;
coinex

پشتیبانی خودروهای پورشه از خدمات گوگل در آینده نزدیک!

استفاده از رابط کاربری گوگل مخصوص خودروها می‌تواند تجربه‌ای متفاوت در رانندگی ایجاد کند. از این‌رو پشتیبانی خودروهای پورشه از خدمات گوگل در حال برنامه‌ریزی است.

بسیاری از تولیدکنندگان خودرو در نظر دارند تا سیستم رابط کاربری خودروهای خودرو را به اپل CarPlay یا Android Auto تغییر دهند و خودروسازان آلمانی از جمله شرکت‌های پیشرو در زمینه هوشمندسازی محصولات محسوب می‌شوند.

از این‌رو پشتیبانی خودروهای پورشه از خدمات گوگل در آینده نزدیک امری بدیهی به نظر می‌رسد و این شرکت در حال حاضر مشغول مذاکره با گوگل است تا تصمیم نهایی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: انقلاب پورشه در فناوری چراغ خودروها ؛ در شب مثل روز حرکت کنید!

پشتیبانی خودروهای پورشه از خدمات گوگل به زودی محقق می‌شود

در حال حاضر یکی از گزینه‌های رها شدن از رابط کاربری سیستم اینفوتیتمنت خودرو را می‌توان استفاده از اپل CarPlay و گوگل Android Auto دانست. این اتصال در خودروهای اقتصادی به صورت سیمی و در خودروها پریمیوم‌تر به صورت بی‌سیم انجام می‌شود. اما چه می‌شد اگر نیازی به اتصال موبایل به خودرو نبود؟ گویا در همین زمینه خبر خوبی در راه خواهد بود، چرا که پشتیبانی پیش فرض از نرم افزارهای گوگل در خودروهای پورشه محتمل است.

به گفته یک منبع نزدیک به پورشه، این شرکت در حال مذاکره با گوگل برای دسترسی به برنامه‌ها و خدمات گوگل در سیستم اطلاعات-سرگرمی پیش‌فرض خود است. این همکاری، امکان دسترسی به برنامه های مفید مانند گوگل مپ را بدون نیاز به اتصال تلفن هوشمند به ماشین فراهم می کند.

علاوه بر این، پورشه همچنین در حال مذاکره با شرکت های دیگری مانند اپل، تنسنت، علی بابا و بایدو بر سر یکپارچه سازی محصولات نرم افزاری خود است. این اقدامی جسورانه پس از پایان همکاری پورشه با بخش تحقیقات نرم افزار Cariad فولکس واگن است.

پشتیبانی خودروهای پورشه از خدمات گوگل به زودی محقق می‌شود

این راهبرد یک چرخش 180 درجه برای پورشه است زیرا مدیر عامل این شرکت قبلاً اعلام کرده بود که برنامه‌های مستقل گوگل را در خودروهای خود ارائه نخواهد کرد، چرا که این غول جستجو به دسترسی بیش از حد به داده‌های کاربر نیاز دارد. برخی دیگر از خودروسازان مانند BMW نیز نسبت به گوگل محتاط هستند و تمایلی به ارائه دسترسی به اطلاعات-سرگرمی پیش‌فرض خودروهای خود ندارند.

اگر این اتفاق بیفتد، می‌توانید انتظار داشته باشید که خودروهای پورشه دستیار گوگل، نقشه‌های گوگل و شاید برخی دیگر از محصولات این شرکت را ارائه دهند و تجربه کاربری بومی خودروهایش را به‌طور قابل توجهی بهبود دهند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره پشتیبانی خودروهای پورشه از خدمات گوگل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر