;
coinex

گوشواره هوشمند Nova با قابلیت‌های ایربادز معرفی شد!

گوشواره هوشمند Nova با قابلیت‌هایی منحصر‌به‌فرد معرفی شد. ظاهراً نسل جدید جواهرات با امکانات خاص و استفاده چندمنظوره در راه هستند.

گوشواره هوشمند Nova معرفی شد. این گوشواره خاص هم یک نوع جواهرات است و هم می‌تواند به عنوان یک هدفون بی‌سیم مورد استفاده قرار گیرد. در حقیقت این گوشواره می‌تواند ار لحاظ امنیت نیز خیال شما را راحت کند. به گفته شرکت سازنده، این هدفون از قابلیت‌های صوتی کاربردی بهره‌ می‌برد که می‌تواند صدای اطراف یا فردی مورد نظر را با وضوح بیشتری به گوش شما برساند.

بیشتر بخوانید: دستکش هوشمند BrailleWear برای آموزش خط بریل به نابینایان معرفی شد

گوشواره هوشمند Nova معرفی شد

ممکن است در نگاه اول شبیه یک جفت گوشواره معمولی باشند که با مرواریدهای نسبتاً بزرگی تزئین شده‌اند، اما در عمل چیزی فراتر از جواهرات هستند. در واقع با یک جفت ایربادز طرف هستیم که به عنوان گوشواره مروارید مورد استفاده قرار می‌گیرد. گوشواره صوتی گیره دار یا گل میخی H1 از Nova Audio دارای دو بلندگو در پشت هر دو مروارید است که از صدای جهت دار برای انتقال صدا به بالا و داخل گوش شما استفاده می‌کند. البته در نظر داشته باشید که هر دو مروارید واقعی هستند.

Nova می‌گوید که این فناوری «لایه‌ای از صدا» را به محیط شما اضافه می‌کند و به شما امکان می‌دهد در عین لذت بردن از صدای در حال پخش، آنچه را که در اطرافتان می‌گذرد بشنوید، چیزی شبیه به LinkBuds سبک باز سونی یا هدفون رسانای استخوانی Aftershokz. این بدان معناست که آنها هیچ خاصیت حذف نویزی ندارند، که می‌تواند برای کسانی که می‌خواهند از محیط اطراف خود کاملا آگاه باشند بسیار مفید و کاربردی باشد.

گوشواره هوشمند Nova معرفی شد

نکته جالب این است که با وجود اینکه بلندگوها خارج از گوش شما قرار گرفته‌اند، Nova ادعا می‌کند که فناوری صدای جهت دار آن به جلوگیری از شنیدن هر آنچه که شما می‌شنوید توسط افراد دیگر کمک می‌کند. گوشواره های صوتی با استفاده از چهار میکروفون داخلی تا 3.5 ساعت پخش موسیقی یا 2.5 ساعت مکالمه را ارائه می‌دهند. کیس شارژ که از نظر ظاهری شبیه یک جعبه جواهرات زیبا به نظر می‌رسد، تا سه بار شارژ کامل را فراهم می‌کند و در مجموع حدود 14 ساعت گوش دادن را به همراه دارد.

همچنین یک دکمه داخلی روی گوشواره وجود دارد که به شما امکان می‌دهد پخش صدا و تماس های تلفنی را کنترل کنید. وزن هر گوشواره حدود 7.7 گرم است که اگر عادت به قرار دادن جواهرات در لاله گوش خود ندارید، کمی سنگین است.

به هرحال شکل ظاهری آن می‌تواند کاملا سلیقه‌ای باشد، بنابراین اگر به دنبال طرح دیگری هستید، پس آگاه باشید که Nova تنها برندی نیست که سعی کرده ایربادز و گوشواره را با هم ترکیب کند. Planet Beyond یک جفت غنچه‌های صدفی شکل در گوش ابداع کرد که می‌توانید لوازم جانبی مختلفی به آن‌ها اضافه کنید، و حتی گوشواره‌هایی وجود دارد که به زیبایی به AirPods شما متصل می‌شوند.

با توجه به فناوری به کار رفته در این ایربادز و همچنین استفاده از مرواریدهای واقعی در آن نمی‌توان انتظار قیمت پایینی را داشت. گوشواره‌های صوتی Nova در دو رنگ طلا و نقره عرضه می‌شوند که به ترتیب 695 یورو (753 دلار) و 595 یورو (645 دلار) قیمت دارند. در حالی که آنها در حال حاضر در سراسر اروپا در دسترس هستند، Nova می‌گوید که در ابتدای سال جاری در ایالات متحده و ژاپن در دسترس خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره گوشواره هوشمند Nova چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر