;
coinex

دستور رئیس جمهور برای پیگیری علت کندی اینترنت کشور!

رئیس‌جمهور دستور پیگیری علت کندی اینترنت در کشور را را صادر کرد. بر این مبنا، وزیر ارتباطات مکلف به پیگیری سریع وضعیت سرعت اینترنت کشور شده است.

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران در جلسه روز گذشته هیئت دولت که وزیر ارتباطات نیز در آن حضور داشت، نسبت به علت کندی اینترنت واکنش داد و دستور داد سریعاً اوضاع کندی اینترنت کشور را بررسی و پیگیری کند. او همچنین در مورد واگذاری خودرو و تأمین انرژی در این روزهای سرد زمستانی، با دیگر اعضای حاضر در جلسه گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: 

رئیس‌جمهور نسبت به علت کندی اینترنت واکنش نشان داد

رئیس جمهور عصر روز گذشته در جلسه هیئت دولت درباره مشکلات کندی سرعت اینترنت، وضعیت واگذاری خودرو و تامین انرژی در روزهای سرد زمستان با مسئولان گفتگو کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه هیچ دستگاهی حق ندارد برای خود امتیازات ویژه در نظر گیرد، وزارت صمت و بازرسی ویژه ریاست‌جمهوری را مأمور بررسی واگذاری خودرو به دستگاه‌ها و برخورد با متخلفان در این زمینه کرد.

سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر روز گذشته یکشنبه هیئت دولت با اشاره به افزایش برودت هوا و مصرف گاز در کشور، ضمن قدردانی از اقدامات دستگاه‌های ذیربط دولت برای تأمین گاز مصرفی خانه‌های مردم و واحدهای اداری و تجاری، بر اهمیت مدیریت مصرف تأکید کرد.

رئیس‌جمهور نسبت به علت کندی اینترنت واکنش نشان داد

رئیس‌جمهور با بیان اینکه تکمیل فاز ۱۱ مجتمع پارس جنوبی در سال‌های گذشته می‌توانست در رفع ناترازی گازی نقش مؤثری داشته باشد، اظهار کرد:

بعد از ترک کار توسط شرکت‌های خارجی، عملیات تکمیل این فاز با قوت ادامه یافته و در آینده نزدیک به مراحل نهایی خواهد رسید.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فراگیر شدن استفاده از فضای مجازی در زندگی و کسب و کار مردم، از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست: «دغدغه‌های مردم در زمینه کندی سرعت اینترنت و دیگر مشکلات موجود را با فوریت پیگیری و رفع کند.»

رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به گزارش‌هایی درباره فروش خودرو به برخی دستگاه‌ها، خارج از ضوابط تعیین شده، نظارت بر فرآیند فروش خودرو در چارچوب دستورالعمل هشت‌ بندی را که سال گذشته در جریان بازدید از پارکینگ ایران خودرو اعلام شد، مورد تأکید قرار داد و با بیان اینکه هیچ دستگاهی حق ندارد برای خود امتیازات ویژه در نظر گیرد:

وزارت صمت و بازرسی ویژه ریاست‌جمهوری را مأمور بررسی واگذاری خودرو به دستگاه‌ها و برخورد با متخلفان در این زمینه کرد.

رئیسی همچنین بار دیگر ضرورت تبیین و اطلاع‌رسانی از برنامه‌ها و اقدامات امیدآفرین دولت و دستگاه‌های اجرایی را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به طرح ابهام درباره برگزاری جلسات مرتبط با موضوع مسکن از سوی برخی رسانه‌ها، گفت: «موضوع مسکن همواره برای دولت مهم بوده و جلسات هفتگی آن به طور مرتب برگزار شده است.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره علت کندی اینترنت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر