;
coinex

دانلود رایگان قسمت 1 سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) با زیرنویس فارسی

طرفداران بازی مطرح آخرین بازمانده از ما به شدت دنبال دانلود قسمت 1 سریال The Last of Us زیرنویس فارسی هستند. همراه ما بمانید.

دانلود قسمت 1 سریال The Last of Us زیرنویس فارسی

جوئل و الی، زوجی که از طریق سختی دنیایی که در آن زندگی می‌کنند به هم متصل شده‌اند، مجبور می‌شوند شرایط وحشیانه و قاتلان بی‌رحم را در سفری در سراسر آمریکای پس از همه‌گیری تحمل کنند.( اقتباسی از گیمی به همین نام)

آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) یک سریال آمریکایی در ژانر اکشن، ماجراجویی و درام به سازندگی «کریگ مازن» سازنده سریال (Chernobyl) و «نیل دراکمن» سازنده بازی آخرین بازمانده از ما می باشد.

این سریال محصولی از اچ‌بی‌او است و از روی بازی ای به همین نام اقتباس شده است. این سریال داستان جوئل و الی را روایت می کند، جوئل ماموریت دارد تا الی را سرتاسر آمریکا اسکورت کند و آن را به غرب آمریکا ببرد، آن‌ها در این سفر با چالش‌های زیادی به رو به می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی قسمت اول سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us 2023)

دانلود قسمت 1 سریال The Last of Us زیرنویس فارسی
قسمت 1 آخرین بازمانده از ما زیرنویس فارسی

سریال The Last of Us قسمت 1 فصل اول با زیرنویس فارسی

سریال The Last of Us قسمت 1 زیرنویس فارسی

دانلود رایگان فصل اول سریال The Last of Us بدون سانسور

به محض انتشار فصل اول سریال آخرین بازمانده از ما فایل‌ها به شکل رایگان، بدون سانسور و زیرنویس فارسی چسبیده در کانال تلگرامی فیگار آپلود می‌شوند.

اگر به بازی‌های ویدیویی علاقه داشته باشید، قطعا نام The Last of Us را شنیده‌اید. حتی اگر این مجموعه را بازی نکرده باشید، بدون شک اطلاعاتی درباره آن می‌دانید. این بازی پساآخرالزمانی به قدری موفق بود که سرانجام HBO تصمیم گرفت یک سریال تلویزیونی با اقتباس از آن بسازد.

موضوعی که بسیار حائز اهمیت است، احتمال وجود بخش‌هایی از داستان بسته الحاقی بازی The Last of Us با نام The Last of Us: Left Behind در سریال است و بسیاری طبق اطلاعات انتشار یافته باور دارند که شاهد داستان این بسته الحاقی، بیش از داستان نسخه دوم سری بازی د لست آف آس در سریال خواهیم بود. اگر بسته الحاقی The Last of Us: Left Behind را تجربه کرده باشید، می‌دانید که داستان این بخش بر داستان شخصیت الی، پیش از اتفاقات نسخه اول بازی تمرکز دارد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر