;
coinex

دانلود جذاب ترین عکس‌ های نسلیهان آتاگول برای تصویر زمینه گوشی

جذاب ترین عکس‌ های نسلیهان آتاگول برای تصویر زمینه گوشی را از ادامه این نوشتار دانلود کرده و از قسمت تنظیمات برای بک‌گراند گوشی خود انتخاب کنید.

زندگینامه نسلیهان آتاگول

نسلیهان آتاگول (به ترکی استانبولی: Neslihan Atagül) بازیگر جوان اهل ترکیه است. نسلیهان در تاریخ ۲۰ اوت ۱۹۹۲ در استانبول متولد شد. پدرش راننده و مادرش یک زن خانه‌دار بود. پدرش از چرکس و مادرش بلاروسی تبار است.

او با بازی در فیلم سینمایی عشق اول (۲۰۰۶) به شهرت رسید. اولین بازیگری خود را در مجموعه تلویزیونی برگ‌ریزان (۱۰–۲۰۰۶) در نقش دنیز و بعداً در فیلم برزخ (۲۰۱۱) بازی کرد.

در همان سال در مجموعه تلویزیونی پدر عزیزم (۲۰۱۱) ظاهر شد. آتاگول برای بازی در فیلم‌های فاتح حربیه (۲۰۱۳–۲۰۱۴) و عشق سیاه (۲۰۱۵–۲۰۱۷) مورد توجه بین‌المللی قرار گرفت. وی دور از بازیگری سهام دار یک شرکت حمل و نقل دریایی است که آن شرکت توسط یک خانواده ایرانی کنترل می‌شود.

او نقش شخصیت ناره را در مجموعه تلویزیونی دختر سفیر، که از ۱۷ دسامبر ۲۰۱۹ شروع به پخش از استار تی‌وی کرد، ایفا کرد. بعد از سی و پنجمین قسمت آن که در ۱۱ ژانویه ۲۰۲۱ منتشر شد، سریال را به دلیل مشکلات سلامتی / سندرم روده نشت‌کننده ترک کرد. آخرین سریال تلویزیونی نسلیهان، “در امتداد شب” که بعد از نمایش چند قسمت تمام شد. در این سریال با شوهرش “کادیر دوغلو” همبازی بود.

بیشتر بخوانید:

دانلود جذاب ترین عکس‌ های نسلیهان آتاگول برای تصویر زمینه گوشی

دانلود والپیپر نسلیهان آتاگول

والپیپر نسلیهان آتاگول
دانلود والپیپر نسلیهان آتاگول

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر