;
coinex

دوچرخه های برقی پورشه ؛ طراحی هوشمندانه و تکنولوژی پیشرفته!

با توجه به اینکه صنعت دوچرخه‌های برقی در دنیا در حال رشد است، پورشه نیز تصمیم به ورود به این حوزه گرفته و به زودی شاهد عرضه دوچرخه های برقی پورشه خواهیم بود.

کمپانی محبوب و موفق پورشه پیش از این نیز ابراز تمایل خاصی به حضور در بازار دوچرخه‌های برقی کرده بود و اعلام کرده بود که تعهدی جدی به این بازار دارد و تصمیم به گسترش همه جانبه فعالیت خود در آن گرفته است.

در همین راستا این کمپانی آلمانی با شرکت Ponooc که از فعالان در زمینه ساخت دوچرخه‌های برقی است وارد همکاری شده و یان بکر را به سمت مدیر بخش Porsche eBike Performance GmbH منصوب کرده است.

بیشتر بخوانید: ورود خودروهای برقی به رالی نسکار ؛ نسکار هم الکتریکی شد!

دوچرخه های برقی پورشه

دوچرخه های برقی پورشه ؛ طراحی هوشمندانه و تکنولوژی پیشرفته!

دو شرکت پورشه و Ponooc قرار است با هم پروژه‌های مشترکی را توسعه دهند که در این پروژه‌ها قوای محرکه برقی دوچرخه‌ها توسط پورشه تامین می‌شود. به بیان ساده‌تر،‌ موتورهای الکتریکی و پلتفرم نرم‌افزاری توسط خودروساز آلمانی ارائه خواهد شد.

پورشه رسما اعلام کرده که تصمیم دارد قوای محرکه قدرتمند و جدیدی را برای دوچرخه‌های برقی نسل جدید توسعه دهد. البته پورشه در این باره مایل به انحصارگری نیست و گفته این سیستم‌ها هم توسط خودش استفاده می‌شود و هم قابل فروش به دیگر برندهای دوچرخه‌ساز است.

دوچرخه های برقی پورشه ؛ طراحی هوشمندانه و تکنولوژی پیشرفته!

برند P2 یکی از مهمترین برندهای سازنده دوچرخه برقی در دنیا است که به نظر می‌رسد این روزها شدیدا منتشر معرفی قوای محرکه جدید پورشه است. این برند که حالا در حال آماده‌سازی نسل جدیدی از دوچرخه‌ها برای معرفی در سال 2025 است،‌ توسط Moritz Failenschmid از مدیران Focus Bikes مدیریت می‌شود.

 

گفتنی است که پورشه در ژوئن گذشته از سرمایه‌گذاری در چند شرکت سازنده دوچرخه برقی از جمله شرکت Fazua خبر داد. این خودروساز آلمانی در جریان این سرمایه‌گذاری‌ها،‌ سهم خود در برند آلمانی Fazua را از 20 به 100 درصد افزایش داد و با تصاحب کامل این شرکت، حالا به فکر توسعه بخش دوچرخه‌های برقی خود است.

دوچرخه های برقی پورشه ؛ طراحی هوشمندانه و تکنولوژی پیشرفته!

لوتز مشک مدیر مالی پورشه و از اعضای هیئت مدیره اخیرا در گفتگویی درباره پروژه دوچرخه برقی پورشه تاکید کرده طراحی هوشمندانه، تکنولوژی‌های پیشرفته و عملکرد عالی از خصوصیات تمامی محصولات پورشه است و این فاکتورها در دوچرخه‌های الکتریکی کمپانی نیز نمود پیدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص دوچرخه های برقی پورشه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر