;
coinex

زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو دی 1401 مشخص شد

زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو دی 1401 مشخص شد. طرح فروش ایران خودرو دی ماه با حواشی گوناگونی برگزار شد و تا 25 دی ادامه داشت.

زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو دی 1401 اعلام شد. در این طرح فروش، ایران خودرو طرح فروش عادی، جوانی جمعیت و طرح خودروهای فرسوده را کلید زد که به دلیل اختلالات سایت، ثبت‌نام آن تا یکشنبه 25 ادامه یافت. در نتیجه و طبق اعلام ایران خودرو، زمان برگزاری مراسم قرعه‌کشی این دوره، روز شنبه، 27 دی‌ماه با حضور برخی مسئولین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: مشکل سایت ایران خودرو طرح فروش آنلاین را حضوری کرد؛ هجوم خریداران به نمایندگی‌ها!

زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو دی 1401 مشخص شد

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد:

با توجه با اختلالات در سایت‌های اینترنتی، برنامه فروش فوق‌العاده چهار محصول تا یکشنبه ادامه خواهد داشت و مراسم قرعه کشی یک شنبه 27 دی‌ماه برگزار خواهد شد.

برمبنای این گزارش، گروه صنعتی ایران خودرو هم‌زمان با عرضه خودرو در بورس کالا، محصولات را از طریق قرعه کشی به سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده واگذار می کند که برنامه فروش امروز به دلیل اختلالات ایجاد شده در بستر اینترنت تمدید شده است.

زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو دی 1401 مشخص شد

قابل ذکر است، باوجود مشکلات فنی ایجاد شده، اغلب متقاضیان موفق به ثبت نام شده‌اند. گفتنی است، در طرح فروش فوق‌العاده، چهار محصول سورن پلاس دوگانه سوز، پارس سال سفارشی ELX، پارس سال سفارشی با موتور XU۷P و راناپلاس عرضه شده است.

ایران خودرو شرط دارا بودن گواهینامه متقاضیان برای شرکت در طرح ویژه مادران را برداشت. بر این اساس مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند در این طرح شرکت کنند. طرحی تشویقی که در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت اجرا شد. رایحه مظفریان، جامعه‌شناس می‌گوید این دست طرح‌ها موجب افزایش کودک همسری و ازدواج اجباری می‌شود.

بیشتر بخوانید: حمایت ایران خودرو از کودک همسری ؛ برخی شروط خرید خودرو حذف شد!

چه خودروهایی از لیست قرعه‌کشی حذف شدند؟

بنابر اعلام مدیرعامل ایران‌خودرو، تا یکی دو ماه آینده خودروی بعدی که از قرعه کشی خارج می‌شود تارا است و هم اکنون سیستم اعلام خارج شدن خودروها وزارت صمت است.

خطیبی گفت: «با افزایش عرضه خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو هستیم به طوری که امسال حدود ۳۴ درصد افزایش عرضه به بازار خودرو داشته ایم.» به گفته مدیرعامل ایران خودرو:

آمار تولید خودرو به ۲۹۰ هزار دستگاه کامل توسط ایران خودرو در حوزه سواری و سنگین‌ رسیده است و با این روند افزایشی تولید شاهد خروج خودروها از قرعه کشی خواهیم بود.

زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو دی 1401 مشخص شد

او می گوید: «تا یکی دو ماه آینده خودروی بعدی که از قرعه کشی خارج می شود تارا است و هم اکنون سیستم اعلام خارج شدن خودرو ها وزارت صمت است.»

با این وجود ایران خودرو با عذرخواهی از مردم، طرح فروش دی ماه خود را تا 25 دی تمدید کرد و تاریخ قرعه کشی محصولات ایران خودرو دی 1401 برای 27 دی ماه تنظیم شد.

البته ایران خودرو اعلام کرده در صورت تعطیل نبودن ادارات استان تهران قرعه کشی ایران خودرو دی 1401 برگزار می‌شود. البته روابط عمومی ایران خودرو اعلام کرد از آنجایی که در روند اجرای قرعه کشی باید دستگاه‌ها و نهاد‌های نظارتی حضور داشته باشند و مشخص نیست تعطیلات اخیر صرفه‌جویی در مصرف گاز تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، تاریخ دقیق قرعه کشی محصولات ایران خودرو نیز مشخص نیست.

همچنین در اطلاعیه ایران خودرو آمده است امروز یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ تمام واحد‌های تولید، پشتیبانی و ستادی ایران خودرو برای صرفه جویی در مصرف گاز و برق تعطیل بوده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو دی 1401 چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (39 نظر)

    سلام
    تا
    الان42بارثبت نام کردم هنوزبرنده نشدم چه جورقرعه کشی هست که یک نفردفعه اول برنده میشه ویک نفرهم بعدکلی ثبت نام اسمش درنمیاد؟ چراکسانی که به تعدادبالاثبت نام کردن براشون الویت نمیگذارندتاآن هاهم برنده شوند؟

    پاسخ