;
coinex

رئیسی : در شرایط امن، وضعیت اینترنت کشور متفاوت خواهد بود!

سید ابراهیم رئیسی امروز و در جمع دانشجویان دانشگاه تهران در خصوص وضعیت اینترنت کشور گفت که در شرایط امن وضعیت متفاوت خواهد بود.

سید ابراهیم رئیسی در دانشگاه تهران گفت: «سخن ما این است که اگر دشمن آمد در فضا و بستزی دشمنی کرد و خواست کشور را بهم بریزد شما می‌گویید به او اجازه بدهیم؟ محدودیت‌های ایجاد شده به دلیل اخلال دشمن و ایجاد ناامنی است که در آن ایجاد کرد؛ محدودسازی شده و حتما بدانید با شرایط امن، وضعیت متفاوت خواهد بود».

بیشتر بخوانید: خسارت قطعی اینترنت برای کسب‌وکارهای روستایی ؛ این کسب‌وکارها هیچ پلتفرم جایگزینی ندارند!

وضعیت اینترنت کشور بهبود می‌یابد؟

آقای رئیسی با اشاره به اینکه «در گاز و برق قطعی نداشتیم، در تابستان دیدیم که خاموشی در کار نبود، ما نیروگاه نساختیم بلکه با مدیریت بدون خاموشی از تابستان عبور کردیم در حالی که سال گذشته همه خاموشی‌های مکرر در تابستان را به یاد دارند». رئیس جمهور در خصوص وعده‌های انتخاباتی خود در خصوص اینترنت گفت:

من در انتخابات حرفی زدم که کاهی هم بعضی‌ها میخواهند آن را یادآوری کنند! من خودم یادم هست! هرآنچه را که گفتیم به خاطر داریم.

رئیسی : در شرایط امن، وضعیت اینترنت کشور متفاوت خواهد بود!

رئیسی ادامه داد: «سخن ما این است که اگر دشمن آمد در فضا و بستزی دشمنی کرد و خواست کشور را بهم بریزد شما می‌گویید به او اجازه بدهیم؟» وی در پایان افزود:

محدودیت‌های ایجاد شده به دلیل اخلال دشمن و ایجاد ناامنی است که در آن ایجاد کرد؛ محدودسازی شده و حتما بدانید با شرایط امن، وضعیت متفاوت خواهد بود.

اما آیا می‌توان این اظهارات رئیس جمهور را به معنای نشانه‌ای برای امید به رفع محدودیت‌های اینترنتی در نظر گرفت؟

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص وضعیت اینترنت کشور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر