;
coinex

لغو آزمون آیلتس در ایران تا اطلاع ثانوی ؛ پشت‌پرده این تصمیم چیست؟

خبری از دیروز در فضای مجازی دست‌به‌دست شده است که موضوع آن، لغو آزمون آیلتس در ایران است. این تصمیم بر چه مبنایی گرفته شده است و پشت‌پرده ماجرا چیست؟

لغو آزمون آیلتس در ایران تا اطلاع ثانوی در ایران جنجالی دوباره بوجود آورد. از دیروز 21 دی‌ماه 1401 خبری مبنی‌بر لغو آزمون آیلتس در فضای مجازی پیچیده است. بر این اساس، برخی از کاربران و داوطلبین نیز عنوان کردند که، پیامکی با همین مضمون دریافت کرده‌اند. البته موضوع هنوز توسط مراجع ذی‌ربط تأیید نشده است. اما ماجرا از چه قرار است و در پست‌پرده این تصمیم چه می‌گذرد؟

بیشتر بخوانید: آمار مهاجرت ایرانیان 1401 / رتبه ایران در مهاجرپذیری و مهاجرفرستی

لغو آزمون آیلتس در ایران جنجال‌ساز شد

اخباری مبنی بر لغو برگزاری آزمون آیلتس از دیروز 21 دی ماه در فضای مجازی و برخی موسسات برگزاری دوره‌های آمادگی برای این آزمون در حال منتشر شدن است.

به گزارش اعتمادآنلاین، هر چند هنوز صحت لغو برگزاری آزمون آیلتس در کشور مورد تایید مراجع ذی‌صلاح قرار نگرفته است، اما برخی داوطلبان مدعی شده‌اند که پیامی با این مضمون دریافت کرده‌اند.

لغو آزمون آیلتس در ایران جنجال‌ساز شد
عدم برگزاری آزمون آیلتس در ایران

در پیامی که به اشتراک گذاشته شده آمده:

با سلام؛ … تمامی آزمون های آیلتس در سرتاسر کشور از اسفند ماه تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد. لطفا دقت بفرمایید برگزاری آزمون فقط برای داوطلب هایی که تا به امروز ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ در ماه های اسفند به بعد ثبت نام کردند، برگزار خواهد شد.

گفتنی است که هنوز دلایل این تصمیم یا صحت آن مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره لغو آزمون آیلتس در ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر