;
coinex

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ [مهر 1402]

ساعت‌های هوشمند از جمله اکسسوری‌های محبوب‌ هستند. اگر شما قصد خرید یکی از آنها را دارید، در ادامه با معرفی بهترین ساعت هوشمند سامسونگ همراه ما باشید.

کمپانی‌های مختلفی به تولید ساعت‌های هوشمند مشغول هستند. یکی از این کمپانی‌ها سامسونگ است که اسمارت واچ‌های آن طرفداران بسیاری دارد.

ساعت‌های هوشمندی که توسط این کمپانی تولید می‌شوند همگی دارای قابلیت‌ها و  ویژگی‌هایی منحصر به فرد و حرفه‌ای هستند که می‌توان با خیال راحت آنها را خریداری کرد و از داشتن و استفاده از آنها لذت برد.

بهترین اسمارت واچ های سامسونگ در ادامه معرفی شده‌اند. اگر شما هم قصد دارید بهترین ساعت هوشمند سامسونگ را خریداری کنید، در ادامه با معرفی لیست برترین گلکسی واچ های سامسونگ همراه ما باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

بهترین اسمارت واچ های سامسونگ این روزها با طراحی شیک و کارایی بالایی که دارند، در بازارهای جهانی بسیار خوش درخشیده‌اند. طراحی‌های بهترین ساعت مچی سامسونگ طی چند سال گذشته بسیار بهتر و جذاب‌تر شده‌ است.

این مجموعه در سال‌های اخیر در ارائه بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ و مچ بندهای هوشمند بسیار خوب و باکیفیت توانسته است در میان رقبا، به خوبی جای خود را پیدا کند.

یکی از ویژگی‌های خوب برند سامسونگ کیفیت محصولات آن است که باعث شده کاربران گجت‌های هوشمند همیشه برای خرید ساعت‌ هوشمند سامسونگ اقدام کنند.

در ادامه بهترین اسمارت واچ های سامسونگ معرفی شده‌اند؛ با تکراتو همراه باشید.

Galaxy Watch 6 Classic

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ
بهترین ساعت هوشمند سامسونگ
  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • صفحه نمایش: Super AMOLED
  • قابلیت‌ها: سنسور BioActive سامسونگ (ضربان قلب اپتیکال، تحلیل الکتریکی قلب، تحلیل آمپدانس بیوالکتریک)، قطب‌ نما (Compass)، شتاب‌ سنج (Accelerometer)، ژیروسکوپ (Gyro)، سنجش دمای بدن

اگر بخواهیم یکی از بهترین ساعت هوشمند سامسونگ را نام ببریم باید به Galaxy Watch 6 اشاره کنیم. گلکسی واچ 6 کلاسیک در دو نسخه 43 و 47 میلی‌متری ساخته شده و گلکسی واچ 6 دو نسخه 40 و 44 میلی‌متری دارد. در ادامه ابتدا به گلکسی واچ 6 کلاسیک می‌پردازیم و سپس به سراغ گلکسی واچ 6 می‌رویم.

گلکسی واچ 6 کلاسیک طراحی جذاب و زیبایی دارد و شما به راحتی می‌توانید آن را با لباس‌های مختلف خود هماهنگ کنید، از تیپ رسمی گرفته تا استایل روزانه و اسپرت.

سامسونگ در این ساعت حلقه چرخان اطراف نمایشگر را مجدد اضافه کرده و کاربران از این موضوع بسیار خوشحال هستند. حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش حدود 15 درصد کمتر شده و سایر خود نمایشگر نیز در مدل 47 میلی‌متری به 1.47 اینچ افزایش داشته است. این پنل از نوع سوپر امولد است و رزولوشن بالای 480 در 480 دارد تا کیفیت عالی داشته باشد.

برای این ساعت گواهی MIL-STD-810H، گواهی IP68 و گواهی 5ATM در نظر گرفته شده تا شما با خیال راحت بتوانید در شرایط محیطی مختلف به روی عملکرد این ساعت کهکشانی حساب باز کنید.

بند واچ 6 کلاسیک به راحتی از آن جدا می‌شود و تنها کافیست یک دکمه کوچک کنار بند را فشار دهید. این ساعت از تراشه اگزینوس W930 بهره می‌برد که در مقایسه با نسل قبلی حدود 18 درصد سریع‌تر شده و رم هم از 1.5 گیگابایت به 2 گیگابایت رسیده است.

این دستگاه دارای اسپیکر و میکروفون است و شما می‌توانید به تماس‌های دریافتی به روی گوشی پاسخ دهید. در این نسل قابلیت پیگیری وضعیت خواب بسیار دقیق‌تر و پیشرفته‌تر شده و اطلاعات جزئی‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد. سنسور سنجش دمای پوست و بدن در این ساعت به باعث می‌شود خانم‌ها بتوانند وضعیت عادت ماهانه خود را با این ساعت پیگیری کنند. سنجش اکسیژن خون، ضربان قلب، ECG و سنجش توده بدنی نیز برای این ساعت کهکشانی در نظر گرفته شده است.

گلکسی واچ 6 کلاسیک می‌تواند فعالیت‌های ورزشی مختلف شما را نیز پیگیری کند و با یک بار شارژ 40 ساعت دوام می‌‌آورد و در واقع بیشتر از 1.5 روز می‌توانید به روی آن حساب باز کنید. گلکسی واچ 6 بدنه‌ای آلومینیومی دارد که کیفیت آن مقداری ضعیف‌تر از فولاد ضد زنگ است و همچنین در این ساعت دیگر خبری از حلقه چرخان اطراف نمایشگر نیست. تفاوت‌های دیگر این دو مدل خیلی چشمگیر نیست.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت

بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان

Galaxy Watch 5

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • صفحه نمایش: Super AMOLED
  • قابلیت‌ها: کنترل ضربان قلب، نمایش وضعیت آب و هوا، اعلام اعلان‌های دریافتی، نمایش پیام‌های متنی، حسگر دما، شتاب‌سنج

یکی از جدیدترین ساعت های هوشمند سامسونگ گلکسی واچ سری 5 است. این محصول را می‌توان به راحتی به سیستم عامل اندورید متصل کرد. این محصول هر دو ساعت از گواهی نظامی MIL-STD-810H پشتیبانی می‌کنند و تا عمق 50 متری نیز در برابر نفوذ آب مقاوم هستند و این یعنی با خیال راحت در شرایط محیطی مختلف می‌توانید از این محصولات استفاده کنید.

گلکسی واچ سری 5 از نمایشگر‌های 1.4 اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن 450 در 450 برخوردار است و در نتیجه تراکم 321 پیکسل بر هر اینچ را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد.

قابلیت AOD نیز طبق انتظار  کهکشانی درنظر گرفته شده و پنل روشنایی کافی برای مشاهده محتوا در شرایط نوری شدید دارد. قدرت این ساعت به واسطه تراشه 5 نانومتری W920 تأمین می‌شود، چیپستی که دارای دو هسته پردازشی است و 16 گیگابایت حافظه داخلی و 1.5 گیگابایت حافظه رم آن را همراهی می‌کند.

Galaxy Fit 2

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

  • نوع کاربری: روزمره، رسمی
  • صفحه نمایش AMOLED
  • قابلیت‌ها: کنترل ضربان قلب، نمایش وضعیت آب و هوا

از جمله بهترین اسمارت واچ های سامسونگ می‌توان Samsung Galaxy Fit2 را نام برد. این مدل بسیار زیبا و با دوام است.

این مدل نسبت به نسل اول Galaxy Fit که عملکرد یک هفته‌ای مطلوب باتری داشت، بهتر ظاهر شده و دوام باتری بیشتری دارد. از دیگر مشخصات اصلی این مدل می‌توان به ساخت سبک‌تر با مکانیزم بستن راحت‌تر بند و صفحه نمایش AMOLED با وضوح بالاتر، اشاره کرد.

اگرچه طول عمر و دوام باتری این مدل واقعاً چشمگیر است، اما این ساعت به اندازه مدل‌هایی مانند Galaxy Watch Active 2 یا Watch3 یک ساعت هوشمند موفق نیست.

از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های این مدل می‌توان به نظارت بر ضربان قلب، نمایش وضعیت آب و هوا، یادآوری تقویم، ردیابی خواب و پروفایل‌های ورزشی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های سامسونگ در بازار

بهترین تلویزیون های گیمینگ در بازار

Galaxy Fit

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

  • نوع کاربری: روزمره، ورزشی
  • صفحه تمام رنگی AMOLED
  • حسگر ضربان قلب
  • ماندگاری طولانی باتری

گلکسی فیت یک ردیاب تناسب اندام ساده و محکم و از برترین گلکسی واچ های سامسونگ است. این دستگاه باریک و کارآمد است و صفحه نمایش تمام رنگی AMOLED  آن 0.95 اینچ است.

در حالی که فاقد GPS داخلی است، اما به طور مداوم ضربان قلب را با روزرسانی دقیق و در زمان واقعی کنترل می کند. این محصول با فول شارژ، هشت روز دوام باتری دارد.

همچنین دارای دوام درجه نظامی است، یعنی شما با داشتن این دستگاه در تمرینات دقیق، از مسیر دویدن تا استخر، خیالتان راحت‌تر خواهد بود که آسیبی نمی‌بیند و خراب نمی‌شود.

Galaxy Fit E

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

  • نوع کاربری: روزمره، ورزشی
  • اندازه صفحه نمایش: 0.74 اینچ
  • درای حسگر ضربان قلب
  • مقاوم در برابر آب و گرد و غبار

ساعت هوشمند Galaxy Fit E فاقد gps است اما از برترین گلکسی واچ های سامسونگ به شمار می‌آید. سامسونگ برای جنس بند آن از سیلیکون استفاده کرده است.

صفحه‌نمایش این مچ بند هوشمند لمسی نیست. اکثر مچ بندها و ساعت‌های هوشمند برند سامسونگ برای قفل کردن بند از نوع سگکی ساده استفاده می‌کنند و سامسونگ در مورد این مچ بند هوشمند هم از این قابلیت استفاده کرده است.

صفحه نمایش این مچ بند هوشمند دارای اندازه ۰.۷۴ اینچی است و قابلیت اتصال با بلوتوث و قابلیت ضدآب و ضد ضربه بودن دارد و همچنین در برابر گرد و غبار نیز مقاوم است و می‌توان گفت این مچ بند هوشمند از لحاظ کیفیت هیچ کمبودی ندارد. این مدل بهترین ساعت هوشمند سامسونگ در بازار است که می‌توان خریداری کرد.

 

بیشتر بخوانید:

بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت

بهترین مادربرد گیمینگ در بازار

Galaxy Watch 4 LTE

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ
بهترین ساعت هوشمند سامسونگ
  • نوع کاربری: رسمی، روزمره، ورزشی
  • کم وزن و سبک
  • حسگرها: شتاب‌سنج، فشارسنج و شمارش ضربان قلب

صفحه‌نمایش این نسخه از ساعت Galaxy Watch4 سامسونگ 1.4 اینچی دارد و برای ساخت آن از فناوری super AMOLED استفاده شده است. رزولوشن صفحه‌نمایش 450 × 450 پیکسل است و تصویر واضح و شفافی را به نمایش می‌گذارد.

حسگرهای این ساعت شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و شمارش ضربان قلب هستند. با به‌همراه‌داشتن این ساعت، خیالتان بابت تمامی مسئولیت‌هایی که در طول روز دارید راحت می‌شود.

قابلیت ضدآب این ساعت که بهترین ساعت هوشمند سامسونگ است، باعث می‌شود بتوانید از آن در شنا کردن استفاده کنید. حاشیه این محصول جدید سامسونگ به لمس حساس است.

صفحه Galaxy Watch4 رابط کاربری بسیار آسانی دارد و کاربر می‎‎تواند فوراً و تنها با یک بار ضربه روی صفحه به اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی پیدا کند.

Galaxy Watch 3

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

  • صفحه نمایش لمسی
  • نوع کاربری: رسمی، روزمره
  • قابیلت‌ها: GPS، شمارش ضربان قلب، فشارسنج و …

اندازه صفحه نمایش این مدل 1.2 اینچ است و از فناوری Super AMOLED ساخته شده است. وضوح صفحه نمایش 360 360 360 پیکسل است و تصویری واضح را نمایش می‌دهد.

این ساعت دارای انواع حسگرها است که به شما امکان می‌دهد فعالیت‌های روزانه خود را به راحتی اندازه گیری کنید. این سنسورها شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و مانیتور ضربان قلب است.

با این ساعت از تمام مسئولیت‌هایی که در طول روز بر عهده دارید خلاص می‌شوید. ویژگی ضد آب بودن این ساعت به شما امکان می دهد از آن برای شنا استفاده کنید.

اگر به دنبال خرید بهترین اسمارت واچ های سامسونگ هستید، این مدل انتخابی حرفه‌ای است.

بیشتر بخوانید:

بهترین تبلت‌های قلم‌دار در بازار 

بهترین تبلت‌های دانش‌آموزی

Samsung Galaxy Watch Active

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

  • نوع کاربری: ورزشی، رسمی
  • طراحی سبک و براق
  • ردیابی تناسب اندام در تمام روز
  • امکان پخش موسیقی تا 45 ساعت

اگر دوست دارید بهترین ساعت مچی سامسونگ را بخرید که در کنار جلوه ساعت، ردیاب تناسب اندام داشته باشد گلکسی Samsung Galaxy Watch Active انتخابی هوشمندانه است.

نه تنها از نظر ردیابی سلامت و تناسب اندام بهترین ساعت هوشمند سامسونگ است بلکه با ظاهر اسپرت، وزن سبک و مقرون به صرفه بودن، حق دارد در لیست بهترین ساعت هوشمند سامسونگ قرار گیرد.

این مدل از گواهی دوام درجه نظامی و صفحه نمایش پاسخگو Super-AMOLED در اندازه 1.1 اینچی برخوردار است که یکی دیگر از امتیازات خوب این پوشیدنی  است.

همچنین توانایی استفاده از آن به عنوان یک پخش کننده موسیقی مستقل بدون داشتن گوشی نیز فراهم شده است. این ساعت که بهترین ساعت مچی سامسونگ است، از امکان ردیابی حرکات و تمرینات ورزشی، ردیابی خواب و نظارت بر استرس هم برخوردار است و یک همراه جذاب و پرستار ویژه برای شما است.

Galaxy Watch Active 2

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

  • نوع کاربری: ورزشی، رسمی
  • قابلیت‌ها: GPS، مقاومت در برابر آب، حسگر ضربان قلب، کنترل فشار خون
  • صفحه نمایش لمسی
  • صفحه نمایش 1.2 اینچی

اگر برای خرید بهترین ساعت مچی سامسونگ به مدل اسپرت علاقه دارید، Samsung Galaxy Watch Active 2 یک گزینه برتر است.

این مدل با فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم ساخته شده و در دو اندازه (40 میلی متر و 44 میلی متر) در دسترس است. همچنین از یک نمایشگر Super-AMOLED با عملکرد همیشه روشن برخوردار است.

مدل آلومینیومی منحصراً با یک بند لاستیکی اسپرت عرضه می‌شود، در حالی که گزینه فولاد ضد زنگ با یک بند چرمی مد روز ارائه می‌شود.

این ساعت با یک بار شارژ می‌تواند تا 60 ساعت دوام آورد. همچنین می‌توانید با انتخاب برنامه‌های تناسب اندام شخص مانند MyFitnessPal و Strava از مشخصات خوب این ساعت برای فعالیت ورزشی بهره مند شوید.

نظارت بر سطح استرس، یادآوری و تایمر شستن دست و همچنین کنترل فشار خون و نوار قلب از مشخصات خوب این ساعت است.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان

Samsung Gear Sport

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

  • نوع کاربری: رسمی، روزمره
  • درای GPS داخلی، کنترل ضربان قلب، کالری‌سوزی
  • مقاوم در برابر آب
  • برخورداری از NFC

این مدل بهترین ساعت هوشمند سامسونگ در بازار است. این ساعت هوشمند ارزان قیمت از نظر طراحی شیک است و تقریبا شبیه به Watch Active 2 و طراحی کلاسیک Watch 3 است.

این دستگاه مجهز به یک نمایشگر 1.2اینچی Super-AMOLED و حاشیه چرخشی محبوب برای پیمایش سریع برنامه / ویجت است.

این محصول نیز به طور کلی نسبت به گلکسی واچ کوچک‌تر و سبک‌تر است و از مشخصات خوبی چون GPS داخلی و نظارت بر ضربان قلب، شمارش کالری‌سوزی و مقاومت در برابر آب تا 50 متر برخوردار است.

همچنین امکان کنترل دستگاه‌های سامسونگ موجود در خانه، در قالب برنامه خانه هوشمند و توانایی پاسخگویی به تماس‌ها و پیام‌ها را هم دارد، البته به شرط اینکه گوشی سامسونگ داشته باشید.

Gear S3 Classic

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

  • نوع کاربری: رسمی، روزمره
  • ساخته شده از چرم و فولاد ضد زنگ
  • دارای GPS داخلی، نظارت بر ضربان قلب، ردیابی خودکار تمرینات ورزشی

اگر دوست دارید بهترین ساعت هوشمند سامسونگ را Samsung Gear S3 Classic می‌تواند مناسب شما باشد. این ساعت ممتاز از مواد با کیفیت مانند چرم و فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

این ساعت هوشمند یک صفحه نمایش 1.3 اینچی با طراحی کلاسیک دارد که برای افرادی با مچ دست بزرگ‌تر مناسب است. به نظر می رسد طراحی تنها نقطه قوت و مشخصه اصلی این محصول باشد.

اما باید بدانید که Samsung Gear S3 Classic از ویژگی های هوشمند و ردیابی تناسب اندام هم برخوردار است مانند: GPS داخلی، نظارت مستمر بر ضربان قلب و ردیابی خودکار تمرینات ورزشی.

عمر باتری آن نیز مناسب است و تا سه روز دوام دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند زنانه

بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تومان

Gear S3 Frontier

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

  • نوع کاربری: روزمره، ورزشی
  • قابلیت‌ها: حسگر ضربان قلب، مقاومت در برابر آب
  • صفحه نمایش لمسی و کنترل موسیقی
  • اندازه صفحه نمایش: 1.3 اینچ

این ساعت با کمک بند اسپرت و قاب خاکستری زیبایی که دارد توانسته نظر همگان را به خود جلب کند.

از اولین ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توان به GPS آن اشاره کرد. اگر شما اهل دویدن و مسیریابی با ساعت هوشمند هستید می‌توانید از این محصول کمک بگیرید.

دیگر ویژگی آن می‌توان به افزایش حافظه داخلی نسبت به نسخه قبلی آن تا 50 درصد اشاره کرد که باعث شده تا سرعت پردازش اپ‌های ساعت هوشمند Gear S3 Frontier افزایش چشمگیری داشته باشد.

همچنین برای صفحه‌نمایش آن از SUPER AMOLED و اندازه 1.3 اینچی کمک گرفته شد که با رزولوشن 360×360 و تراکم 278 پیکسلی بر اینچ وضوح صفحه‌نمایش حتی در زیر نور شدید آفتاب هم می‌توانید به خوبی کار کنید.

به علاوه، مقاومت بسیار خوب این ساعت هوشمند در برابر خط وخش با کمک Gorilla Glass SR+ بسیار عالی است و باعث شده بهترین ساعت هوشمند سامسونگ باشد.

Samsung Galaxy Watch 46mm

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

  • نوع کاربری: روزمره، ورزشی
  • قابلیت‌ها: GPS، Bluetooth
  • حسگرها: گام شمار، شمارش ضربان قلب، فشارسنج، اکسیژن خون
  • صفحه نمایش لمسی

صفحه نمایش Samsung Galaxy Watch4 دارای اندازه 1.4 اینچی و فناوری Super AMOLED است. وضوح صفحه نمایش بالاست و تصویری واضح را نمایش می‌دهد.

از قابیلت‌های این مدل که بهترین ساعت هوشمند سامسونگ است می‌توان به سنسور شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و مانیتور ضربان قلب اشاره کرد.

ویژگی ضد آب بودن این ساعت به شما امکان می‌دهد هنگام شنا از آن استفاده کنید. لبه این محصول جدید سامسونگ به لمس حساس است.

صفحه نمایش Galaxy Watch4 دارای رابط کاربری بسیار ساده‌ای است و کاربر می‌تواند تنها با یک ضربه روی صفحه به برنامه‌های مختلف دسترسی فوری داشته باشد.

سوالات متداول

اسمارت واچ سامسونگ چی بخریم؟

ساعت‌های هوشمند سامسونگ همگی دارای حرفه‌ای و زیبا هستند و قابلیت‌های بسیاری دارند. برای اینکه بتوان برترین گلکسی واچ های سامسونگ را خریداری کرد، بهتر است به نیاز خود توجه کرد و براساس آن تصمیم گرفت که چه مدلی مناسب است. البته باید به قیمت هم توجه داشت.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ کدام است؟

اگر قصد خرید بهترین ساعت مچی سامسونگ را دارید این مطلب می‌تواند به خوبی به شما کمک کند. در این مطلب بهترین اسمارت واچ های سامسونگ معرفی شدند، ویژگی‌ها و قابلیت‌های آنها نیز بیان شد و شما می‌توانید براساس آنها بهترین انتخاب را داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین ساعت هوشمند سامسونگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر