;
coinex

وام بدون ضامن و وثیقه بلوبانک فعال شد [+مبلغ و شرایط بازپرداخت]

سرویس وام بدون ضامن و وثیقه بلوبانک فعال شد و بر این اساس کارمندان، سازمان‌ها و کسب‌وکارها می‌توانند تا سقف 200 میلیون تومان وام دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی بلوبانک، سرویس وام سازمانی بلوبانک فعال شده است و سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف می‌توانند هریک مطابق با اعتبار هرکدام از نیروهای خود به آن‌ها تسهیلاتی بدون نیاز به وثیقه و ضامن ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: جزئیات وام بدون وثیقه و ضامن بلوبانک اعلام شد [+شرایط و نحوه دریافت]

جهت دریافت وام بدون وثیقه و ضامن بلوبانک پیش از هر چیزی باید چهار اقدام ابتدایی توسط سازمان‌ها و کارمندان انجام شود، باز کردن حساب حقوقی توسط سازمان، ارائه چک ضمانت توسط سازمان مربوطه به بلوبانک، واریز حقوق ماهانه پرسنل به حساب بلوبانک کارمندان و ارائه گواهی کسر از حقوق.

بعد از انجام این مراحل و ارسال درخواست سازمان‌ها، گزینه وام برای کارمندان فعال خواهد شد. کارمندان سازمان‌ها با مراجعه به منوی فروشگاه در برنامه بلوبانک و سپس انتخاب گزینه وام، می‌توانند میزبان تسهیلات و زمان بازپرداخت آن را مشاهده کنند. رقم و مدت بازپرداخت وام‌ها توسط سازمان برای هر یک از کارمندان مشخص شده و به همین دلیل غیرقابل تغییر است.

کارمندان پس از ثبت امضای دیجیتال، قرارداد وام خود را با بلوبانک تایید می‌کنند. با تایید قرارداد، درخواست وام به سامانه سمات (سامانه متمرکز اطلاعات تسهیلات و تعهدات) بانک مرکزی ارسال می‌شود. در نهایت و با تایید این سامانه، وام پرداختی پس از گذشت چند دقیقه به حساب کاربر واریز می‌شود.

وام بدون ضامن و وثیقه بلوبانک

این فرآیند در صورتی که سامانه سمات اختلال و مشکلی نداشته باشد و درخواست بلوبانک را به لحظه پاسخ دهد، در کمتر از پنج دقیقه به پایان می‌رسد.مبلغ اقساط در زمان تعیین شده به طور خودکار از حساب کارمندان برداشته می‌شود، اما هر کاربری در صورت تمایل می‌تواند با غیرفعال کردن برداشت خودکار، هر ماه و به صورت دستی اقساط خود را پرداخت کند.

همانطور که در ابتدا هم گفتیم، سازمان‌ها می‌توانند بر اساس اعتبار هر کارمند مبلغی از یک تا 200 میلیون برای ارائه تسهیلات به نیروی انسانی خود درخواست کنند. بازه زمانی بازپرداخت وام هم می‌تواند از 6 تا 24 ماه باشد.

وام سازمانی بلوبانک با نرخ سود ۱۸ درصد و کارمزد حداکثر ۵ درصدی پرداخت می‌شود. در صورتی که قبل از موعد پایانی، کل وام تسویه شود، ۹۰ درصد سود آینده اقساط باقی‌ مانده کاربران بخشیده خواهد شد. برای مثال اگر کاربری ۱۰۰ میلیون وام با بازپرداخت ۱۲ ماهه دریافت کرده باشد و در ماه پنجم تصمیم بگیرد باقی اقساط را یکجا تسویه کند، ۹۰ درصد سود ۷ ماه باقیمانده وی بخشیده می‌شود و تنها ۱۰ درصد آن دریافت می‌شود.

نرخ کارمزد وام هم متغیر است و براساس زمان بازپرداخت و طبق درصد اعلام شده، محاسبه می‌شود : بازپرداخت ۶ ماهه: کارمزد ۲ درصد، بازپرداخت ۱۲ ماهه: کارمزد ۳ درصد، بازپرداخت ۱۸ ماهه: کارمزد ۴ درصد، بازپرداخت ۲۴ ماهه: کارمزد ۵ درصد

کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با ایمیل partnerships@blubank.com و شماره تلفن ۷۹۱۵۸۰۰۰ ۰۲۱ (داخلی ۵۲۴) در تماس باشند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص وام بدون ضامن و وثیقه بلوبانک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر