;
coinex

تصاویر لو رفته از برند موبایل هانده ارچل + [تلفن همراه گران قیمت بازیگر ترک]

برند موبایل هانده ارچل بازیگر زیبای ترک که چهره تبلیغاتی بسیاری از شرکت‌ها و برندها همچون سیگنال، آتاسای و دیزنی پلاس است، چیست؟

بیشتر بخوانید:

جنجالی ترین تصاویر عاشقانه از هانده ارچل و کرم بورسین

برند موبایل هانده ارچل

گوشی هانده ارچل را ببینید:

گوشی هانده ارچل
گوشی هانده ارچل

حضور هانده ارچل در شهری مدرن با تکنولوژی‌های پیشرفته توجه هواداران او را جلب کرد. هانده برای آموزش بازیگری به نیویورک رفته و تصاویری جذاب از آن شهر منتشر کرده بود. هانده یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام را دارد و بسیار فعال است. در پست جدبد سال نو، هانده ارچل سلفی‌های جدیدی را از خود با موبایل محبوبش منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

جلب توجه با پوششی از طرح گورخر ؛ تصاویر کمتر دیده شده و دیدنی از هانده ارچل

هانده یکی از بهترین بازیگران ترکیه است که مدل نیز می‌باشد. او متولد سال 1994 است و با بازی در سریال دختران آفتاب به شهرت رسید. از دیگر سریال‌های او می‌توان به “عزیزه”، “مروارید سیاه” و “تو درم را بزن” اشاره کرد.

یکی از رویاها و آرزوهای هانده ارچل این هست که بتونه روزی با ستاره‌های معروف یا سلبریتی‌های هالیوودی مانند لئوناردو دی کاپریو و رایان گاسلینگ همبازی شود و از علاقه مندی‌های هانده ارچل میشه به مسافرت و خوانندگی اشاره کرد.

این بازیگر عقیده دارد که اینستاگرام ابزاری برای ارتباط با کل دنیا است و به مردم اجازه می دهد تا او را همان طور که هست؛ ببینند و خودش هم عقیده دارد که بازیگران در اینستاگرام باید چهره واقعی شان را نشان دهند.

بیشتر بخوانید:

کاهش وزن هانده ارچل با ورزش بسیار و دلایلی که باید از زبان خودش بشنوید!

هانده زمانی را در روز روبروی آینه می‌ایستد و با خودش صحبت می‌کند و عقیده دارد که این 10 دقیقه برایش طلایی است و تایمی است که در طول روز به خود اختصاص می‌دهد و در مورد هر چیزی صحبت می‌کند.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    لباس واسش درست کردین!بابا شما دیگه کی هستین!خب چرا عکس میذارین مجبورین این خبرو کار کنین😀

    پاسخ

    مجبوریم

    پاسخ