;
coinex

پست های جذاب اینستاگرام بازیگر ترکیه از کودکی‌اش

تصاویر کودکی هانده ارچل (Hande Ercel) یکی از پرفالوور ترین بازیگران ترکیه، با 30 میلیون دنبال کننده را در ادامه تماشا کنید.

عکس کودکی هانده ارچل و غمزه ارچل خواهرش را در این نوشتار تماشا کنید. غمزه خواهر هانده هم یکی از اینفلوئنسرهای معروف است. او و جانر ییلدیریم همسرش، صاحب دختری به نام ماوی آیلین هستند.

نام آیلین را برای یاد مادرشان که به خاطر سرطان فوت شده است برای دخترشان انتخاب کرده‌اند. ماوی شباهت بسیاری به خاله‌اش هانده دارد. تصاویر کودکی پرفالوور ترین بازیگر ترکیه را ببینید.

تصاویر کودکی هانده ارچل

تصاویر کودکی هانده ارچل
کودکی پرفالوورترین بازیگر ترکیه

بچگی های هانده ارچل بسیاری بانمک است. او صورت گرد با یک چال بر روی لوپش دارد. بعد از ورود به دنیای بازیگری با انجام عمل‌هایی گردی صورتش را برطرف کرد و خط گونه انداخت.

هانده ارچل یکی از محبوب‌ترین بازیگران حال حاضر ترکیه به حساب می‌آید که بار‌ها نیز توسط سایت‌های معتبر دنیا به عنوان زیباترین زن جهان شناخته شده است. هانده ارچل و خواهرش هر دو از زیباترین زنان ترکیه هستند.

کودکی پرفالوورترین بازیگر ترکیه

کودکی پرفالوور ترین بازیگر ترکیه
کودکی پرفالوورترین بازیگر ترکیه

هانده ارچل با بازی در سریال “دختران آفتاب” به شهرت رسید. این دختر در آن سریال نقش یک دختر دبیرستانی را بازی می‌کرد، ولی نسبتا وزن بالایی نسبت به دیگر مانکن‌ها و بازیگر‌ها داشت. رنگ پوست هانده ارچل روشن است، اما توسط استفاده از دستگاه و کرم‌های مخصوص رنگ پوست هانده ارچل کمی تیره‌تر شده است.

او با تلاش و پشتکار و البته کمک برخی از عمل‌ها، کاهش وزن چشمگیری داشت و بعد با انجام ورزش‌های بسیار،‌ اکنون اندام او در ترکیه حرف اول را می‌زند. فرم چهره، قد بلند هانده و فیت بودن اندامش، کاملا توجه‌ها را جلب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر