;
coinex

رکورد ثبت نام در طرح فروش خودرو شکسته شد!

با وجود تعداد اندک خودروهای عرضه شده در طرح، مطابق با اطلاعات به‌دست آمده از ایران خودرو، شاهد ثبت رکورد ثبت نام در طرح فروش خودرو بوده‌ایم.

مطابق با اطلاعاتی که توسط ایران‌خودرو منشتر شده است، از ابتدای آغاز ثبت‌نام تاکنون شاهد ثبت‌نام بیش از 9 میلیون و 750 هزار متقاضی جهت خریداری خودرو بوده‌ایم و این رکورد ثبت نام در طرح فروش خودرو در حالی به‌دست آمده که تعداد عرضه خودروها محدود بوده است.

بیشتر بخوانید: زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو دی 1401 مشخص شد

رکورد ثبت نام در طرح فروش خودرو شکسته شد

طبق اطلاعات موجود، شرکت خودروسازی ایران‌خودرو به نظر در این دوره بیش از 20 هزار دستگاه خودرو جهت فروش به متقاضیان عرضه خواهد کرد.

رکورد ثبت نام در طرح فروش خودرو

به نظر علت جذب تعداد زیادی متقاضی ثبت نام جهت خرید محصولات ایران خودرو، اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار در هر دوره عرضه خودرو توسط خودروساز بوده است.

بر همین اساس کارشناسان و دست‌اندرکاران این حوزه تعداد زیادی از این تقاضا‌ها را تحت عنوان تقاضای غیرواقعی می‌دانند و به نظر نیت واقعی خریدار از خرید خودرو، دستیابی به آن به قیمت کارخانه و سپس فروش در بازار آزاد با قیمت بالا است. به همین دلیل ثبت‌نام در این طرح‌ها به یک فعالیت سوداگرایانه جهت کسب سود تبدیل شده است

لازم به ذکر است که آمار مذکور شامل مجموع کدهای طرح‌های عادی، جوانی جمعیت و اسقاط خودروهای فرسوده بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ثبت رکورد ثبت نام در طرح فروش خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    کوییک مفت نمیارزه فقط تیبا صندوقدار کم هزینه کم مصرف پرشتاب وبدنه مقاوم تر نسبت به ساینا وکوییک

    پاسخ

    ایران خودرو عزیز لایک داری ها مخصوصاً همین 10000 دنا که در بورس عرضه کردی اول بازار گرمی کردی که عرضه آن در بورس ایراد دارد و بعد 10000 تا عرضه کردی چون دست ها را خواندی و لاجرم این تعداد خودرو را در این کمبود بازار کجا دپو کرده بودی مگر سازمان بازرسی به شما ایراد نگرفتند ای ول

    پاسخ