;
coinex

بسته اینترنت همراه اول به مناسبت روز مادر 1401 [+نحوه فعالسازی هدیه روز مادر همراه اول]

بسته اینترنت همراه اول به مناسبت روز مادر 1401 برای تمامی کاربران در دسترس قرار گرفت. برای فعالسازی این بسته با ما باشید.

بسته اینترنت همراه اول به مناسبت روز مادر 1401 فعال شد. همراه‌اول همیشه برای ارائه خدمات خود در روزهای مناسبتی سال پیشتاز بوده و هست.

این اپراتور همراه کشور برای این روز فرخنده، سه بسته متنوع در نظر گرفته است که به دلخواه می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.  در ادامه مطلب با روش فعالسازی هدیه روز مادر همراه‌اول با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید: ارائه بسته‌های اینترنت متناسب با الگوی مصرف کاربران با تکیه بر هوش مصنوعی توسط همراه اول!

بسته اینترنت همراه اول به مناسبت روز مادر 1401 در دسترس قرار گرفت

همراه اول به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر، بسته‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است که تمامی مشترکان همراه اولی قادر به سفارش و استفاده از آن‌ها هستند.

همراه اول با طراحی سه بسته ویژه سه‌روزه مکالمه، ترکیبی و اینترنت، روز مادر و زن را به تمامی مشترکانش تبریک گفته است. بسته اینترنت روز مادر 1.5 گیگابایت حجم دارد و به قیمت 6 هزار تومان برای مشترکین همراه اول عرضه می‌شود.

همچنین به مناسبت این روز بسته مکالمه 300 دقیقه‌ای به قیمت سه هزار تومان و بسته ترکیبی با 200 دقیقه مکالمه و 2 گیگابایت اینترنت به قیمت 9 هزار تومان عرضه شده است.

بسته اینترنت همراه اول به مناسبت روز مادر 1401 در دسترس قرار گرفت

نحوه فعال‌سازی بسته اینترنت ویژه روز مادر

تمامی مشترکان همراه اولی که علاقه‌مند به فعال‌سازی یکی از این بسته‌های ویژه 3‌ روزه برای خود یا هدیه به دیگران هستند، می‌توانند از چهارشنبه 21 دی تا پایان روز جمعه 23 دی با شماره‌گیری کد دستوری #67*100* نسبت به خرید آن اقدام کنند.

پس از شماره‌گیری این کد با خط همراه اولی خود، درصورتی‌که نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید عدد 9 را درج کنید. با ارسال عدد یک نیز به مرحله خرید بسته‌ها وارد می‌شوید و می‌توانید از میان سه گزینه معرفی‌شده، عدد بسته مورد‌نظر را درج کنید.

سپس این سؤال از شما پرسیده می‌شود که قصد دارید بسته را برای خود یا شماره دیگری فعال کنید؟ در‌واقع این فرصت به مشترکین همراه اول داده شده تا بتوانند این بسته را به سایرین همچون مادر یا همسر خود هدیه کنند.

بسته اینترنت همراه اول به مناسبت روز مادر 1401 در دسترس قرار گرفت

در انتها نیز مبلغ بسته موردنظر به‌همراه 9 درصد مالیات از حساب شما کسر شده و پیامک فعال‌سازی برایتان ارسال می‌شود. درصورتی‌که از مشترکین اعتباری هستید، توجه داشته باشید پیش از خرید این بسته‌ها، حسابتان به‌اندازه کافی موجودی داشته باشد.

گفتنی است جمعه 23 دی 1401 مصادف با بیستم جمادی‌الثانی و سالروز ولادت حضرت زهرا (س) است. این روز در ایران برای گرامیداشت مقام مادر و زن نام‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بسته اینترنت همراه اول به مناسبت روز مادر 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    این هدیه است یا کلاه برداری؟برای هدیه که از کسی پول نمیگیرندنمیدانم جای کلمات ومعانی ان تغییر کرده ماخبر نداریم.هدیه بخوره توسرتون فیلترو بردارین وبسته هارو به قیمت منطقی بدین هدیه نخواستیم.

    پاسخ

    سلام من یک کارگرم ک ۵ روزه میرم سر گذر ب خاطره سرما کار بهم نمیخوره ب فاطمه زهرا ع دوتا طفل داررم مستعجرم ب همون حضرت عباس ع قسمتون میدم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه ب همین امام رضاع فقط هزارتومن دارم پول نون واسه بچه هام ندارم تورو ب خدا ب امام حسین ع انسانیت کنین کمکم کنین شماره کارت
    ۵۸۵۹۸۳۱۱۳۸۸۹۰۲۴۸ تجارت

    پاسخ

    لعنت بهتون که از این روز هم سو استفاده میکنید

    پاسخ

    هر گیک رو میدن ۴هزار تومان آخه این کجاش هدیه هست

    پاسخ

    به مناسبت روز مادر کلاه برداری این اپراتور ها شدت گرفت

    پاسخ