاربران محبوب‌تر می‌شوند. بعلاوه، معمولاً قیمت ساعت هوشمند شیائومی مناسب‌تر از برندهای قدیمی‌تر است. امیدواریم که این مطلب به شما برای انتخاب بهترین ساعت هوشمند شیائومی بر اساس اولویت‌ها و نیازهای خودتان کمک کرده باشد.

سوالات متداول

جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی کدام مدل است؟

جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 پرو است که در رویداد MWC 2023 برای بازار جهانی عرضه شد. همچنین، این کمپانی در مرداد ماه 1402 از دستبندهای هوشمند می 8 و می 8 پرو رونمایی کرد.

آیا امکان تماس مستقیم با استفاده از ساعت هوشمند شیائومی وجود دارد؟

خیر؛ ساعت‌های هوشمند شیائومی قابلیت برقراری تماس به صورت مستقل را ندارند. این ساعت‌ها طوری طراحی شده‌اند که باید برای تماس با گوشی جفت باشند.

آیا ساعت‌های هوشمند شیائومی با گوشی‌های آیفون هم سازگاری دارند؟

بله؛ معمولاً ساعت‌های هوشمند شیائومی با گوشی‌های آیفون با سیستم عامل iOS 9.0 و بعد از آن سازگار هستند. اما برخی از قابلیت‌های این ساعت‌ها فقط با دستگاه‌های اندروید قابل استفاده هستند.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قیمت مناسب کدام مدل است؟

شیائومی می بند 7 بهترین ساعت هوشمند ورزشی است که می‌توانید با قیمت مناسبی آن را خریداری کنید. ماندگاری شارژ طولانی، نمایشگر همیشه روشن با نور زیاد، قابلیت‌های هوشمند مختلف برای پیگیری فعالیت و سلامت از جمله امکانات این محصول اقتصادی هستند.

بیشتر بخوانید:

منبع: gearrice

نظر شما درباره بهترین ساعت هوشمند شیائومی چیست؟ به نظر شما این گوشی ارزش خرید دارد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خوبه بهترین هارو معرفی کردین نه همشو که فاقد میکروفن هستن واقعا خسته نباشید.

    پاسخ