;
coinex

واردات پیکاپ جک T9 به ایران قطعی شد [+مشخصات و قیمت جک تی 9 در ایران]

واردات پیکاپ جک T9 به ایران قطعی شده و به نظر می‌رسد به زودی شاهد واردات نسل جدید این پیکاپ پرفروش و محبوب به کشور خواهیم بود.

کمپانی جک اخیرا اعلام کرده که پیکاپ جک تی 9 را در دو نسخه دیزلی و الکتریکی به بازار استرالیا عرضه خواهد کرد و این نسخه‌ها از نظر ظاهری نیز با نمونه‌های پیشین تی 9 متفاوت هستند. جک T9 یا جک هانتر پیکاپی از کمپانی معروف جک است که بعد از T8 به بازار عرضه شده و آمار فروش خوبی در کشورهای شرق آسیا ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: واردات اشکودا اسلاویا به ایران قطعی شد [+مشخصات و قیمت اشکودیا اسلاویا در ایران]

قطعی شدن واردات پیکاپ جک T9

نسل جدید پیکاپ جک T9 در بخش دماغه خود تفاوت چشمگیری نسبت به نسل قبل دارد. چراغ‌های جلو خودرو مانند نسخه‌های پیشین و به سبک و سیاق زبان طراحی جدید جک مانند آنچه در X7 یا KMC K7 دیده بودیم، به صورت پکیج دو قسمتی طراحی شده‌اند و یک نوار ضخیم پلاستیکی اطراف آن‌ها را دربرگرفته است.

واردات پیکاپ جک T9 به ایران قطعی شد [+مشخصات و قیمت جک تی 9 در ایران]

جلوپنجره خودرو نیز برخلاف قبل دیگر خطوط افقی ندارد و لوگو JAC نیز از روی آن حذف شده است. گرافیک داخلی جلوپنجره جک T9 در نسخه جدید به حالت خطوط کرومی عمودی درآمده و واژه HUNTER بر پیشانی آن به چشم می‌خورد. کاپوت این محصول حالتی کاملا عضلانی دارد و نسبت به نسل قبل، شکل و شمایل استخوانی‌تری برای پیکاپ هانتر به ارمغان آورده است.

در کناره ها، طراحی تقریبا مشابه با T8 یا KMC T8 است، با این تفاوت که یک نوار پلاستیکی اطراف گلگیرها و پایین قسمت بار را فرا گرفته است. چراغ‌های عقب نیز از گرافیک مدرن‌تری برخوردار گشته‌اند.

واردات پیکاپ جک T9 به ایران قطعی شد [+مشخصات و قیمت جک تی 9 در ایران]
واردات پیکاپ جک T9
در داخل کابین هم تغییرات قابل توجهی به چشم می‌خورد. مانیتور خودرو و پنل آن شکل و شمایل عمودی به خود گرفته‌اند و تریم داخلی خودرو دو رنگ است و در بخش‌هایی از آن از طرح چوب استفاده شده است. طراحی غربیلک فرمان و کلاستر خودرو نیز از سطح و سگمنت یک پیکاپ به واقع فراتر است!

در زمینه امکانات و قابلیت‌های رفاهی جک تی 9 باید گفت که این محصول دارای مواردی چون دریافت ۵ ستاره ایمنی از  ANCAP، هفت عدد ایربگ، سیستم ترمز اضطراری، سیستم هشدار برخورد از جلو، رادار بین خطوط، رادار نقطه کور، رادار عبور از پشت خودرو، کروز کنترل تطبیقی، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم پایش باد تایرها، شارژر وایرلس، سانروف، صندلی جلوهای برقی و غیره است.

جک T9 دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۵۳۳۰، ۱۹۶۵ و ۱۹۲۰ میلی متر است و فاصله محوری آن هم ۳۱۱۰ میلی‌متر اعلام شده است.

پیکاپ تی 9 در بخش فنی به پیشرانه‌های مختلفی شامل پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ بنزینی و ۲ لیتری توربودیزل مجهز است و قرار است به زودی یک نسخه الکتریکی نیز برای آن ارائه شود. نمونه توربودیزل این پیکاپ قادر به تولید بیشینه قدرت ۱۶۸ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۴۱۰ نیوتن‌متر است که عدد قابل توجهی محسوب می‌شود و این اعداد برای نمونه بنزینی هم به ترتیب ۱۸۷ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتن‌متر هستند.

واردات پیکاپ جک T9 به ایران قطعی شد [+مشخصات و قیمت جک تی 9 در ایران]

جعبه دنده این پیکاپ نیز یک نمونه شش دنده دستی یا هشت سرعته اتوماتیک ساخت ZF است. نحوه انتقال قدرت در این خودرو هم مانند نسل قبل یعنی T8 به صورت دو دیفرانسیل با حالت‌های مجزای چرخ‌های عقب، چهار چرخ سبک و سنگین است.

قابلیت یدک‌کشی این پیکاپ هم ۳۵۰۰ کیلوگرم است. سیستم تعلیق عقب T9 از نوع فنر شمش است و این پیکاپ مانند T8 قابلیت نصب انواع کیت‌های زیربندی را هم دارد.

بیشتر بخوانید: واردات بایک X55 توسط دیار خودرو ؛ بررسی مشخصات و قیمت بایک بیجینگ X55 در ایران

احتمال حضور پیکاپ T9 در بازار ایران

واردات پیکاپ جک T9 به ایران قطعی شد [+مشخصات و قیمت جک تی 9 در ایران]

با توجه به استقبال خوب از پیکاپ‌های اتومات در ایران و از سوی دیگر عرضه پیکاپ‌های اتوماتیک جدیدی چون بهمن G9، فوتون تونلند G7 و کلوت اتوماتیک، بعید نیست که کرمان موتور برای عقب نماندن از بازار پیکاپ‌های اتومات، به سراغ نسخه 2 لیتری توربو بنزینی T9 با گیربکس 8 سرعته ZF برود و در این صورت می‌تواند رقابت جذابی با خودروهایی چون بهمن G9 یا فوتون تونلند G7 رقم بزند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره واردات پیکاپ جک T9 چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (12 نظر)

    ماشین عالی هست فقط اگه مشخص بشه کی وارد بازار میشه خیلی خوبع ولی باید به قیمت توجه کرد که قیمت خوبی داشه باشه از نظر من قیمت پاین یک میلیاردو پانصد ملیون تومن باشد خیلی خوب میشه

    پاسخ

    اینجاست که شاعر میفرماید :

    شما دمتون گرمه ولی …
    نفست هم از جای گرم…!!

    پاسخ

    دمتون گرم ولی وقتی یه عده میتونن بخرن بقیه نه چه فایده

    پاسخ

    اینجاست که شاعر میفرماید :

    شما دمتون گرمه ولی …
    نفست هم از جای گرم…!!

    پاسخ

    چینی ها فقط بلدن ورق و پلاستیک رو خوب کپی کنن
    که شکل ماشین بشه اشتباه نکنید

    پاسخ

    فقطjmc

    پاسخ

    فقط سیستم تعلیق بهمن جی ۹ به کل این خودرو ارزش دارد چه برسد که نمونه های فیس لیفت بهمن جی ۹ را بهمن موتور وارد کند آنوقت هیچ پیکاپی یارای رقابت با بهمن جی ۹ را ندارد چه از لحاظ سیستم تعلیق و راحتی چه از لحاظ قدرت و گشتاور چه از لحاظ جثه و غول پیکر بودن و مونتاژ بی عیب و نقص گروه خودروسازی بهمن دیگر بماند

    پاسخ

    کاملا قبول دارم سیستم تعلیق فنر شمش یعنی اگر ۵ نفر سنگین وزن هم داخل ماشین باشند باز هم مثل فرغون زیر پای ماشین خشک است تازه اگه حدود ۱ تن بار داخل قسمت عقب بگذارید زیر پای ماشین از لحاظ نرمی میشه مثل دنا پلاس خوب ما اینهمه پول بدیم برای این زیر پای ماشین از لحاظ خشک و بد سواری دادن مسلما به بهمن جی ۹ نمی رسد تازه نسخه ئ نیو فیسش اگه بهمن جی ۹ بیاد حتی اگه نیو فیسش که هیچ فیس لیفتش هم بیاد دیگه تا ۴ الی ۵سال آینده هیچ رقیبی برای بهمن جی ۹ آنهم با مونتاژ گروه خودروسازی بهمن نیست ولی اگه نسخه ئ دیزلی را وارد کنند به لطف ۴۱۰ نیوتون بر متر گشتاور بعد از بهمن جی ۹ میتواند برای کرمان موتور فروش بسیار بالایی را رقم بزند ولی دقت کنید نسخه ئ دیزلی را نه نسخه ئ بنزینی اگه نسخه ئ بنزینی را وارد کنند از الآن مثل روز روشن است که مسلما ضرر هنگفتی خواهند کرد تازه آمیکو دارد خود را آماده میکند برای آرتیستون نیو فیس که با آمدن هوانگوای ان ۷ نیو فیس یا همان آمیکو آرتیستون نیو فیس میشه رقیب سفت و سخت بهمن جی ۹ فقط کرمان موتور ۱ شانس دارد واردات جک هانتر نیو فیس ۲ لیتری توربو دیزل با گیربکس ۸ سرعته زد اف آلمان آنوقت میتواند روی فروش بالا حساب ویژه ای باز کند

    پاسخ

    پراید هم صندلی جلوش برقیه.پرایدو بعضی مواقع به نرکن یا رباط یا جارو برقی تبدیل میشه.پراید از نسل تبدیل شوندگان هست.پدر ماشینای ایران پراید.

    پاسخ

    ولی پراید ذاتا کره ای هست کلاس پراید رو پایین نیارید😉😉

    پاسخ

    پراید ذاتا کره‌ای نیست، پراید ذاتا فوردآمریکایی هست!

    پاسخ

    جلوش و داخلش خوشگله پشت ماشین معمولیه و موتورش باید بالای ۲۰۰اسب میبود تا جذاب بشه وقیمتشم اگر حوالیه ۱ ملیارد تموم بشه موفقه

    پاسخ