;
coinex

آغاز تولید آزمایشی آیفون 15 در چین ؛‌ کارخانه بحران‌زده تولید نسل جدید آیفون را آغاز کرده است؟

براساس گزارشی از منابع آگاه بازار، خبری مبنی بر آغاز تولید آزمایشی آیفون 15 در چین از سوی شرکت فاکسکان منتشر شده که بر طرفداران این گوشی تاثیر می‌گذارد.

مطابق گزارشی از نشریه اکونومیک دیلی نیوز، آغاز تولید آزمایشی آیفون 15 در چین از سوی کارخانه فاکسکان کلید خورده تا برنامه‌های اپل برای زمان معرفی و عرضه گوشی جدید خود کاملاً محقق شود. براساس انتظارات، باید شاهد عرضه این گوشی هوشمند در اواخر سال 2023 باشیم. اما تولید زودهنگام آزمایشی این دستگاه مطابق روال سابق آغاز شده تا بررسی‌های لازم در مورد آن صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: سری آیفون 15 احتمالا 5 عضو دارد؛ بازگشت مینی؟

آغاز تولید آزمایشی آیفون 15 در چین

براساس گزارش منتشر‌شده و به نقل از منابع آگاه، به نظر در این دوره با روند تولید انبوه متفاوتی در آیفون 15 روبرو باشیم. علت آن هم تولید تقریباً همزمان در دو کشور چین و هند بوده که شرایط را متفاوت خواهد کرد.

به‌نظر این موضوع روی زمان تولید انبوه آیفون تاثیر گذاشته و آن را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. در سال‌های پیش زمان تولید انبوه در این دو کشور، بین شش تا نه ماه فاصله داشت. سال 2022 شاهد کاهش این فاصله زمانی تا دو ماه بودیم و در سال جاری میلادی نیز طبق برنامه‌ها این زمان حتی تا چند هفته کاهش پیدا خواهد کرد.

آغاز تولید آزمایشی آیفون 15 در چین

گوشی‌های آیفون طرفداران خاص خود را در بازار داشته که غالباً از روال همیشگی این شرکت، جهت انجام تست‌های لازم، طی ماه‌ها قبل از تولید انبوه، آگاه هستند. در همین راستا خبر آغاز تولید آزمایشی آیفون 15 در چین از سوی کارخانه فاکسکان به منظور انجام آزمایش‌های اولیه روی این سری گوشی‌ها کاملاً قابل پیش‌بینی بود.

مطابق پیش‌بینی‌ها آیفون 15 در چهار مدل و با اندازه‌های سری آیفون 14 رونمایی خواهد شد که شامل آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 اولترا می‌شود. همچنین طبق اخبار غیررسمی، ظاهراً آیفون 15 پرو و آیفون 15 اولترا با قاب تیتانیومی، دکمه‌های ولوم لمسی حالت جامد و USB-C با سرعت انتقال سریع‌تر ساخته خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آغاز تولید آزمایشی آیفون 15 در چین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر