;
coinex

برنامه فروش خودروهای وارداتی کیا در بورس مشخص شد

برنامه فروش خودروهای وارداتی کیا مشخص شد. در این برنامه فروش تعداد 9 خودروی وارداتی کیا در بورس کالا عرضه خواهند شد.

برنامه فروش خودروهای وارداتی کیا توسط شرکت کوشا خودرو اعلام شد. کوشا خودرو اولین شرکتی بود که خودروهای کیا را وارد ایران کرد. این شرکت قصد دارد تا به زودی تعداد 9 مدل خودروی دیگر از این برند کره‌ای را وارد کشور کند و آنها را در بورس کالا به فروش برساند. این شرکت همچنین قصد دارد تا در مجموع تعداد 2 هزار و 140 دستگاه خودرو را در بورس کالا به فروش برساند.

بیشتر بخوانید: سقوط قیمت شاهین سایپا در بورس کالا در نتیجه عدم استقبال خریداران!

برنامه فروش خودروهای وارداتی کیا مشخص شد

کوشا خودرو نگین اولین محموله وارداتی در دوره جدید را با محصولات کیا به ایران آورد. البته که اولین محموله کوشا خودرو شامل خودروهای نمونه جهت اخذ مجوزها بوده و به گفته مدیران ارشد این شرکت واردکننده، قرار است تا بزودی محموله اصلی ۹ مدل از خودروهای کیا به ایران وارد شود.

در محموله نخست خودروهای کیا نام خودروهای سواری ریو، سراتو، سونت، پگاس، سلتوس، اسپورتیج، K5، پیکانتو و سید دیده می‌شود و کوشا خودرو می‌خواهد تا روزهای آتی عرضه این خودروهای وارداتی و کره‌ای را در بورس کالا انجام دهد. برخی محصولات وارداتی این شرکت در سری اول با حداقل تیراژ ۷۰ دستگاه و حداکثر تیراژ ۵۰۰ دستگاه به فروش می‌رسند.

با توجه به جدول زیر، کوشا خودرو می‌خواهد تا در اولین عرضه خودرو در بورس کالا دو هزار و ۱۴۰ دستگاه از محصولات وارداتی کیا را به فروش برساند. هنوز به صورت رسمی قیمت پایه خودروهای وارداتی این نشان کره‌ای برای فروش در بورس کالا اعلام نشده است.

برنامه فروش خودروهای وارداتی کیا مشخص شد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره برنامه فروش خودروهای وارداتی کیا چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر